PDA

Bekijk Volledige Versie : auto en motoverzekering jonge bestuurders

BANDITDRIVERZ
29-01-2011, 19:48
Beste Motorvrienden ,

Na de lancering van onze gekende mototarieven op maat ,

Willen wij u de meest unieke tarieven aanbieden voor jonge inwonende bestuurders ;

dit voor zowel AUTOVERZEKERING , in combinatie met ouders ;
voor L leervergunning ; vermelding zonder meerpremie als hoofdbestuurders (ba en rb) of rijden met auto van de ouders ook gratis vermelding als hoofdbestuurder (ba en rb)

Zij die dan thuis wonen en eigen wagen kopen ;
starten aan een zeer lage bonus malus graad ,
wij maken ons sterk in combinatie met auto van de ouders (geen sportwagens ) deze aan te bieden aan -500 euro op jaarbasis:duim:

Voor de moto in combinatie met wagen van ouders en full klant meer dan 500 cc en of sportmotor 199 euro per jaar :duim:

oproep dus aan alle jonge bestuurders die thuis wonen en samen met de ouders hiervan willen genieten ;:)

JONGERENVERZEKERINGEN HOEVEN DUS NIET DUUR TE ZIJN

100 % CORRECT - GEEN BEPERKINGEN - ONGEACHT CC OF KW

Weldra gaat u zeker meer ontvangen maar u kan alvast info vragen op
www.best4u.be (http://www.best4u.be)

met vriendelijke motorgroeten ,

"ook jonge bestuurders verdienen respect want ook ervaren chauffeurs zijn jong geweest":duim:

BANDITDRIVERZ

Carlito
29-01-2011, 19:57
ik was heel content toen ik mijne Zx daar voor die 200euro verzekerd kreeg.

welliswaar me alle verzekeringszooi van mijn ouders maar die hebben daar ook serieus wa geld mee bespaard

BANDITDRIVERZ
30-01-2011, 18:01
zo is het inderdaad , wij hopen dat iedereen op dit forum zijn vrienden en kennissen familie inlicht over dit grote voordeel voor jongebestuurders

als iedereen de link www.best4u.be (http://www.best4u.be) verzend aan alle jonge bestuurders zullen deze jullie zeker danken want dit is nu eenmaal uniek op heel de belgische verzekeringsmarkt ,

thx:moto:

Wolfman
30-01-2011, 20:04
Ik ben alvast ook al overgeschakeld en theeft mij verschillende honderden pleuro's voordeel gedaan, thx Rudy :duim:

kay
30-01-2011, 22:10
klein vraagje, maar voor alle verzekeraars: waarom kan er geen goedkopere verzekering zijn voor jonge bestuurders die geen auto hebben en ook niet meer bij hun ouders wonen?

BANDITDRIVERZ
30-01-2011, 23:39
persoonlijk is het toch al een stap in de goede richting dat jonge bestuurders in combinatie welliswaar aan premies verzekerd kunnen worden voor de moto zoals hierboven vermeld 200 euro en gemiddeld 500 euro voor een autoverzekering (ba en rb)

misschien dat er dan in de toekomst andere oplossingen zijn maar alvast weten we dat voor diegene zonder auto enz...of niet meer bij de ouders wonen wij toch ook over grote troeven beschikken ,

weet dat we nog nooit een jonge bestuurder geweigerd hebben deze te verzekeren dus ook voor sportmotoren en niet dus aan gemiddelde premies van 1000 euro op de verzekeringsmarkt ,

ook voor firmawagens een oplossing
wagen van vriendin telt ook
wagen van de ouders ook ,

dus eigenijk in principe geld dit voor 99 % van allen die een motoverzekering nodig hebben ,

rossifan46
03-02-2011, 21:00
juist telefoon gekregen van een vriendelijk juffrouwke....
zou 475 euro besparen op de moto-verzekering:o
blijkbaar ben ik al 2 jaar afgezet geweest:@

KawaNinja46
03-02-2011, 21:05
Ik wordt er volgende maand 26 en ik zou 778EUR moeten betalen voor een Renault laguna 2002 met 120 pk. Pffff

BloodyRose
03-02-2011, 21:08
Ik wordt er volgende maand 26 en ik zou 778EUR moeten betalen voor een Renault laguna 2002 met 120 pk. Pffff

ben 24, rij met bmw 320d, 136 pk en betaal 300€, weliswaar om schoonmoeders naam.

BloodyRose
03-02-2011, 21:10
Geen speciale tarieven voor 21jarige die alleen moto wil verzekeren??
Betreft een Ducati Monster 620i 2001

BANDITDRIVERZ
03-02-2011, 21:49
om het in de juiste context te plaatsen neen , maar wel nooit weigeringen voor jonge bestuurders ook niet met sportmotoren

Het is logisch dat het beste tarief voor jonge bestuurders naar boven halen indien de ouders deels of enkel met auto bij deze verzekerd zijn ook al rijd deze niet met de auto van de ouders !
dan is de premie 262 euro voor 1 jaar en dit is op zich uniek

de verzekeringsmarkt werkt ook meer in deze context , er is een logische uitleg hiervoor.

Je moet toegeven dat daar waar je ouders nu verzekerd zijn , deze u deze tarieven niet zullen bieden ,als ze full klant zijn zelfs 199 euro en dat is voor een 21 jarige toch top :)

Wij stellen dat jongerenverzekeringen niet duur hoeven te zijn , het is dan uiteraard nog altijd ieders keuze ,

Een 21 jarige kan verzekerd worden voor 199 euro voor een sportmoto zelfs iemand met een leervergunning ook , ook de auto zijn deze premies ook uniek en meestal zelfs vanaf 18 jaar onder de 500 euro per jaar

ook dit is uniek , veel jonge bestuurders rijden nu op naam van de ouders maar niet vermeld als bestuurder , idem moto dit hoeft niet zo te zijn ,

ook betalen veel jonge bestuurders ook dus die nog bij hun ouders wonen dikwijls meer dan 300 euro voor moto en meer dan 800 euro tot zelfs 1700 euro voor hun auto ,dit hoeft niet zo te zijn !!

