PDA

Bekijk Volledige Versie : Handleband

Verreweg
10-03-2014, 18:28
Hier zijn we weer met iets nieuw :) , misschien ook wel handig op de motor
http://www.verreweg.be/handleband-1679

Groetjes
Peter

snoekie
10-03-2014, 19:18
Dag Peter,

Hebt ge al ervaring met die handleband ?
Ik zou hem eventueel willen gebruiken op de mountainbike te bevestigen, maar ik vrees eigenlijk lichtelijk dat de demping onvoldoende gaat zijn.

Verreweg
11-03-2014, 16:28
Hoi Snoekie ,

Ben zelf een mtb er en hier zocht ik zelf al een lange tijd naar , is pas leverbaar in Europa .
Ik ben er tevreden over , zou zeggen spring op de fiets en kom er eentje testen , dat is de beste manier .
Wel even iets laten weten aub .

Groetjes ,
P.

Schussboelie
11-03-2014, 18:24
Hmm, zou wel eens handig kunnen zijn op de moto, voor iCoyote of iets dergelijks...

snoekie
11-03-2014, 20:17
Als deze handleband mijn Galaxy S3 met griffin survivor case aankan, want die is nogal breed, dan bestel ik hem.
Laat ge mij effe iets weten ?

Die 5,95 verzendkosten zou ik ook liever in mijne naftbak gieten. Is er mogelijkheid tot afhalen ? :)

Cowboy
11-03-2014, 20:17
Hmm, zou wel eens handig kunnen zijn op de moto, voor iCoyote of iets dergelijks...

:agree:

Of voor een smartphone,......... iCoyote heb ik niet nodig aangezien ik altijd en overal (bijna toch) legaal rijd :engel:

Smiley
11-03-2014, 21:52
Voor de gewone Coyote zou een handige oplossing ook welkom zijn. Heb het een paar keer overwogen maar ik ga dat ding niet rond mijn arm draaien. Ze hebben wel een soort hoes maar die lijkt me niet perfect :confused:

Verreweg
12-03-2014, 09:15
Als deze handleband mijn Galaxy S3 met griffin survivor case aankan, want die is nogal breed, dan bestel ik hem.
Laat ge mij effe iets weten ?

Die 5,95 verzendkosten zou ik ook liever in mijne naftbak gieten. Is er mogelijkheid tot afhalen ? :)

De Galaxy zelf zal wel geen probleem zijn , de case is iets anders ,dat is een redelijk zware uitvoering , een keertje komen passen zal het beste zijn .
Afhalen geen probleem , even iets laten weten .
Vandaag en morgen is moeilijk , zijn wat aan het verbouwen , vanaf vrijdag geen probleem .

EagleOfEternity
12-03-2014, 09:20
Snoekie, ik heb voor mijne een houder + waterbestendig hoesje gehaald om te trappen.
Werkt goed! Weet wel niet van buiten welk merk da is :)