een schitterende actie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • The Antverpian Pirate
    Die Hard 2fast'er
    • jun. 2004
    • 1217
    • antwerpen

    een schitterende actie

    Motorrijder haalt dronken automobilist van de weg

    Uitgegeven: 1 december 2005 11:43

    KLAASWAAL - Een 37-jarige motorrijder uit Strijen heeft woensdag eind van de middag in Klaaswaal een dronken automobilist aan de kant gezet. De Strijenaar reed achter de 53-jarige beschonken chauffeur en zag dat de man enorm slingerde.

    Tegenliggers moesten uitwijken of stoppen in de berm om niet aangereden te worden, aldus de politie donderdag De motorrijder kon de levensgevaarlijke situaties niet langer aanzien en passeerde de slingerende bestuurder. De man parkeerde zijn motor midden op de weg met de knipperlichten aan. De automobilist moest remmen en kwam op de verkeerde weghelft tot stilstand. De motorrijder liet de dronken bestuurder uitstappen.


    Een andere automobilist die ook was gestopt, zette de auto van de man netjes aan de kant.



    (dit bericht komt wel van een ander forum maar ik vond het wel leuk dus heb ik het er hier ook maar gezet)
    rs 250 driver = The Antverpian Pirate
  • guido
    2fast4u Ancien
    • apr. 2004
    • 27501
    • Het hageland

    #2
    Dat is wel gevaarlijk wat die doet,toch goed dat er eens positief nieuws is in verband met motorrijders

    Comment

    • The Game
      Die Hard 2fast'er
      • jan. 2005
      • 1119

      #3
      Dit is inderdaad niet zonder risico wat die motorijder daar gedaan heeft... maar wel een goeie zaak...

      Zo zouden er eigenlijk meer mensen moeten zijn... want als er één ding is waar ik een grondige hekel aan heb... dan zijn het mensen die rijden onder invloed van drank of drugs (ja zelfs onder invloed van jointjes)
      http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

      Comment

      • Nadia
        Die Hard 2fast'er
        • aug. 2004
        • 852
        • Tongeren

        #4
        Inderdaad gevaarlijk, voor hetzelfde geld maait em die motorrijder gewoon van de weg of rijdt em frontaal op de motor in ofzo...
        Hij liever als ik hoor maar voor de rest maar goed dat het zo is afgelopen...
        Chapeau
        Oooops ... I did it again :biggrin:
        Damn I'm good...

        Comment

        • Mich
          Die Hard 2fast'er
          • feb. 2005
          • 1269
          • Kessel -Lo

          #5
          Chique hé
          Idd wel een beetje gevaarlijk, ik hoop daat em niet bij de moto stond, voor't zelfde geld liet em zich idd omver maaien.
          Wa was er begeurd, moest diene zijne moto omvergereden hebben?
          Moogt ge uw voertuig zomaar in't midden van de weg laten staan???

          Comment

          • Buske1300
            Die Hard 2fast'er
            • okt. 2004
            • 468
            • Leuven

            #6
            Halloooo wie zet er nu zijne moto op spel voor ne zatte Pe Maar langs den andere,ge moet het maar doen

            Grtz,
            Philip.
            Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss

            Comment

            • Sylvester
              Die Hard 2fast'er
              • jun. 2004
              • 1125
              • Tongeren

              #7
              Goed gedaan van die motorrijder, maar ik zal mijne moto toch nooit in het midden van de weg stilzetten, toch zeker niet om ene wat niemeer weet op welke planeet hem is te doen stoppen. Ik zou doodsangsten uitstaan moest ik die korter zien komen

              Comment

              • Dieterke750
                Die Hard 2fast'er
                • sep. 2004
                • 3498
                • Okegem-Erembodegem

                #8
                Das nu is lef hebben sè, groot gelijk heeft ie!

                Of het ongevaarlijk was das een ander verhaal natuurlijk, maar hij zal eerst wel n tijdje die bestuurder goed geobserveerd hebben en de wegsituatie zal het ook wel toegelaten hebben.

                Comment

                • tweety
                  Senior 2fast'er
                  • mei. 2005
                  • 6884
                  • Lier

                  #9
                  één en al lof voor die motorijder!
                  nen dikke proficiat!!

                  dikke kus
                  tweety

                  Comment

                  • Viena
                    Die Hard 2fast'er
                    • sep. 2005
                    • 574
                    • ±Tielen

                    #10
                    ik vind het een goede zaak. Ik kan der ook niet tegen als der iemand over de weg zit te zwalpen, maar om hem effectief te doen stoppen dat is nog niet in me opgekomen.
                    Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.
                    Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!

                    Comment

                    • Dieterke750
                      Die Hard 2fast'er
                      • sep. 2004
                      • 3498
                      • Okegem-Erembodegem

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Viena
                      ik vind het een goede zaak. Ik kan der ook niet tegen als der iemand over de weg zit te zwalpen, maar om hem effectief te doen stoppen dat is nog niet in me opgekomen.
                      idd en zeker niet als hij zat is !! tzijn oa zulke die ervoor zorgen dat 'sanderendaags je kind in het nieuws komt!!!


                      Afgelopen zomer is hier bij ons in het dorp een ongeval gebeurt waarbij de bestuurder dronken was en over de weg zwalpte(getuigen) , en op die manier een tegenligger frontaal aanreed, ne motorrijder!!. Heb de auto nog zien staan en de motor was perto.

                      Wel en waar ik me het meest dan in kan kwaad maken!(ik woon in klein dorpje) dat is dan , dat je na een tijdje ook geruchten hoort in de aard van "jamaar die motorrijder reed naart schijnt veel te hard etc..." (je kent dat wel hé) Maar dat die man dronken was da was plots sociaal aanvaardbaar geworden! grr Ik krijg het ervan als ik zulke geruchten dan hoor.

                      Comment

                      • kawabill
                        Senior 2fast'er
                        • jan. 2005
                        • 7590
                        • Bree (Limburg)

                        #12


                        Ik weet niet of ik dat gedaan zou hebben (met de Soes waarschijnlijk wel) maar hier is gelukkig verder niets gebeurd.
                        Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

                        Comment

                        • wheelie thijs
                          Die Hard 2fast'er
                          • feb. 2005
                          • 1963
                          • lier

                          #13
                          al geluk dat ze hem ni bijeengeveegd hebben,zo maar op de baan gaan staan amaai dat is lef hebben
                          Made by Thinluni®

                          Comment

                          Working...
                          X