Velen zijn dan ook klant geworden samen met hun ouders wat betreft de jonge bestuurders maar betalen dus zoals je kan zien in de topics 200 euro en onder de 500 euro voor hun autoverzekering en dit is toch uniek :duim:

BANDITDRIVERZ
07-02-2011, 00:22
ik hoop alvast dat alle jonge bestuurders die op zoek zijn naar een moto of autoverzekering eens luisteren wat wij te bieden hebben ,

zie start topic ;

ook hoop ik van alle leden hier aanwezig waarvan de zoon of dochter met de auto rijd ook eens informeren ,

De voordelen zijn uniek en soms onvoorstelbaar ;
*betalen dus over algemeen -500 euro voor autoverzekering
*starten aan lage bonus malus
*ook voor de moto vanaf 199 euro
en dit vanaf leervergunning vanaf 18 jaar tot....

dit zijn voor velen al een grote besparing voor iedereen :moto:

www.best4u.be (http://www.best4u.be) daar waar jonge bestuurders nog terecht kunnen voor betaalbare en correcte verzekeringspremies (en trouwens voor iedereen denk maar aan diegene met firmawagens bv)

txk:)

Kalera
09-02-2011, 20:49
Heb zonet met banditdriverz gebeld en hij heeft me alles perfect uitgelegd. Vrijdag al een afspraak met men vader :D

stef
09-02-2011, 21:13
Heb zonet met banditdriverz gebeld en hij heeft me alles perfect uitgelegd. Vrijdag al een afspraak met men vader :D

Kalera , doe em groeten van Stef aan Banditdriverz ok ;o))

mvg

Stef

Kalera
10-02-2011, 18:47
Kalera , doe em groeten van Stef aan Banditdriverz ok ;o))

mvg

Stef
Komt inorde! :D

Speedofiel
10-02-2011, 20:39
Heb een pm gestuurd.

Ben eens benieuwd. Geen jonge gast meer 29 in maart en sta op bonus malus 01. Maar toch den indruk dat ethias niet echt de goedkoopste oplossing is.

TomVT
10-02-2011, 21:17
En nog eens een vraag:
Hoe zit het als de jongere uit het huis trekt?
Want ik zit in dit geval en de premie gaat wel een ferm stuk omhoog :s

BANDITDRIVERZ
11-02-2011, 00:19
Als de jonge bestuurder verhuist behoud hij de bonus malus dus deze gaat niet omhoog:duim:

als je het huis uitgaat kan de premie verhogen maar meestal gaat het dan beperkt en er zijn ook situaties waar de premie niet omhoog gaat ;)

info mag je mij hier ook altijd een pm sturen ,

Michiel sv650
11-02-2011, 00:48
PM verzonden :)

BANDITDRIVERZ
11-02-2011, 01:19
het antwoord ook al verzonden aan jou :)

Speedofiel
11-02-2011, 09:44
het antwoord ook al verzonden aan jou :)

Aan mij nog niet ... :(:(:(
:D

BANDITDRIVERZ
11-02-2011, 17:22
komt eraan , :D

bandit 107
26-02-2011, 15:27
Voila vandaag ook overgestapt naar best4u, nadat KBC mij iets te veel aan wou rekenen voor mijne gsxr( verschil van 225 euro)
Dus na alle polissen te hebben vergeleken valt er 450 euro te verdienen op jaarbasis.:duim:

bandit 107
26-02-2011, 15:45
deju, precies verkeerde post, val niet onder jonge bestuurders:zwijg: :o LOL

Hennie
26-02-2011, 17:11
Ben 24jaar, voor de Bmw 318D betaal ik iets van een 400,00 (incl RB en BV auto + moto) en voor de zx6r betaal ik 182,00... En levenslang BM 0 :-) ni slecht voor juist 24 te worden... Woon alleen dus ik denk dat ik blijf waar ik nu verzekerd ben:D...

Maar het is allesinds een heel goed initiatief om jongeren een betaalbare verzekering aan te bieden :duim:

ampie
26-02-2011, 23:48
Banditdriverz ik ga u een PM sturen want heb dringend een nieuwe verzekering nodig :)

guido
12-03-2011, 08:42
Ben 24jaar, voor de Bmw 318D betaal ik iets van een 400,00 (incl RB en BV auto + moto) en voor de zx6r betaal ik 182,00... En levenslang BM 0 :-) ni slecht voor juist 24 te worden... Woon alleen dus ik denk dat ik blijf waar ik nu verzekerd ben:D...

Maar het is allesinds een heel goed initiatief om jongeren een betaalbare verzekering aan te bieden :duim:

:agree:

Retr0
12-03-2011, 15:35
Rudi,

hebt gier nog iets voor kunnen regelen?

Alvast bedankt

BANDITDRIVERZ
12-03-2011, 15:40
always :duim:zie pm

Kefke
12-03-2011, 17:14
*zucht*

Ik ben net veranderd van maatschappij zodat ik legaal kan rijden met de auto die op mijn moeder haar naam staat.
Om nu weer eens aan die papier rompslomp te beginnen om weer ALLES om te zetten pfff :(

BANDITDRIVERZ
15-03-2011, 18:03
Gisteren nieuw lid verzekerd , 19 jaar GSX 750 suzuki

samen met zijn vader wel ;

Het voorstel voor onze 19 jarige bij Mercator bijna 800 euro !!! nu in combinatie met zijn vader 190 euro ba :moto:

W1tte
15-03-2011, 18:24

Hoe doe je zoeits?

