PDA

Bekijk Volledige Versie : Motobeurs Expo Gent 20 - 21 mei

shoppie girl
09-05-2006, 12:45
NIEUW !!!! FLANDERS MOTORFESTIVAL : 20 en 21 mei 2006 – Flanders Expo Gent

E40 richting Brussel, afrit 13

Flanders Expo organiseert samen met MAG het Flanders Motorfestival. Het zal doorgaan op 20 en 21 mei 2006 en is beslist een aanrader om naar toe te komen! De beurs richt zich naar iedereen: jong, oud, man of vrouw, kortom allemaal motorliefhebbers. Op het programma staan : testritten ,stuntshows, off road parcours, pocketbikes, custom bikes, commerciële stands waar allerlei kledij en accessoires te koop zijn en zoveel meer.

het volledige programma kan je bekijken op de website www.motorfestival.be (http://www.motorfestival.be/)

Kinderen onder de 12 jaar zijn GRATIS

The Antverpian Pirate
09-05-2006, 12:56
dat ziet er best wel gezellig uit
als ik nog een gatje heb dat weekend kom ik ook even langs:duim:

depo
09-05-2006, 13:03
myne maat staat daar met pocketbikes polini :duim:

RACERKE
09-05-2006, 16:29
mijne pocketbike komt daar ook te staan :moto:

ducdriver
09-05-2006, 17:40
ze zeiden dat vorig jaar ook dat het nieuw was

ben er dan ook geweest en ik vondt het de 10€ niet waard echt niet er stond niet veel hor van standjes en de stuntshow was ook niet van de beste kwaliteit
ik ga er zeker niet terug :mad:

ducdriver
09-05-2006, 17:41
het enige die mijn dag heeft goed gemaakt was een testritje met een trike :o :o

nie normaal zenne zo baan houden :o

Sylvester
09-05-2006, 18:01
Ben er verleden jaar ook geweest en op welgeteld 25 min was ik echt uitgekeken:rolleyes: ...

Hoop dat het beter is dit jaar, maar mij zien ze er niet meer.

Tim
16-05-2006, 20:57
Ter info:

M.A.G. organiseert op 20 en 21 mei een motorfestival met terug wat randactiviteiten in Flanders Expo

Zouden oa enkele stuntteams aanwezig zijn,dus biebie is zeker van de partij !!

Nog kandidaten?

ASTRO
16-05-2006, 21:04
Zondag heb ik een rit maar als het weer zaterdag meevalt rij ik ook eens langs.

kiki en Mr. White
16-05-2006, 21:49
wij gaan mss zaterdag ook eens piepen...

Moshi
16-05-2006, 22:06
ik kan ni :( ...

Grietje
16-05-2006, 22:08
wij gaan bijna zo goed als zeker te zaterdag eens koekeloeren........het zal de moeite zijn denk.

wouter
16-05-2006, 22:15
runnerX, punica en ik zullen er vermoedelijk zaterdag ook zijn

zie hier (http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=5571)

Boke
16-05-2006, 22:32
Ik ga samen met enkele kameraden..., zonder moto omdat de rijlessen nog niet achter de rug zijn... hehe;)

roadie
16-05-2006, 22:45
Als het weer meevalt is er veel kans da ik er zaterdag of zondag eens naartoe snor..

Hestia46
16-05-2006, 23:02
9 van de 10 ben ik zaterdag ook eens van de partij :):d

tot dan
grtz
xxx

RunnerX
17-05-2006, 00:41
runnerX, punica en ik zullen er vermoedelijk zaterdag ook zijn

zie hier (http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=5571)
ow da's dus daar...
damn, 'k moe me toch nie belachelijk gan maken met oefeningen die mss nie lukken voor zo'n publiek :o

GolemOfDarkness
17-05-2006, 17:15
:D kheb juist 4 tickets gewonnen om te gaan :D :D

dus ik ga er zijn :d

missch enkele van hier tegenkomen :d

Forelleke
18-05-2006, 09:28
Ik ga waarschijnlijk ook eens komen piepen zenne...

Wordt er ni samen gereden? Zou wel tof zijn mss?

Bourodemoustik
18-05-2006, 12:31
Hallo,

Voor zij die niet weten wat doen dit weekend volgt nu de oplossing.

Neen dit is geen concurentie voor de zaterdagavond fuif, want het gebeurt allemaal in de dag.

In de Expo hallen in Gent is er dit weekend een motobeurs. Zoals gewoonlijk met de nodige nevenactiviteiten. Ge kunt hier komen zien naar okasie moto's en zoals gewoonlijk staan de vaste klanten zoals MAG en de First Wing (voor reclame voor hun Indian day) er ook.

