Meest beschamende moment met de motor is.....?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Thinluni
    Senior 2fast'er
    • mei. 2004
    • 7843
    • Opglabbeek (limb)

    Meest beschamende moment met de motor is.....?

    Zal ik zelf maar beginnen zeker.1)Met veel gas vertrekken op een kermis voor dan met veel show op mene bek te gaan.A ja eerst schijfremslot verwijderen en DAN pas vertrekken.2)Komt er iemand naast je staan aan een rood licht,waar ik al wheelieend vertrek.Voor aan het volgende licht dit over te doen met dezelfde motorrijder .Om dan afgedroogd te worden in wheelie afstand en dan bij het tankstation iets verder te stoppen voor dan een babbeltje te slaan met de JAJA VROUWELIJKE chauffeur van deze motor.HEHEHE
    Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.
    *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***
  • Dieterke750
    Die Hard 2fast'er
    • sep. 2004
    • 3498
    • Okegem-Erembodegem

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door ZZ®
    Zal ik zelf maar beginnen zeker.1)Met veel gas vertrekken op een kermis voor dan met veel show op mene bek te gaan.A ja eerst schijfremslot verwijderen en DAN pas vertrekken.2)Komt er iemand naast je staan aan een rood licht,waar ik al wheelieend vertrek.Voor aan het volgende licht dit over te doen met dezelfde motorrijder .Om dan afgedroogd te worden in wheelie afstand en dan bij het tankstation iets verder te stoppen voor dan een babbeltje te slaan met de JAJA VROUWELIJKE chauffeur van deze motor.HEHEHE
    Op die manier wil ik ook wel is een "schaammoment" meemaken ..maar eerst mn wheelies wat oefenen hehe Want op mn bek gaan,dat zou ook pas :red face: zijn!
    Schijfremslot... das wel van de kl*** , veel kosten gehad, of viel de schade nog mee.

    Comment

    • RunnerX
      Bestuurslid
      • feb. 2004
      • 6977
      • Limburg:wellen

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door ZZ®
      Zal ik zelf maar beginnen zeker.1)Met veel gas vertrekken op een kermis voor dan met veel show op mene bek te gaan.A ja eerst schijfremslot verwijderen en DAN pas vertrekken.2)Komt er iemand naast je staan aan een rood licht,waar ik al wheelieend vertrek.Voor aan het volgende licht dit over te doen met dezelfde motorrijder .Om dan afgedroogd te worden in wheelie afstand en dan bij het tankstation iets verder te stoppen voor dan een babbeltje te slaan met de JAJA VROUWELIJKE chauffeur van deze motor.HEHEHE
      haha, 2) is erg goed

      mja same thing, schijfremslot vergeten, en 's avonds na't werk vlugvlug willen thuis zijn(moet me ook eerst omdraaien) en terwijl ik draai, KLAK!, daar lag runner .
      natuurlijk geen hoge snelheid,en 'k mocht em zachtjes neerleggen. Maar door m'n paniekreactie was'k tegen 't knopke van de fare(koplichten of hoe noemt da weer ) gekomen, en scheen recht me werk binnen, natuurlijk iedereen gezien
      'k denk dat 50% van de motorrijders wel z'n schijfremslot al wel eens vergeten heeft('k weet't toch van e pak mensen).

      verder hebk wel sommigen een schaamgevoel gegeven
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

      -------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

      Comment

      • Dieterke750
        Die Hard 2fast'er
        • sep. 2004
        • 3498
        • Okegem-Erembodegem

        #4
        Yep idd er zijn er wel veel die daar over kunnen meespreken denk ik,... als ik geen schijfremslot had gehad met alarmsignaal erop, dan had ik minstens ook al 1 keer brokken gemaakt
        En wel vriendelijk van jou Runnerx dat je efkes je collega's wou verwittigen tijdens je val

        Comment

        • Fré
          2fast'er
          • jul. 2004
          • 62
          • Hasselt

          #5
          ik ken geen schaamte .... LOL

          maar goed dat we ne helm dragen...

          aant rood ligt tegen ne lichtere moto willen optrekken en stilvallen tijdens de eerste meter
          if you can't fuck it or ride it,

          it's not worth having it ! :biggrin:

          Comment

          • Peet
            Die Hard 2fast'er
            • jul. 2004
            • 310

            #6
            Na ongeveer 4uur poetsen, smeren en waxen mijn gelikte TL-R op haar vaste stek zetten in de garage om dan te ontdekken dat ik mijn pikkel ben vergeten uitzetten....en nee hoor.... ik kon haar niet meer houden...

            Gelukkig heb ik valtoppen en was er niks aan.

            GreetZ

            Comment

            • The Antverpian Pirate
              Die Hard 2fast'er
              • jun. 2004
              • 1217
              • antwerpen

              #7
              na een nachtje stevig doorzakken op mijn werk aankomen

              en vergeten mijn pootje uit te klappen en ja daar ging ie
              maar al een geluk heb ik maar een krasje gezet op mijn stuurgewichtje en voor de rest niks
              rs 250 driver = The Antverpian Pirate

              Comment

              • player one
                Die Hard 2fast'er
                • mrt. 2004
                • 775
                • Schulen

                #8
                een heel rij wagens aan de verkeerslichten met veel lawaai voorbijgaan, om daarna als het groen wordt direct stil te vallen!!

