PDA

Bekijk Volledige Versie : Street triple mods

Elmarginalo
19-04-2011, 18:55
Zijn er hier mensen die hun street triple ( niet r) hebben gemod?

Ik heb onlangs een street triple gekocht maar de remmen en zachte veren beginnen mij nu al wat tegen te zitten...

Is het de moeite om de veren te upgraden?

Groeten

B-Gone
19-04-2011, 20:49
ik volg dagelijks het nederlandse motor-forum.nl en daar zijn er veel die andere voorveren steken en ook een daytona achterveer. bij mn vrouw is dat nie nodig door haar lichte gewicht. wat de remmerij betreft zou die ruimschoots volstaan voor straatgebruik maar zoals gezegt kijk eens op ander forum, lees al de street triple topics eens door(tzijn der al 14) en je zal veel mods en tricks tegenkomen alsook hollands geouwehoer :-)

TiBasco
20-04-2011, 13:34
Euh....had je je niet beter gewoon een Street R gekocht dan?

De veren kun je upgraden zoals hierboven aangehaald. Een setje Hyperpro veren maakt ook al een groot verschil. Dat de remmen tegensteken zit tussen je 2 oren, want zowel de gewone als de R remmen beide enorm goed. A la limite kun je altijd andere remblokken proberen te steken, maar de OEM geleverde remblokken zijn normaal ook gesinterde blokken, dus dat zit wel snor...

Olsene Boy
20-04-2011, 14:33
remmen eens laten nakijken, normaal werken die inderdaad goed

Een R kopen kon je natuurlijk vooraf niet weten dus een aftermarket setje veren * la hyperpro zullen je helpen

Ziax
21-04-2011, 12:51
Voor de remmen misschien eens beginnen met stalen remleidingen? Een stuk goedkoper en je hebt hier altijd een positief effect door.

B-Gone
21-04-2011, 17:52
Voor de remmen misschien eens beginnen met stalen remleidingen? Een stuk goedkoper en je hebt hier altijd een positief effect door.
die zitten er standaard al op :D