BANDITDRIVERZ
15-03-2011, 20:39
alles is afhankelijk van acceptatie en tarificatie , maar 1 zaak is 100 % zekers het is niet voor 100 % maar 1000 % correct ,

:duim:

BANDITDRIVERZ
15-03-2011, 20:44
Als nu alle jongeren klant zouden worden en het zouden doorvertellen denk ik dat vele maatschappijen hun visie wel zouden veranderen ,

Dus blijven we hopen dat alle jonge bestuurders dit doorsturen naar vrienden , kennissen enz ......

thx :duim:

Carlito
15-03-2011, 20:52
Als nu alle jongeren klant zouden worden en het zouden doorvertellen denk ik dat vele maatschappijen hun visie wel zouden veranderen ,

Dus blijven we hopen dat alle jonge bestuurders dit doorsturen naar vrienden , kennissen enz ......

thx :duim:

doe ik altijd, en mensen blijve er van achterover vallen hoe goedkoop ik wel niet verzekerd ben voor maar 18j te zijn met een 750cc:moto:

Sonny91BE
15-03-2011, 20:55
Dit is voor jongeren echt aan te raden. ik betaal maar een kleine fractie tegenover bij een andere maatschappij.

Bij andere -> +1000 €
Bij BANDITDRIVERZ -> +/- 170€

Zelfde gekregen enkel is de prijs wel doenbaar voor een schoolgaande student ! Ben tot hiertoe nog altijd zéér tevreden :)

TomVT
16-03-2011, 17:06
Rudi,

Heb nog eens een berichtje gestuurd maar uw inbox zit blijkbaar weer vol ;)

BANDITDRIVERZ
03-04-2011, 20:42
weerom iemand die de voordelen leren kennen heeft ; voorheen kbc +-780 euro tjs nu kan dit al naar 199 euro bij best4u !!!:duim:

Sgielen
09-04-2011, 07:25
Eergisteren uitgebreide uitleg gekregen van Rudi.
De prijs ligt echt heel goed als ik het nu vergelijk met KBC waar ik veel te veel betaal.:s
Van de week afspraak maken om verzekering af te sluiten :)

Koeno
20-04-2011, 16:02
Heeft iemand hier ervaring met best4u als het dan werkelijk eens misgelopen is?

massaal minder betalen is leuk,
maar hoe zit het met dossieropvolging als je dan werkelijk een ongeluk gehad hebt?

greetzz

wazilie
20-04-2011, 21:54
behoor zelf niet meer bij de jonge bestuurders maar heb vandaag ook een bezoekje gebracht aan rudi. en kan idd bevestigingen dat het mij ook enkele honderde euro's per jaar zal schelen.

dus kan het alleen maar aanraden aan andere en da zullen we dan ook doen.

@ rudi: nog is merci voor de service ;) :duim:

bo
20-04-2011, 21:58
:agree: :duim:

Dodgey
22-04-2011, 10:15
Kan iemand mij vertellen hoe ik best4u telefonisch kan bereiken?

Ik heb maandagavond een offerte aangevraagd op hun website, maar nog niks gehoord. Mijn BA bij KBC vervalt binnen de week dus ik heb redelijk snel een antwoord nodig... :)

.:ZeD:.
22-04-2011, 10:20

Ik heb maandagavond een offerte aangevraagd op hun website, maar nog niks gehoord. Mijn BA bij KBC vervalt binnen de week dus ik heb redelijk snel een antwoord nodig... :)
DVV kantoor Alenus & partners in Lummen

http://www.alenusenpartners.be/kantoren.html

Maxxi
22-04-2011, 10:22

Stuur eens een PM naar BANDITDRIVERZ (http://www.2fast4u.be/forum/member4763.html) met uw gegevens.
Ik heb z'n nummer niet direkt bij de hand.

[edit] @:ZeD: :duim:

Imno
22-04-2011, 10:33

Stuur eens een PM naar BANDITDRIVERZ (http://www.2fast4u.be/forum/member4763.html) met uw gegevens.
Ik heb z'n nummer niet direkt bij de hand.

[edit] @:ZeD: :duim:
Astamblief Maxxi ;)

013/52.10.05

Dodgey
22-04-2011, 10:41
Merci, intussen gebeld.

Ik vind de reclame persoonlijk wel wat misleidend...

Een motorverzekering voor jongeren (+ 18 jaar) kan al vanaf 199 euro per jaar, als combiverzekering met een wagen. Welke wagen? Bijvoorbeeld die van je ouders, of zelfs met een firmawagen (ook als deze elders verzekerd is).

Wat hier nog ontbreekt is dat de rest van uw verzekeringsportfolio ook moet overgezet worden. (brandverzekering etc.)

Ik heb een firmawagen en geen andere verzekeringen, dus voor mij is het 389 euro.

bo
22-04-2011, 13:55
klopt eigenlijk wel, het kan vanaf 199€ maar dan zullen er verschillende eisen zijn...
is net als een reclame voor een auto, bv een mercedes C klasse vanaf 23.000 maar dan wel zonder opties ;)

Dodgey
22-04-2011, 14:26
klopt eigenlijk wel, het kan vanaf 199€ maar dan zullen er verschillende eisen zijn...
is net als een reclame voor een auto, bv een mercedes C klasse vanaf 23.000 maar dan wel zonder opties ;)

Inderdaad, taaltechnisch klopt het, alleen laten ze uitschijnen dat het tweede deel van die zin de (enige) voorwaarde is voor die 199€. ;)

Soit, ik ben hun 389€ wel aan het overwegen, aangezien KBC mij 600€ probeert aan te rekenen... :s (incl. rechtsbijstand)

Bij Ethias kan het nu tijdelijk voor 235€ incl. rechtsbijstand (promotie), maar dan moet ik na een jaar weeral opzeggen en veranderen, aangezien het dan 560€ wordt...

edit: weet iemand wat de rechtsbijstand bij best4u kost? Daarnet vergeten te vragen... :u

Maxxi
22-04-2011, 14:50
Kan je ook niet voorstellen om de moto-verzekering bij de verzekering van de firma-auto te zetten?
Ik heb zo altijd al een combo-verzekering gehad met mijn firma-auto's. KBC verzekeringen(of was het nu leasing) wou het niet rechtstreeks toelaten maar wel via een makelaar.

BANDITDRIVERZ
22-04-2011, 16:11
Doggey ,

de rechtsbijstand is reeds inbegrepen ,

gtzzz

en allen welkom ook nog even bij felix en jos opendeur !!

Dodgey
22-04-2011, 16:30
Kan je ook niet voorstellen om de moto-verzekering bij de verzekering van de firma-auto te zetten?
Ik heb zo altijd al een combo-verzekering gehad met mijn firma-auto's. KBC verzekeringen(of was het nu leasing) wou het niet rechtstreeks toelaten maar wel via een makelaar.

