PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit is pas vette tuning

Bourodemoustik
15-08-2006, 00:58
Hoi juist een fotootje doorgekregen van een vriendin in France die heel wat moto ervaring en motovrienden heeft. (Waaronder ik dus, als ik me een vriend mag noemen)
Hier dus een voorbeeld van een Franse tuning. Da's heel wat anders als hier in België. Dit is een snapshot van een moto magazine die een vriend van haar inéénsteekt. Is trouwens een heel goed tekenaar.

Voor zij die echt in de tuning willen gaan. Kleine raad in France is het echt wel pakken goedkoper. En voor zei die meer informatie willen, wil ik wel eens zien of ze geen links kan doorsturen.

Die jongen heeft ook een website waar hij zijn tekeningen zet.
Hier vind ge ook een paar links. Tussen deze links zitten er een paar die interessant zijn voor tuning.
http://artkore.dyndns.org/links.htm

punica78
15-08-2006, 11:14
Ik had dat ook gezien op de site van mototuning en ik heb me gelijk erop geabonneerd. :duim:

Jeroen!
15-08-2006, 11:19
Wreed lekkere fiets !

sharky
15-08-2006, 18:07
nie mijn ding ma om naar te kijken kan ik er nog tijd aan geven

maffebelg
15-08-2006, 21:18
kan serieus een stukske tekenen die gast :o

wreckah
16-08-2006, 14:28
ik ken dienen gast van op het TLzone forum.

toffe kerel, machtige TL1000! :duim:

het spijtige toeval wil dat 2 weken geleden zijn streetfighter gestolen is :(

Kienke
16-08-2006, 14:46
Ik kocht vroeger ook altijd OptionMoto vanuit Frankrijk, ferm dinges ma kvind momenteel er goed mee rijden belangrijker dan tuning, moest ik zoiets kopen zou het voor in mijne toekomstige living zijn

Stax
16-08-2006, 15:05
:duim: Ongelooflijk... Kzou het niet doen maar kvind het wel machtig

Bourodemoustik
16-08-2006, 15:15
Ben zelf ook zo gene tuner. Steek liever mijn geld in naft dan in tuning. Er zijn wel een paar zaken die bij mij er toch wel altijd direct opkomen kwestie van praktisch zijn. Da's een 'leche pneu' en een sport garde boue. Voor de rest is het maar een prutske hier of daar.
Nu zo'n moto ik weet niet of ik dar mee zou rond durven rijden. Ik zou het zonde vinden denk ik dat die vuil zou zijn. En mezelf kennende kwestie van schoonmaken dat zijn twee zaken appart. Niet dat ik dat niet wil doen, maar eerder een gebrek aan tijd.

Kienke
16-08-2006, 15:40
Hangt uw plaat er eigenlijk al terug op??

Bourodemoustik
16-08-2006, 15:45
Jap dus die tuning is weeral naar de bom.
Heb ze braaf vastgeplakt met goeie kol. Ze gisteren gaan laten zien bij de blauw ventjes. En het was blijkbaar goed ik heb er geen opmerkingen over gekregen. Maar die jongen had blijkbaar niet veel zinb om buiten te komen. Dus dat was effe kijke en 't was goed. Ik ben er bijna zeker van dat als ik die er gewoon tegen had gehangen juist voor ik het politiebureau binnenstapte het nog goed had geweest.
Nu hoelang dat die plaat gaat blijven hangen dat weet ik ook niet want weet niet hoe goed die kol is. Zo op het eerste zicht houd hij dat toch schoon uit. Maar we zullen af en toe toch eens moeten kijken of ik ze niet loskomt.