Een linkje waar je iets meer informatie kunt vinden.
http://www.netevents.be/ExternalLink.cfm?Link=http://www.motorfestival.be

Ofwel komt ge daar de zaterdag eens rond wandelen vóór de fuif.
Ofwel als ge liever met uw kater zondag pas om 11h wilt opstaan, kunt ge achteraf hier nog een bezoekje brengen.

Is het niet om de sfeer op te snuiven dan is het gewoon om uwen dag even rustig door te brengen.
Zij met kinderen kunnen die gerust meenemen. Verleden jaar waren er een paar activiteiten voor onze kleinste. En er is parking genoeg om een wagen kwijt te spelen.

Ge kun ook gewoon komen om de Bourodemoustik eens in aktie te zien.

Tot ginder

guido
18-05-2006, 12:33
http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=6822

Moshi
18-05-2006, 13:26
inderdied, Bourode ge loopt achter... dit topic is al gestart :p

Bourodemoustik
18-05-2006, 21:00
Samenrijden kan best maar dan gaan jullie wreed vroeg moeten zijn. ik vertek hier al om 7.00h, want tegen de klanten binnenkomen moet ik op de stand staan.
Als ge er niets tegen hebt om een uurke voor de deur te staan moogt ge gerust met mij meerijden.

Bourodemoustik
18-05-2006, 21:01
Dan moeten ze dat maar in de juiste forumgroep zwieren.

Events : beurzen e.d.
Meet en greet: onmoetingen e.d.

Of kan ik slecht lezen

keere
18-05-2006, 22:22
is er iemand die wel gaat?

RunnerX
18-05-2006, 23:44
Samenrijden kan best maar dan gaan jullie wreed vroeg moeten zijn. ik vertek hier al om 7.00h, want tegen de klanten binnenkomen moet ik op de stand staan.
Als ge er niets tegen hebt om een uurke voor de deur te staan moogt ge gerust met mij meerijden.
vanwaar zijt ge weer, 'k ga er ook vroeg zijn.
wie nog tickets heeft en er niks mee is, 't is altijd welkom, en anders probeer ik zo wel binne te geraken ;)

Dieterke750
18-05-2006, 23:53
is er iemand die wel gaat?
zie
http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=6842
&
http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=6822

RSV_tuono
19-05-2006, 08:55
dat ziet er best wel gezellig uit
als ik nog een gatje heb dat weekend kom ik ook even langs:duim:

ik hoop voor u dat ge dat weekend nog altijd een gatje hebt :D

wouter
19-05-2006, 08:57
[quote="RunnerX"]
wie nog tickets heeft en er niks mee is, 't is altijd welkom, en anders probeer ik zo wel binne te geraken ]

Gij hebt toch een uitnodeging voor de wedstrijd, telt die niet als ticket?

Boxerke
19-05-2006, 10:26
Normaal gezien gaan wij ook dit weekend.

RunnerX
19-05-2006, 11:39
Gij hebt toch een uitnodeging voor de wedstrijd, telt die niet als ticket?
nu ge't zegt: "breng deze brief mee als inkombewijs" :D

Bourodemoustik
19-05-2006, 13:01
[quote="RunnerX"]vanwaar zijt ge weer, 'k ga er ook vroeg zijn.
wie nog tickets heeft en er niks mee is, 't is altijd welkom, en anders probeer ik zo wel binne te geraken ]

Ik ben van het Mechelse (Onze Lieve Vrouw Waverse) maar ben daar al vroeg weg want ik moet nog langs Lokeren gaan om de rest op te pikken.
Euh ja, eens een moto activiteit die ik niet met de moto aandoe.
Vertrek waarschijnlijk rond 7h bij mij thuis. (Wat vroeg niet want dat maakt 6h voor u er uit om tot bij mij te komen, en dan rijd ik waarschijnlijk nog met de wagen)

wcf on tour
19-05-2006, 19:13
ik zou wel willen gaan de zaterdag
wel met de moto wie gaat er nog vertrek vanuit hasselt
grtz wcf on tour:moto: :moto: :moto:

moeke
19-05-2006, 20:52

Runner :)

Dieterke750
20-05-2006, 00:55
:D kheb juist 4 tickets gewonnen om te gaan :D :D

dus ik ga er zijn :d

missch enkele van hier tegenkomen :d
4 tickets alle 4 al bezet?? :)

RunnerX
20-05-2006, 02:45
zie pm ;)

Boke
20-05-2006, 18:11
Amai, als ge van nen tegenvaller spreekt..

9 euro betalen (mits kortingsbon), en dan op een minder dan een uur volledig rond. Echt geen aanrader zenne... mij zien ze de volgende jaren daar niet meer...
De helft van de exposanten staat daar met tweedehands motoren...