Moeilijk, onze verzekeraar is Vanbreda risk&benefits, die doen enkel corporate, geen particulieren...

BANDITDRIVERZ
23-04-2011, 16:51
bij best4u geeft dit dus weinig problemen , het kan zelfs lager wat de premie betreft maar dan is het ook wel logisch dat de ouders ook een kleine inspanning leveren ,

vele maatschappijen rekenen enorme premies aan voor de zoon of dochter eigenlijk zouden dan de ouders de kant moeten kieze voor hun zoon of dochter want als de eigen makelaar of maatschappij waar ze al 20 jaar klant zijn (en genoeg aan verdienen) waarom blijven ze daar dan nog als ze niets voor hun kinderen doen ,

het blijft dan ook uiteraard de vrije keuze want als je de vergelijking zou maken iemand die volledig bij ons klant zou zijn krijgt dan ook ongeacht spormoto of niet een tarief van 199 euro ,

met vriendelijke motorgroeten ,

en wil zin heeft dit week end staan we op de opendeurdagen bij felix en jos free drinks

Dodgey
02-05-2011, 20:44
Intussen tevreden klant bij Best4u! ;)

Goeie service bij het DVV kantoor in Leuven!

Nu 389 euro, volgend jaar (hopelijk) +26j tarief -> dikke 320 euro!

200 euro goedkoper dan KBC :duim:

GSer
07-05-2011, 18:07
Heb mailtje gestuurd en ben van plan maandag even binnen te springen.
Ben benieuwd hoeveel ik ga betalen voor een GS500, 25KW uit 2004 ;)
Kwam uit de KBC al niet erg vrolijk buiten als een 19 jarige motorrijder die een verzekering wou!

Tony D.
12-05-2011, 15:44
vandaag een verzekering aangevraagd voor een motorscooter van 300cc:

leeftijd 26j., rijbewijs B heb ik 8 jaar, rijbewijs A bijna 3 jaar en ik zou 523 euro moeten betalen?? ik heb ook een auto en moto, maar op naam van ouders nog.. voor mijn 1200cc met 140pk betaal ik minder dan €200 en auto rond de €600 en voor een simpele scooter dan zoveel??

Huysken
12-05-2011, 16:28
Zijn jullie goedkoper voor bestuurder van in 1983 die zowel een auto als een moto moeten verzekeren? Maar dus wel alleen wonen en niet de verzekeringen van hun ouders meenemen?

thx

ducatiwoman
17-05-2011, 12:02
denk best contact invullen. Ze bellen op, overlopen de situatie en zien dan wat de beste oplossing is.
En ja, door de volledige check up van je verzekeringen heb je toch dikwijls voordelen. Ieder zijne stiel zou ik zeggen.

Koeno
25-05-2011, 08:51
ze bellen op maar houden geen rekening met wanneer je gecontacteerd wou worden?
ik vraag s'avonds (heb overdag geen mogelijkheid om prive telefoontjes te doen)
maar krijg wel om 14u telefoon... duurde ook bijna 2 weken voor ik telefoon kreeg...

ben benieuwd wanneer ik ze nog eens te pakken krijg :)

BANDITDRIVERZ
25-05-2011, 23:18
iedereen die niet tijdig een antwoord ontvangt binnen de 2 werkdagen mag mij altijd hier een pm sturen ,

vergeet evenwel niet jullie tel of gsm nummer te vermelden

dedjutoch
26-07-2011, 10:58
www.best4u.be (http://www.best4u.be) is TOP! Niet alleen voor jonge bestuurders, maar ook voor 55 jarigen gelijk ik ;)
Aangezien ik een firmawagen heb, en dus geen wagen meer verzekerd heb, vroeg mijn verzekeringsagent (via AXA) mij € 804 per jaar om alleen een Fazer FZ1 te verzekeren! Ik kon dan wel de verzekering stopzetten tijdens de winter! Ik ben al heel mijn leven klant bij dezelfde verzekeringsmakelaar, het is zelfs een buurjongen van mij! Met de wagen voorheen NOOIT een ongeval gehad!
Minder dan die € 804 ging onmogelijk!
Eens contact genomen met de DVV in Lummen nadat ik dit hier gelezen had. Mijn haren kwamen recht omhoog! Mijn firmawagen werd aanzien als "wagen" en mijn motor als bijkomende verzekering, ondanks dat mijn firmawagen in Nederland bij een andere maatschappij verzekerd is! Ik verschrok: Plots kostte mijn motorverzekering nog € 199 ipv de € 804 bij AXA. Ik diende wel mijn brand en familiale mee over te brengen. Zelfs deze waren goedkoper!
De keuze was dus HEEL rap gemaakt :p Thanks DVV Lummen

VerSeg
11-08-2011, 21:45
Net mijn verzekering te betalen se ... bij AXA vorig jaar 160€ en nu 190€.
Klein verhogingske. :mad:

DodoBiker
23-10-2011, 16:22
Ik heb er de auto en moto van mijn kinderen ook verzekerd en het is echt spot goedkoop.
Mijn zoon (18!) betaald voor zijn Suzuki SV650S (25KW) een nette 190 euro.
En de auto waar zoon en dochter in rijden is net iets over de 200.
Kan het iedereen aanraden, want het is echt goedkoop.

dedjutoch
07-11-2011, 20:13
Net mijn verzekering te betalen se ... bij AXA vorig jaar 160€ en nu 190€.
Klein verhogingske. :mad:

Voor dergelijke dingen heb ik dit jaar AXA vaarwel gezegd. Alle verzekeringen daar weggehaald! :mad:

Forgotten
11-11-2011, 23:41
Je hebt pm

Forgotten
13-11-2011, 00:14
Ik ben in januari 21 jaar. Ga ik goedkoper uitkomen bij jullie een verzekering te nemen voor de moto?
Ik betaal nu voor mijn auto een 400 euro per jaar, auto staat op mijn moeder haar naam, maar ik mag er ook mee rijden. Ik hoor het graag.

nico-Z750
16-11-2011, 22:11
gisteren bij Rudi langs geweest alles besproken en ga nu 190 euro per jaar betalen voor mijn moto. ouders zijn ook mee over gegaan en die besparen 60 euro per moto dus 120 in totaal en bij de auto was het nog eens 120 euro en op de mobilhome hebben ze nog eens 70 euro bespaard dus alles bij elkaar 310 euro per jaar bespaard en da is nie slecht he. raad iedereen eens aan om langs te gaan bij de Rudi :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

Trippelke
16-11-2011, 22:16
Alle verzekeringen van mij en men ouders lopen via Rudi..
Ben zeer tevreden van hem ..
Volgend jaar word ik 25 en dan gaan we eens kijken of alles op mijne naam kan overgezet worden :D

Forgotten
18-11-2011, 16:03
Goed om te horen !

