weeral een vraag over banden! metzler m3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • patjepatje
    2fast'er
    • jul. 2010
    • 86
    • leopoldsburg

    weeral een vraag over banden! metzler m3

    goedendag
    ja zeg het maar weeral een vraag over banden!
    heb hier al verschillende topics gelezen over banden maar stel de vraag gewoon rechtstreeks omdat ik er totaal geen kl*** van afweet!

    ik heb op mijne speed triple nen metzler m3 liggen!
    heb in mei een ongeluk gehad met mijne gsr met als resultaat 16 breuken (auto in mijn kont), nu nen speed triple gehaald en ben hem nu aan het leren kennen lol .
    natuurlijk is het op het moment enorm voorzichtig rijden omdat ik die knop in mijne kop aan het omdraaien ben.
    ook is een feit dat ik nog niet zo lang met moto's rij en dat vertrouwen moet er gewoon inkomen!

    daarmee mijne vraag hoe dat die band eigenlijk is kwa grip en bochtenwerk! al is het maar om dat koppeke goed te krijgen want heb soms het gevoel dat hij wil schuiven.
    grtz patje
  • DME3
    Senior 2fast'er
    • jan. 2007
    • 5109
    • Oilsjt

    #2
    Mss nog een nieuwe band? Die zijn toch wat glibberig in 't begin.

    Die sportec M3 zou volgens tests snel grip moeten bieden.
    Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

    Comment

    • Swa
      Die Hard 2fast'er
      • nov. 2007
      • 1519
      • O-Vl

      #3
      Ik heb nooit te klagen gehad over de Metzeler banden. Wel nooit een M3 gehad.

      Zie vooral dat je bandendruk ok is en dat je veringen correct afgesteld zijn. Dat kan een wereld van verschil maken.

      Verder? Tja, als het een nieuwe band is, moet je die altijd stapsgewijs inrijden (altijd iets platter) want die zijn inderdaad altijd wat glibberig & onzeker.
      Sometimes I find a loose nut behind the throttle that keeps causing all sorts of problems...

      Comment

      • black-devil
        Die Hard 2fast'er
        • jan. 2010
        • 1509
        • maldegem

        #4
        Ik kreeg die van mijn speed wel tot ongeveer op het randje hoor
        I feel the need 4 the speed
        speedtriple 2008 ( sold )+ r6 '99 circuit ( sold )
        streettriple R 2013 Sold + R6 2005 circuit ( sold )
        MT09 SP 2018

        Comment

        • Torque
          2fast'er
          • mrt. 2010
          • 105
          • Lokeren

          #5
          Ik heb ze ook op mijn r1100s. Ze bieden veel grip en zijn toch slijtvast (12000 km op de achterband en nog steeds niet op) . Volgende set wordt M5.
          [font=System]ALL KILLER, NO FILLER[/font]

          Comment

          • HP2 MM
            2fast'er
            • aug. 2009
            • 48
            • Knokke Heist

            #6
            Met mijn Mega Moto heb ik de M3 gehad, plakt aan de weg en heb er toch 7000 km mee gereden, volgende was de Qualifier II en nu sedert een paar duizend km de M5.

            Comment

            Working...
            X