PDA

Bekijk Volledige Versie : Ducati zolder performance tuning

Gokke
15-09-2014, 11:15
Heeft iemand al ervaring met bovenstaande? Ben al 2 keer ge´nformeerd over de tuning die ze zouden kunnen doen voor mijn Monster 796.

Ze doen er heel lovend over en de moto zou totaal anders rijden (bv minder bokkig in lage toeren en meer power onderin).
Prijs zou 250 Ç zijn + halfuur werk. Ik vraag me af of iemand dit al eens kunnen uitproberen heeft hier en of het de moeite waard is.

Retr0
15-09-2014, 11:20
dat klinkt al:

obd stekker aansluite
map uploaden
klaar

chiptuning dus om de restricties voor de emissienormen te halen er uit te krijgen.

Hij zal zowiezo een pak vlotter rijen...

Gokke
15-09-2014, 12:04
dat klinkt al:

obd stekker aansluite
map uploaden
klaar

chiptuning dus om de restricties voor de emissienormen te halen er uit te krijgen.

Hij zal zowiezo een pak vlotter rijen...

Ja volgens mij ook. Ze zeiden (als ik me goed herinner of niet vergis) dat de uitlaat zen eigen automatisch afsluit in rust en dat ze dat bv uitschakelen.

Bedoelde met vlotter => rapper of smoother? Of beide? :).
En is het in uw ogen de prijs waard?

msxx
15-09-2014, 12:14
Ze werken met Rexxer mappings.

Bij Multistrada rijders krijgt Rexxer veel lovende commentaren en kent het vele aanhangers. Emissienormen en de fragiele (vlinderklep) technologie in de uitlaat worden daarmee ongedaan gemaakt.

Zoek eens op Rexxer in combinatie met Monsters?

Retr0
15-09-2014, 12:23
bij mij is't vooral smoother....

en ja!

moet er wel bijzeggen, ik rij een +10j oude injectie blok, die nog met de originele mapping stond, en zeer sterk on off had...

Gokke
15-09-2014, 12:35
Beide bedankt voor de info. Heb jij het ook laten doen Msxx?

Het klinkt aanlokkelijk. T'is natuurlijk wel rap verdiend voor die manne voor het equivalent van ne update te doen (in IT termen dan) :-)

msxx
15-09-2014, 12:37
Beide bedankt voor de info. Heb jij het ook laten doen Msxx?

Het klinkt aanlokkelijk. T'is natuurlijk wel rap verdiend voor die manne voor het equivalent van ne update te doen (in IT termen dan) :-)

Gaat donderdag gebeuren, dus nog geen praktijkervaring hier :)