Niels_dax
19-11-2011, 20:41
heb er al een goed jaar al men verzekeringen lopen, spaart mij ook veel geld uit en zeker voor men moto's!

guido
07-12-2011, 08:09
kick

BANDITDRIVERZ
08-12-2011, 16:46
kick

:duim: dank

guido
23-12-2011, 15:35
Alle verzekeringen van mij en men ouders lopen via Rudi..
Ben zeer tevreden van hem ..
Volgend jaar word ik 25 en dan gaan we eens kijken of alles op mijne naam kan overgezet worden :D

Forgotten
26-12-2011, 18:02
Ben bijna zeker dat ik daar ook een verzekering neem. :duim:

kay
27-12-2011, 10:36
een collega van mij heeft omnium op z'n motor, kan dat??? (heb er nog nooit van gehoord in België)

Kwakkel
27-12-2011, 11:30
Dat kan :)
Kijk o.a. eens op www.motoromnium.be (http://www.motoromnium.be) of google eens op 'vanderhaeghe underwriters' (kan wel een spellingsfoutje inzitten).
T kost wel redelijk wat helaas :(

guido
27-12-2011, 11:49
een collega van mij heeft omnium op z'n motor, kan dat??? (heb er nog nooit van gehoord in België)

Stuur eens een pb naar Rudy (BANDITDRIVERZ)

Lucifer atra
04-01-2012, 23:47
Hallo,

Ik heb net een zx6 gekocht, nu was mijn vraag klopt het dat ik die onder de 26j niet kan verzekeren?
Zo ja hoe kan ik dit dan oplossen?

Carlito
05-01-2012, 00:01
Hallo,

Ik heb net een zx6 gekocht, nu was mijn vraag klopt het dat ik die onder de 26j niet kan verzekeren?
Zo ja hoe kan ik dit dan oplossen?

om te beginnen, welkom ;)

zoals hierboven gezegd, stuur eens een mailtje naar rudi van alenus en partners (best4u.be)
http://www.alenusenpartners.be/kantoren.html

ben als 19 jarige met een Z750 verzekerd voor 200 euro. maar dat is met meer dan 5 polissen, enkel auto + moto is 260 dacht ik

enkel motor is meer dan 600 euro

Lucifer atra
05-01-2012, 00:08
hallo,

Morgen komt mijn verzekeraar langs, ik hoop dat hij het wilt doen maar ben toch al aan het zoeken naar alternatieve oplossingen.

Zou enkel voor Motor zijn voor mij, geen auto. Alvast bedankt voor de hulp, was al bang dat ik hem zou moeten verkopen!! En ben er zo stekezot van haha.

Carlito
05-01-2012, 00:13
hallo,

Morgen komt mijn verzekeraar langs, ik hoop dat hij het wilt doen maar ben toch al aan het zoeken naar alternatieve oplossingen.

Zou enkel voor Motor zijn voor mij, geen auto. Alvast bedankt voor de hulp, was al bang dat ik hem zou moeten verkopen!! En ben er zo stekezot van haha.

auto van de ouders mag ook om de verzekering te combineren. Spaar je zomaar even 400 euro per jaar met uit.
Maar verkopen zal zeker niet moeten.

Maar het klopt dat ze je niet overal een 'sportmotor' laten verzekeren

Lucifer atra
05-01-2012, 00:16
ja maar ik woon bij m'n grootmoeder en die heeft geen auto :-)
en mijn moeder gaat da ni willen doen jammer genoeg, dus ik vrees dat het de volle pot zal worden :-p!
maar zolang ik hem maar kan verzekeren, ben ik al blij :-)

Wete je soms ook of ik mijn plaat dan al kan aanvragen? Want heb pas volgende week mijn 6u rijles en dus pas maandag de 16de mijn voorlopig rijbewijs. Maar zou graag hebben dat tegen dan alles al in orde is, zodat ik direct kan beginne rijden als ik mijn rijbewijs heb. :-)

Carlito
05-01-2012, 00:33
ja maar ik woon bij m'n grootmoeder en die heeft geen auto :-)
en mijn moeder gaat da ni willen doen jammer genoeg, dus ik vrees dat het de volle pot zal worden :-p!
maar zolang ik hem maar kan verzekeren, ben ik al blij :-)

Wete je soms ook of ik mijn plaat dan al kan aanvragen? Want heb pas volgende week mijn 6u rijles en dus pas maandag de 16de mijn voorlopig rijbewijs. Maar zou graag hebben dat tegen dan alles al in orde is, zodat ik direct kan beginne rijden als ik mijn rijbewijs heb. :-)

voor een plaat moete aanvraag voor plaat hebben, maar daar zorgt de verzekeringmakelaar allemaal voor de moment da ge u verzekering afsluit, dus zelf moete niks doen,

maar ik kan u zeggen dat de Rudi voor mij alles mooi op tijd in orde heeft gebracht.
Den dag na da ik verjaarde had ik mijn eerste les, mijn plaat had ik toen al paar dagen.

3 dagen na mijn verjaardag tufte ik al vrolijk me mijn voorlopig rond :moto:

Lucifer atra
05-01-2012, 00:44
oke hartelijk bedankt al :D kijk er echt al naar uit! :)

Carlito
05-01-2012, 00:47

veel suc6 met de rijlessen :duim:

Lucifer atra
05-01-2012, 00:52

veel suc6 met de rijlessen :duim:

bedankt hoor, zal wel vlotten :-)
kan er al goe mee weg, heb goeie leraar aan m'n vriend haha.

sigh hoe doen jullie da met die foto? Lukt me maar niet :-o

Carlito
05-01-2012, 01:19
kzou zegge, post hier een topicske en stel u ff voor en daar kunde ook wa vragen kwijt, want anders gaan we hier te veel off topic gaan ;)

nieuwe-gebruikers-f140.html (http://www.2fast4u.be/forum/nieuwe-gebruikers-f140.html)

bo
05-01-2012, 02:34
:agree: :duim:

Lucifer atra
05-01-2012, 18:54
De verzekeraar is langsgeweest en heeft zonder problemen verzekering afgesloten :-)) maandag of dinsdag heb ik m'n nummerplaat al. vanaf de 16ste kan ik eindelijk gaan rondtuffen!

Hopelijk tegen dan wa beter weer :-o

bo
05-01-2012, 20:08
en wat was de premie ?
want best4u heeft de beste tarieven hoor ;)
zou wel eens deftig verschil kunnen zijn.

Lucifer atra
05-01-2012, 22:55
't komt op een 800euro op jaarbasis en ja da had ik zo wel al gelezen, maar ja heel de familie zit bij die makelaar en ja, ge kent da eh. Och het voornaamste voor me was dat ik kon gaan rijden en das nu bijna zo ver dus.

Carlito
05-01-2012, 22:58
't komt op een 800euro op jaarbasis en ja da had ik zo wel al gelezen, maar ja heel de familie zit bij die makelaar en ja, ge kent da eh. Och het voornaamste voor me was dat ik kon gaan rijden en das nu bijna zo ver dus.

schone makelaar als heel uw familie erbij zit :rolleyes:

bij de rudi betaalde helemaal alleen me ene moto 670 euro :zwijg:

Lucifer atra
06-01-2012, 00:30
sja, 'k weet het 't is wel enorm veel. Maar men ouders wouden dat ik bij hem ging als hij het deed en aangezien ik nog thuis woon... heb ik da maar gedaan om de vrede te bewaren. 'k woon bij m'n grootmoeder en jah... grootmoeders wil is wet eh :D!

Had het haar ook gezegd dat ik gehoord had dat het bij anderen goedkoper ging zijn maar ja, da vertrouwd ze dan ni en blablabla... zever zever...
Dat ik kan rijden is voor mij nu het voornaamste en die verzekering zakt nog wel aangezien ik dit jaar nog voor m'n autorijbewijs ga gaan ook en autoke ga kopen dus.. Ben de dagen al aan't aftellen nu haha

Carlito
06-01-2012, 00:48
sja, 'k weet het 't is wel enorm veel. Maar men ouders wouden dat ik bij hem ging als hij het deed en aangezien ik nog thuis woon... heb ik da maar gedaan om de vrede te bewaren. 'k woon bij m'n grootmoeder en jah... grootmoeders wil is wet eh :D!

Had het haar ook gezegd dat ik gehoord had dat het bij anderen goedkoper ging zijn maar ja, da vertrouwd ze dan ni en blablabla... zever zever...
Dat ik kan rijden is voor mij nu het voornaamste en die verzekering zakt nog wel aangezien ik dit jaar nog voor m'n autorijbewijs ga gaan ook en autoke ga kopen dus.. Ben de dagen al aan't aftellen nu haha

als ge da autoke hebt zou ik toch is serieus overwegen om over te stappen want dan kan het verschil wel enorm groot worden :duim:

Lucifer atra
06-01-2012, 00:52
Jah, dat denk ik wel het zou bij hem al voor bijna 75% kunne zakken dan. :)

Forgotten
07-01-2012, 03:57
Veel plezier ermee Lucifer! :duim:

Ik ga toch voor mijn verzekering hier bij Rudi.

Mijn auto + moto. ;)

Maxxi
10-01-2012, 08:57
Ik ben nu niet echt een jonge bestuurder maar gisteren de verzekering naar best4u overgezet.
Motoverzekering is net een paar eurokes duurder maar die van de camionet is een pak goedkoper en er zit geen km-clausule bij zoals bij m'n vorige polis.

Forgotten
24-01-2012, 23:29
Kan iemand me in een PB de gsm van Rudi eens sturen aub.

Ben hem ergens kwijt geraakt. :)

Thanks!

Scratchpaw
24-01-2012, 23:45
Betaal nu voor de verzekering van den R6 (25kW op papier) als 19-jarige een schone 450 euro/jaar geloof ik.
Sta bij de verzekering van de wagen van m'n vader.

Forgotten
25-01-2012, 17:41
Betaal nu voor de verzekering van den R6 (25kW op papier) als 19-jarige een schone 450 euro/jaar geloof ik.

Dat is dan toch hier niet bij Rudi :?

Het kan veel goedkoper. :)

Ik vind het zelfs nog veel geld voor een -25kw op papier.

Scratchpaw
25-01-2012, 19:57

bij de verzekering kijken ze niet naar het aantal kW, maar naar de cillinderinhoud (mijn verzekeraar alleszins), dus voor een 19-jarige op een 600cc valt dat zeker heel goed mee!

Carlito
25-01-2012, 21:36

bij de verzekering kijken ze niet naar het aantal kW, maar naar de cillinderinhoud (mijn verzekeraar alleszins), dus voor een 19-jarige op een 600cc valt dat zeker heel goed mee!

kan nog bekan den helft af van da bedrag ;) '
missch ook eens informeren bij DVV alenus en partners.

Had op men 18j ne ZX6R 2009 en da was toen ook 260 euro ;)

BANDITDRIVERZ
03-03-2012, 16:23
zo is het 416 gedeeld door 2 is zeker mogelijk dus vanaf 200 euro (mits ook daar goede wil van je ouders)
zeker weten !

Dodgey
06-07-2012, 14:12
Intussen tevreden klant bij Best4u! ;)

Goeie service bij het DVV kantoor in Leuven!

