PDA

Bekijk Volledige Versie : bericht aan de beginnende off-road/sm rijders

crazy-gixxer
18-04-2006, 19:58
wie zich graag nen fijne SM of enduro wilt kopen weet ik een adres waar je heel goed geholpen zijt en niet te duur www.starbiketrading.com (http://www.starbiketrading.com) dit de site van nen heel goede maat van mij , we zitten zo ook in een klik van enduro en sm , en kan enkel zeggen dat de ervaring met zo'n machien gewoon GEWELDIG is :duim:
En je moet niet zo ongerust maken voor het vallen want het kost pakke minder dan met u baan machien ...lol gewoon de gas kraan open en vlammen hahaha:D

Sanka
18-04-2006, 20:33
:D Zoek de 5(0) fouten in onderstaande foto van de site :D

Btw, welkom op dit motorforum

greetzzz

Sanka

tuny
18-04-2006, 20:35
ah ,

de chung zijn zaak, toffe kerel die weet waar hij mee bezig is, heb van hem ooit een drz gekocht en bijna een hm (mijn kennis dan toch) zo een pitbike da moet en zal ik toch nog hebben, wanneer is een andere zaak :)

crazy-gixxer
18-04-2006, 20:39
da is wel nooit genaait bij hem , pit bike tegen het einde van de zomer

crazy-gixxer
18-04-2006, 20:40

greetzzz

Sanka

dat hij geen helm aan hebt hahaha , thx

keere
18-04-2006, 21:02
hoe zit dta met die 'legale' pocketbikes? oeveel kost da?

edit, kon dus nog wa naar rechts opschuivenint da kader waar dan de prijs staat :?
maar toch nog de vraga is het echt legaal?

crazy-gixxer
18-04-2006, 21:12
hoe zit dta met die 'legale' pocketbikes? oeveel kost da?

edit, kon dus nog wa naar rechts opschuivenint da kader waar dan de prijs staat :?
maar toch nog de vraga is het echt legaal?

heb juist gevraagt dat zou op een 990 eurokes komen .... is wel nen super deal :duim:

crazy-gixxer
18-04-2006, 21:17

greetzzz

Sanka

ik weet het al hij heeft geen helm op hahaha lol:cool:

PussyPatrol
22-04-2006, 11:38
hey gasten, alles kits? de steetlegal bikes zijn 100% officieel in orde met EU gekeurde papieren :duim:

wie morgen ni weet wa doen, ik sta op een meeting te Willebroek.. :moto:

Kraaknagel
22-04-2006, 12:29
hey gasten, alles kits? de steetlegal bikes zijn 100% officieel in orde met EU gekeurde papieren :duim:

wie morgen ni weet wa doen, ik sta op een meeting te Willebroek.. :moto:

hier sť, wie we hier hebben. Alles goed met u ??? Long time no see

PussyPatrol
22-04-2006, 19:42
hey Yannick, das lang geleden idd. opt SMforum heb ik u al een tijdje nimeer gezien. nog altijd met de kwakkie aant bollen?

Kraaknagel
22-04-2006, 20:45
hey Yannick, das lang geleden idd. opt SMforum heb ik u al een tijdje nimeer gezien. nog altijd met de kwakkie aant bollen?

Jep nog steeds de Kawa, heel misschien maakt hij plaats voor een RR exemplaartje van Kawa.;)