Mapsource problem !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivandb
    2fast'er
    • mei. 2011
    • 24
    • Westerlo

    Mapsource problem !

    'k Heb het volgende "probleem":

    Ongeveer anderhalf jaar geleden een Zumo 220 gekocht, mapsource geïnstalleerd kaarten ontgrendeld etc ..
    Nu heb ik een nieuwe laptop gekocht .. Blijkt dat de kaarten bij eerste ingebruikname gratis te ontgrendelen zijn, maar ik deze nu zou moeten aankopen.
    Gezien deze alles behalve goedkoop zijn vraag ik mij af, of iemand dit anders weet op te lossen ?

  • EagleOfEternity
    Die Hard 2fast'er
    • aug. 2008
    • 907
    • Hamont

    #2
    Re: Mapsource problem !

    Heb je al geprobeerd om de kaarten opnieuw te downloaden via my.garmin.com (dashboard) met de gps aangekoppeld?
    Is 1x per jaar grondonderzoek verrichten meer dan voldoende? sigpic

    Comment

    • SV1power
      2fast'er
      • mei. 2007
      • 193

      #3
      Re: Mapsource problem !

      Zelfde raad. Ik heb de Zumo 550, en de software al een 5-tal keer opnieuw geïnstalleerd.
      De kaarten worden automatisch ontgrendeld als de GPS is aangesloten tijdens de installatie.

      Comment

      • Maxxi
        2fast4u Ancien
        • aug. 2006
        • 11753
        • Olen, Belgium

        #4
        Re: Mapsource problem !

        Oorspronkelijk geplaatst door EagleOfEternity
        Heb je al geprobeerd om de kaarten opnieuw te downloaden via my.garmin.com (dashboard) met de gps aangekoppeld?

        Normaal gezien kan je de kaarten via my.garmin.com terug downloaden. Als ik het me goed kan herinneren kan je de licentie uit je toestel laten uitlezen in mapsouce.

        Comment

        • guido
          2fast4u Ancien
          • apr. 2004
          • 27501
          • Het hageland

          #5
          Re: Mapsource problem !

          of stuur een mail om een nieuwe unlockcode aan te vragen,zo heb ik het gedaan.

          Comment

          • BoesP
            Die Hard 2fast'er
            • sep. 2009
            • 801
            • Aarschot

            #6
            Re: Mapsource problem !

            Als je inlogt via de garmin.com bij mygarmin kan je je toestel terugvinden.
            Onder de naam van je toestel kan je normaal EN de kaart opnieuw downloaden EN je ontgrendelcode terugvinden.
            Wel eerst zien dat je mapsource geiinstalleerd hebt. Normaal zit er een cd bij.

            Wel opgelet als je de kaart download dat je via het menu kiest waar je je kaart gaat installeren. Enkel toestel, enkel pc of beide...

            Nadien kan je via mapsource je ontgrendelcode ingeven ergens in het menu. Niet online ontgrendelen maar bij ontgrendelbare regio's
            SOLD: Suzuki gsx-r 600 k8: Picture
            NEW: Yamaha R6 2019

            Comment

            Working...
            X