Nu 389 euro, volgend jaar (hopelijk) +26j tarief -> dikke 320 euro!

200 euro goedkoper dan KBC :duim:

Intussen helaas voorbij... Mijn contract moest vernieuwd worden op 3 mei en ik verjaarde 2 juni, maar het hoofdkantoor wilde mij nog geen jaarcontract aan +26 tarief toestaan. Den deze dacht slim te zijn -> contract stopzetten, moto een maand aan de kant en nieuw contract afsluiten in juni -> 70 euro uitgespaard. Volgens het kantoor in Leuven was dat mogelijk.

Nu teruggeweest naar kantoor (in juni uiteindelijk geen tijd gehad) en blijken de voorwaarden ineens aangepast te zijn door het hoofdkantoor. Vanaf nu kan de regel van de bedrijfswagen enkel nog toegepast worden indien je een familiale + brandverzekering ook afsluit. (welke ik nog altijd niet nodig heb)

Het resultaat is voor mij administratief Absurdistan:

Motorverzekering = 669 euro
Motorverzekering + familiale verzekering + brandverzekering = 325 + 50 + 150 = 525 euro

Als ik er dus 2 verzekeringen bij pak, zou ik 144 euro besparen... :confused: Helaas kan ik die niet pakken want heb geen woonst of appartement om het op toe te passen.

Heb al spijt dat ik mijn contract van 389 euro niet verlengd heb... |( Not so best4u anymore.

Kraaknagel
02-08-2012, 10:08
Ik zit blijkbaar goed als ik dat hier zo lees :D. Moto gekoppeld aan bedrijfswagen. Mijn andere verzekeringen zitten nog bij een andere partner. Deze diende ik dus niet over te zetten.

banditdriver
12-08-2012, 13:03
met wat goede wil van de ouders krijgen jonge bestuurders nog steeds topvoorwaarden ,

bv sportmoto boven 500 cc bestuurder 19 jaar ===>kan aan 198 euro op jaarbasis terwijl de meeste jongeren geweigerd worden of tarieven van 700 euro en meer de regel zijn ==>is dus uniet en onklopbaar

velen bespaarden via deze weg meer dan 500 euro enkel moto eveneens is dit zo voor de autoverzekering mits wat goede wil van de ouders bespaarden deze meer dan 500 euro

ook 30 + betalen 198 euro terwijl de meeste maatschappijen op de markt boven de 400 euro zitten of toch ook nog 15 % hoger

2 moto zelfde bestuurder nog steeds uniek (met andere polissen )

kortom een vergelijking moet men maken welke voorwaarden krijg ik als jonge bestuurder bij de makelaar waar we al jaren zijn en in vergelijking wat zou ik en zij krijgen via best4u , al vele ouders maakten met plezier de overstap want ook zij besparen

zeker als ze bij kbc , axa en fortis zijn +++> dus iedereen kan besparen

vragen kost niets en in heel veel gevallen is er een superbesparing en ja voor dezelfde of betere voorwaarden ,:duim:

the riding man
18-11-2012, 20:42
Of het voor mij al dan niet voordelig zou zijn om over te schakelen zal ik hopelijk binnenkort weten (aanvraag is ingediend). Maar wat ik me afvraag en wat ik niet op de site terug vind, is waar je terecht kan met vragen. Of is er nergens een kantoor waar je kan binnenlopen om te praten? Nu ben ik bij KBC, ze zijn pokkeduur, maar leveren ook enorm goeie service. Kantoor is om de hoek, en je hebt altijd het gevoel dat je welkom bent met al je vragen en ze nemen steeds de tijd om je verder te helpen. Als dit bij best4u veranderd naar uitsluitend telefonisch contact, ben ik precies al minder geneigd om de overstap te maken, anderzijds als dan ook alles effectief in orde zou zijn en ik hiermee enkele honderden euro's zou kunnen besparen, dan lijkt het alsnog interessant. Hmm, we zullen zien. Ik heb alle prijzen van kbc opgeschreven en op mijne bureau liggen, van zodra ik reactie krijg op mijn aanvraag weet ik onmiddellijk wat ze voor mij kunnen betekenen.

the riding man
19-11-2012, 11:33
Gebeld naar best4u. Van de zeer vriendelijke man (Rudy dacht ik) een zeer goede en degelijk uitleg gekregen. Als ik met 2 wagens + moto + familiale zou overschakelen kan ik 200€ besparen op jaarbasis. Op zich is 200€ wel veel geld (voor ons toch), anderzijds weet ik uit ervaring dat onze huidige maatschappij een zeer goede service bieden, ook als ze moeten betalen. Van best4u kan ik dit enkel veronderstellen. Daarnaast is nu het kantoor om de hoek wat ik een zeer groot pluspunt vind, bij best4u zou alles hoofdzakelijk over de telefoon moeten gaan. Dus al bij al ga ik de overstap voorlopig nog niet maken, het verschil is te klein voor de rompslomp. Moest hun kantoor nu ook in mijn buurt zitten (en dan hoefde dat zelfs nog niet om de hoek te zijn) zou ik de overstap misschien wel gemaakt hebben.

woepiekawa
19-11-2012, 12:51
ik belde voor een wagen en ze konden niet eens onder de prijs van axa .

the riding man
19-11-2012, 16:27
Volgens mij zijn ze voornamelijk interessant voor jonge bestuurders, en dan nog enkel onder voorwaarde dat je ineens ook je andere verzekeringen mee overzet. Enkel een moto, daarmee haal je er echt je winst niet uit. Enfin, dat is mijn mening na het telefoongesprek van daarstraks.

Forgotten
05-01-2013, 01:50
Ben zeer tevreden over Rudi en zijn Best4u.

Kbc wilde mij niet eens een sportmotor met 130pk verzekeren.
Mijn eigen verzekering wou er dan weer 700 euro voor.

