PDA

Bekijk Volledige Versie : motoverzekering via best4u.be

belgium_warrior
16-01-2015, 15:29
Hoi people,

tot nu toe heb ik altijd een auto-motocomiverzekering gehad. Maar omdat wij over een maand alle 2 met een firmawagen rijden gaat dat niet meer. Dit zou betekenen dat mijn verzekering bij Axa van ~200 naar 800€ stijgt |( . En ik rij nog geen 3000km/jaar.
Ik heb een aanvraag gedaan voor een premie via best4u.be. Bij die aanvraag is er een veld " aantal wagens in het gezin". Ja dat zijn er 2 en dan komt de premie ook rond de 200, maar is die vraag wel juist? Bedoelen ze niet aantal wagens verzekerd door de motorijder? Want als ze het zo bedoelen dan kom ik evengoed rond de 600 bij hen.

Dus, weet iemand wat ze met die vraag concreet bedoelen?

CrazyBen
16-01-2015, 15:40
Ik had hetzelfde probleem, ik heb ook een bedrijfswagen en heb mijn motor ook volledig apart moeten verzekeren. motoromnium.be was de enige die mij een prijs aangeboden heeft die eigenlijk overeenkomt met de auto-moto combo. Ik heb zelfs geen andere verzekering bij hun en was totaal nieuwe klant. PM mij maar even als je het email adres wil van mijn contact persoon daar, dan ben je direct bij de juiste.

McDaddy
16-01-2015, 16:52
Ik zit met hetzelfde, maar bij mij hebben ze gewoon de motor gekoppeld aan de firmawagen.

Mijne verzekeringsmakelaar waar ik bij zat deed ook toevallig verzekeringen van de maatschappij waar onze firmawagens bij aangesloten zijn. Zij hebben dit dan gekoppeld. Moest enkel de polisnummer van de firmawagen doorgeven.

Dacht dat Rudi van best4u mij eens zei dat hij het ook kon regelen als ge alle andere verzekeringen bij hem nam. Dus bv uw brandverzekering en zo bij hem, dan kon die van de moto ook aan de helft van de prijs.

Gokke
16-01-2015, 17:07
http://www.motoverzekeringen.be/producten/mijn-moto

Lucasfalt
17-01-2015, 13:25
Ik zit met hetzelfde, maar bij mij hebben ze gewoon de motor gekoppeld aan de firmawagen.
:agree:
Dat is bij meerdere maatschappijen mogelijk,dus als AXA niet mee wil,informeer dan gewoon bij de maatschappij die de auto verzekert.
Als ik een bewijs kon voorleggen dat ik een firmawagen kreeg,kon ik zelfs gewoon bij mijn huidige maatschappij blijven,ik heb daar ook wel brand enz.