Ge kunt veel beter gewoon naar ne motowinkel gaan... daar ziet ge meer denk ik...

Soit... tot zoveer mijn dagske gent etc...

honda600
20-05-2006, 18:29
ik zal spijtig genoeg niet kunnen gaan :(
had het me nogthans voorgenomen te gaan maar ja gezien omstandigheden

kiki en Mr. White
20-05-2006, 18:34
idd ni veel te zien...:(

Moshi
20-05-2006, 19:43
goe dak ni kon dan :rolleyes: dacht da het wel beter ging zijn dan vorig jaar.. 9€ is idd veel geld voor een uurke rondkijken :s

idd ni veel te zien...:(

Bourodemoustik
20-05-2006, 20:14
Amai, als ge van nen tegenvaller spreekt..

9 euro betalen (mits kortingsbon), en dan op een minder dan een uur volledig rond. Echt geen aanrader zenne... mij zien ze de volgende jaren daar niet meer...
De helft van de exposanten staat daar met tweedehands motoren...

Ge kunt veel beter gewoon naar ne motowinkel gaan... daar ziet ge meer denk ik...

Soit... tot zoveer mijn dagske gent etc...

Eeu ik weet niet of ge het weet maar het is ook een beetje een tweedehands beurs zoals bijvoorbeeld Bouwcentrum (dat dit jaar niet plaats vond), Nekkerhallen.
Ook niet vergeten dat de in beslag genomen ruimte een pak groter is dan in voorgenoemde beurzen.
Er is animatie, en ge kunt er pocket biken. OK ge moe tniet naar daar gaan in uw eentje om te pocket biken. Maar als ge met een bende er naartoe gaat kunt ge nog eens onozel doen. En daarvoor leven we toch? Of heb ik een verkeerde levensvisie?
Ge moet er dus ook geen Heizel motoberus van verwachten.

Ge hoort me hier ook niet zeggen dat het een schitterend evenement is. Maar ge moet in het leven leren relativeren en interpreteren.

Boke
21-05-2006, 12:31
het grootste probleem is gewoon dat er serieus wat verwachting gecreëerd wordt...

In de omschrijving van de beurs / festival staat dat er camping voorzien is voor diegenen die 2 dagen willen blijven... Dat geeft dan toch de indruk dat het om iets geweldigs gaat... of zie ik dat dan weer mis...

Is toch met alles zo... als ge u aan iets groots verwacht valt het dikwijls tegen, dan kunde al beter zeggen dat het om een piepklein event gaat, dan valt het misschien nog mee...

zardoz
21-05-2006, 15:38
Ben dit jaar niet geweest, vorig jaar wel om gaan te helpen.

Maar als ik die reacties hier zo lees. Al de mensen die hier zitten zagen, waren duidelijk niet met de moto daar...

Anders had ge kunen testrijden op zowat alle mogelijke nieuwe modellekes.
Zeg me eens, waar kunt ge dat nog?

Ge hebt er een vette stuntshow, ge kunt gaan pocketbiken,... Allez, ik weet niet, maar voor mij moet dat niet meer zijn...

Ik heb zo de indruk dat het voor sommigen nooit goed is. Wat willen jullie eigenlijk op zo'n evenement? Ik ga persoonlijk liever naar zoiets, waar nog iets te beleven valt, als naar het Motorsalon op de Heyzel, waar ge alleen maar kunt kijken naar dingen die ge niet kunt betalen.

Op dit festival kon je daar tenminste allemaal mee testrijden. Zeg nu zelf, als ge het niks vond, heb je het aan jezelf te danken. Wie wil nu niet rijden met de laatste nieuwe moto's? :);)

Tiger
21-05-2006, 17:40

Bij mijn dealer.
Ik mag op gelijk welke motor testrijden, daarvoor moet ik niet naar Gent.

Ik ben niet geweest maar het lijkt me ook leuker dan op een beurs zoals de heizel, alleen ben er nog nooit geweest.

Aiki
21-05-2006, 17:51
[quote="zardoz"]Ben dit jaar niet geweest, vorig jaar wel om gaan te helpen.

Maar als ik die reacties hier zo lees. Al de mensen die hier zitten zagen, waren duidelijk niet met de moto daar...

Ge hebt er een vette stuntshow, ge kunt gaan pocketbiken,... Allez, ik weet niet, maar voor mij moet dat niet meer zijn...

Ik heb zo de indruk dat het voor sommigen nooit goed is. Wat willen jullie eigenlijk op zo'n evenement? Ik ga persoonlijk liever naar zoiets, waar nog iets te beleven valt, als naar het Motorsalon op de Heyzel, waar ge alleen maar kunt kijken naar dingen die ge niet kunt betalen.