Mijn ouders kunnen overtuigen, onze verzekeringen daar genomen en ik betaal nu als 21 jarige voor 130pk sportmotor 190 euro / jaar. AUB! :D

DME3
16-01-2013, 15:12
Feit blijft dat wanneer je enkel een moto te verzekeren hebt, je altijd aan stevige tarieven komt :zwijg:
Ben eens benieuwd of Ethias mijn premie gaat optrekken nu ik geen auto meer heb :)

Anders mag ik ook gaan rondkijken voor iets goedkoper.
6-700 euro op een jaar... daar doet een mens véél circuitdagjes mee!

banditdriver
21-04-2013, 00:45
Een gloednieuwe site www.best4u.be en www.jongverzekerd.be

ook nieuw op facebook dus motorrijders met passie voor de motor maak je fan op deze paginas en deel deel red de jongeren van schandalig dure premies voor de auto en moto $-

Gokke
27-01-2014, 16:57
hey.

Kan iemand mij een richtprijs geven van verzekering bij Best4U?

Facts:

24 jaar
Citroën C3 nieuw gekocht (nu 2 jaar oud) vrij full option (geen lederen zetels of GPS, voor de rest wel de gangbare opties)

Het zou hier gaan om een omnium

McDaddy
27-01-2014, 19:32
Feit blijft dat wanneer je enkel een moto te verzekeren hebt, je altijd aan stevige tarieven komt :zwijg:
Ben eens benieuwd of Ethias mijn premie gaat optrekken nu ik geen auto meer heb :)

Anders mag ik ook gaan rondkijken voor iets goedkoper.
6-700 euro op een jaar... daar doet een mens véél circuitdagjes mee!

Totaal geen auto is idd een probleem. Maar als ge een firmawagen hebt, kunt ge die laten koppelen. Wel te verstaan bij dezelfde maatschappij.

NATAS
28-01-2014, 00:34
hey.

Kan iemand mij een richtprijs geven van verzekering bij Best4U?

Facts:

24 jaar
Citroën C3 nieuw gekocht (nu 2 jaar oud) vrij full option (geen lederen zetels of GPS, voor de rest wel de gangbare opties)

Het zou hier gaan om een omnium

stuur Pm naar banditdriver, die gaat u verder helpen ( let wel, de man is deze week op vakantie dus reaktie kan even duren )

evilswordfish
25-02-2014, 12:31
Totaal geen auto is idd een probleem. Maar als ge een firmawagen hebt, kunt ge die laten koppelen. Wel te verstaan bij dezelfde maatschappij.

Da's ook weer enkel iets da ge kunt doen als de verzekering da toelaat + uw eigen firma ook nog eens.

Kmoet is nekeer horen bij de mijn daarvoor. Momenteel verzekerd op mijn pa zen naam maar tis nog altijd 600 euro/jaar bij AG :(

McDaddy
25-02-2014, 13:00
Da's ook weer enkel iets da ge kunt doen als de verzekering da toelaat + uw eigen firma ook nog eens.

Kmoet is nekeer horen bij de mijn daarvoor. Momenteel verzekerd op mijn pa zen naam maar tis nog altijd 600 euro/jaar bij AG :(

Dat werkt in 2 richtingen hé. Ofwel regelt ge dat met de maatschappij waar uw firmawagen bij verzekerd is, ofwel met uw eigen makelaar. Ik zit nog altijd bij mijn eigen makelaar die dan voor mijn moto een polis heeft afgesloten met de verzekeraar waar onze firma bij is aangesloten. Denk zelfs dat ze hier op de firma nog niet weten dat die 2 gekoppeld zijn.

evilswordfish
25-02-2014, 13:29
Dat werkt in 2 richtingen hé. Ofwel regelt ge dat met de maatschappij waar uw firmawagen bij verzekerd is, ofwel met uw eigen makelaar. Ik zit nog altijd bij mijn eigen makelaar die dan voor mijn moto een polis heeft afgesloten met de verzekeraar waar onze firma bij is aangesloten. Denk zelfs dat ze hier op de firma nog niet weten dat die 2 gekoppeld zijn.

Nja, kheb da ni eens gechecked bij mijn makelaar. Maar kga eens horen bij fleet management of die manne da doen :D Zou handig zijn als ik een paar 100 euro minder zou moeten betalen

Gokke
25-02-2014, 14:14
stuur Pm naar banditdriver, die gaat u verder helpen ( let wel, de man is deze week op vakantie dus reaktie kan even duren )

gedaan, nog altijd geen reactie gehad

McDaddy
25-02-2014, 19:43
Nja, kheb da ni eens gechecked bij mijn makelaar. Maar kga eens horen bij fleet management of die manne da doen :D Zou handig zijn als ik een paar 100 euro minder zou moeten betalen

Kunt nog altijd bij uw makelaar horen om te veranderen hé. Ne goeie makelaar stelt dit zelf voor. Ik wist er destijds ook ni van en zou normaal het dubbele betalen. Maar toen stelden ze dat voor en moest ik alleen laten weten bij wie mijn firmawagen verzekerd is. Nu, ik betaal wel wat meer als een ander, zijnde €347/jaar. Maar als een andere het niet wilt doen, ist €700/jaar. Dus ga ni moeilijk doen over die €100/jaar da ik meer betaal, vermits mijne auto mij niets kost.

SuperDuke08
25-02-2014, 20:25

Heb zelf vorige maand bij mijn makelaar nagevraagd of mijn moto-verzekering kon gekoppeld worden aan die van mijn firmawagen, ging niet omdat die bij een andere maatschappij verzekerd was.
Ze bieden me wel "het scherpste tarief AXA" aan, 281 euro /jaar (ipv de 175 euro die ik nu betaal).

Ik had erger verwacht, ik kan dus alleen maar aanraden om in ieder geval uw makelaar te contacteren, die weet ook goed genoeg dat hij een klant kwijt kan zijn als hij u een al te dure polis probeert aan te smeren.

PS: onafhankelijk makelaar, al meer dan 20 jaar klant :duim:

Gokke
26-02-2014, 15:28

Niet noodzakelijk, zie hier: http://www.motoverzekeringen.be/producten/mijn-moto

Als ge uw groene kaart opstuurt krijgt ge dezelfde korting, ook al is die leasewagen niet bij hun verzekerd.