                Dit was in mijn beginmaanden, en gelukkig valt dat nu niet meer voor, en kan ik er nu mee lachen!! :biggrin:
                Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

                Comment

                • player one
                  Die Hard 2fast'er
                  • mrt. 2004
                  • 775
                  • Schulen

                  #9
                  schaammoment voor andere motorrijder:

                  komt er iemand langs mij staan met een zware chopper, met veel lawaai natuurlijk! Ik knik eens om goeiedag te zeggen, hij zet zich helemaal plat op zijn tank en zit zenuwachtig aan zijne gas te lurken,echt met de bedoeling van mij op mijn doos te geven!

                  Ik dacht nog; wa is die hier aan het forceren, want het was mijn bedoeling helemaal niet om te racen...zeker niet tegen ne chopper!want da is niet eerlijk he (maar ga toch meedoen!!)

                  Zodra het groen wordt scheur ik er dus vandoor, en ik zie hem steeds kleinder worden in mijn spiegels, maar omdat ik op de ring rond hasselt zit hou ik me wat in (camera's) en scheurt diene zot mij voorbij tegen 140...ik hoop dat hij niet geflitst is, anders gaat hem dat een duur graptje worden!!:biggrin:
                  Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

                  Comment

                  • Dieterke750
                    Die Hard 2fast'er
                    • sep. 2004
                    • 3498
                    • Okegem-Erembodegem

                    #10
                    ...scheurt diene zot mij voorbij tegen 140...ik hoop dat hij niet geflitst is, anders gaat hem dat een duur graptje worden!!:biggrin:[/QUOTE]

                    Hahahah ...en Hij was waarschijnlijk zo euforisch omdat hij je voorbij vlamde dat hij niet d8 aan die camera's (tenzij hij niet van de streek was)

                    Comment

                    • Dieterke750
                      Die Hard 2fast'er
                      • sep. 2004
                      • 3498
                      • Okegem-Erembodegem

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door player one
                      schaammoment voor andere motorrijder:

                      ...en scheurt diene zot mij voorbij tegen 140...ik hoop dat hij niet geflitst is, anders gaat hem dat een duur graptje worden!!:biggrin:
                      Hahahah ...en Hij was waarschijnlijk zo euforisch omdat hij je voorbij vlamde dat hij niet d8 aan die camera's (tenzij hij niet van de streek was)

                      Comment

                      • beulke
                        Die Hard 2fast'er
                        • apr. 2004
                        • 1863
                        • heuvelland

                        #12
                        [quote="player one"]schaammoment voor andere motorrijder:

                        komt er iemand langs mij staan met een zware chopper, met veel lawaai natuurlijk! Ik knik eens om goeiedag te zeggen, hij zet zich helemaal plat op zijn tank en zit zenuwachtig aan zijne gas te lurken,echt met de bedoeling van mij op mijn doos te geven!

                        Ik dacht nog]
                        gg, ik ken chopperkes waar ge lelijk van op uw doos zou krijgen.
                        (was ook een lievelingsbezigheid voor mijn buell, met mijn HD een sportievere moto afdrogen........ Hayas en ander ontuig liet ik gerust, kon ik toch niet tegen winnen:cool )
                        tis altijd ombouwtijd ....

                        Comment

                        • moeke
                          Die Hard 2fast'er
                          • mei. 2004
                          • 4345
                          • Herk-de-Stad

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                          haha, 2) is erg goed

                          mja same thing, schijfremslot vergeten, en 's avonds na't werk vlugvlug willen thuis zijn(moet me ook eerst omdraaien) en terwijl ik draai, KLAK!, daar lag runner .
                          natuurlijk geen hoge snelheid,en 'k mocht em zachtjes neerleggen. Maar door m'n paniekreactie was'k tegen 't knopke van de fare(koplichten of hoe noemt da weer ) gekomen, en scheen recht me werk binnen, natuurlijk iedereen gezien
                          'k denk dat 50% van de motorrijders wel z'n schijfremslot al wel eens vergeten heeft('k weet't toch van e pak mensen).

                          verder hebk wel sommigen een schaamgevoel gegeven
                          euh!!!!!!! Was dan nog wel de eerste keer dat hij met de moto werken ging :biggrin: :biggrin:
                          Sponsors - 2fast4u.be

                          Comment

                          • roosje62
                            Die Hard 2fast'er
                            • jun. 2004
                            • 2232
                            • bocholt

                            #14
                            ikke op een zomeravondje aan de lodge in houthalen, we wouden nog iets gaan drinken, terras vol volk, ik kom met parkeren in da geulke van de riolering en toen was hem nog nie verlaagd en moest ik hem neerleggen.Ik wou nog eens tegen de mensen zeggen, sorry mensen ma zo parkeer ik altijd sinds mijn zijwielkes eraf zijn :-), ma geneerd nee......kan alleman wel eens iets stoms overkomen :-)

                            Comment

                            • Sylvester
                              Die Hard 2fast'er
                              • jun. 2004
                              • 1125
                              • Tongeren

                              #15
                              Ik was wel geneerd toen ik alles opengooide om te laten zien hoe het wel vooruit ging:biggrin: en naar 2de wilde schakelen, ik duwde nie ver genoeg en zat in vrije ge kunt wel denken hoe dat klinkt en dit dan nog op ne sprint waar alleman kijkt

                              Comment

                              Working...
                              X