Op dit festival kon je daar tenminste allemaal mee testrijden. Zeg nu zelf, als ge het niks vond, heb je het aan jezelf te danken. Wie wil nu niet rijden met de laatste nieuwe moto's? :)]

Volgens mij kent jij de motorbeurs in Utrecht niet, want dan weet je wat er op een motorbeurs moet zijn. :D :D
Dus niet vergeten volgend jaar naar Utrecht http://www.motorbeursutrecht.nl/sites/www_motorbeursutrecht_nl/nl/index.asp

roadie
21-05-2006, 19:19
Ik moet mij hier bij Boke aansluiten vond het echt zwaar de moeite waart ge betaalt daar 18 euro met twee met die kortingsbonnen en dan lappen ze u daar nog 4 euro parking bij en ik heb op een 2fast meeting al meer moto's gezien en meer informaite gehaald dan daar voor 22 euro en 200km rijden.. echt heel zwak.. it is denk ik toch wel de laatste keer da ik naar een beurs van MAG geweest ben hoor..

1 pluspunt en licht in de duisternis in Gent : Bourodemoustik :D :D

zardoz
22-05-2006, 01:51
Volgens mij kent jij de motorbeurs in Utrecht niet, want dan weet je wat er op een motorbeurs moet zijn. :D :D
Dus niet vergeten volgend jaar naar Utrecht http://www.motorbeursutrecht.nl/sites/www_motorbeursutrecht_nl/nl/index.asp

Toch wel, dit jaar daar geweest...:D:D

En dat vond ik dan weer zwaar tegenvallen... ;)

VFReaky
22-05-2006, 03:28
Ik heb hier eigenlijk niks zinnigs op te zeggen maar kon de verleiding niet weerstaan om eens 1 keer overal mijn Nick achter te zien staan, waarvan akte:cool:

RACERKE
22-05-2006, 16:35
heeft er iemand foto's gemaakt

RunnerX
22-05-2006, 17:03
heeft er iemand foto's gemaakt
ik heb gefilmd, als ik nog plaats genoeg heb op m'n schijven monteer ik straks het filmpje.

Bourodemoustik
22-05-2006, 17:46
Boke : Eigenlijk heb je wel gelijk. De verwachting die gecreëerd is, was misschien iets te groots.

Zardoz : Da’s ook een positieve visie. Het is misschien ook het feit dat de meeste mensen die naar hier zijn gekomen in hun eentje zijn gekomen. Een voorstel voor de volgende motobeurzen. Gewoon afspreken met een hele hoop. Dan hebt ge die ambiance toch al voor op het alleen zijn. En automatisch duurt het rondlopen dan al wat langer want de ene wilt eens stil blijven staan bij dit de andere bij dat. En in elke bende zit er wel een of andere (of zelfs meer ) die wel één of andere onnozele stoot uithaalt om den ambiance erin te brengen. (Thinluni: voelt ge u nog niet aangesproken om volgende keer mee te gaan?)

Tiger : Heeft uw dealer dan alle nieuwe modellen als demo staan? Dat moet wel een grote dealer zijn. Hou er ook rekening mee dat niet iedereen een heel goed contact heeft met zijn dealer. Trouwens. Hoe groter de dealer wordt hoe onpersoonlijker hij wordt met zijn klanten. Wat ook niet meer als normaal is daar ge meer klanten hebt en ge onmogelijk zoveel tijd aan al uw klanten kunt spenderen.

Roadie : Dit raakt me wel.(In positieve zin hé)

Boxerke
22-05-2006, 20:10
Voor mij was 1 keer toch ook wel genoeg. Mss dat de verwachtingen te hoog waren, maar voor da geld had ik toch iets meer verwacht...

Greetz,

Danny

roadie
22-05-2006, 20:55
maar voor da geld had ik toch iets meer verwacht...

Hier zat het hem volgens mij ook. De verwachtingen via reclame waren voor mij ni zo hoog maar als ze u daar 12 euro per persoon uit uw zakken halen dan vind ik dat echt schandalig daar doe ik 120 km mee met mijne moto.. 3 euro per persoon is volgens mij ne redelijke prijs voor wa daar te zien was..

@bourodemoustik your welcome :D

Boxerke
23-05-2006, 12:24
:agree:

RACERKE
13-08-2006, 02:49
http://207.46.11.252/cgi-bin/getmsg/beurs046.jpg?&msg=E8A5A725-73C1-4DD3-8079-442087D02507&start=0&len=3285207&mimepart=3&curmbox=00000000-0000-0000-0000-000000000001&b=2a11c08424d244da1f8446f86a293899&disk=10.1.106.222_d3661&login=racerke_74&domain=hotmail%2ecom&hm___sig=0e6114f801c6be7221e7820978b70d16b94f1f1cc 46e6375

grc stand :moto: