Buell trackdays

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • guido
    2fast4u Ancien
    • apr. 2004
    • 27501
    • Het hageland

    Buell trackdays

    Met Buell op circuit


    Op 19 en 20 augustus worden op het Franse circuit van Croix-en-Ternois – welbekend van de M&T Aktief circuitopleidingen - de allereerste ‘Europese Buell Trackdays’ georganiseerd. Buell-eigenaars uit België, Nederland, Frankrijk, Duitsland en Groot-Brittannië kunnen elkaar beter leren kennen en ervaringen uitwisselen tijdens deze tweedaagse (zonder geluidsbeperking!). Naargelang je circuitervaring kan je in vier verschillende niveau’s aantreden. Zo kunnen beginnelingen gedurende twee dagen onder begeleiding rijden van instructeurs. De snelste piloten kunnen na twee dagen vrij rijden aantreden in een ‘Buell only’ wedstrijd. Accommodatie is voorhanden in een nabijgelegen hotel, budgetbewuste die-hards kunnen ook in de paddock zelf pitten. Meer info en prijzen op http://www.buelling.artmotor.com of op (+49) 172 248 57 87
  • Buske1300
    Die Hard 2fast'er
    • okt. 2004
    • 468
    • Leuven

    #2
    Ik heb zo een stil vermoeden wie we op die 2 dagen daar op het circuit gaan zien rondrijden :tongue: .Zijne nick begint ook met een "B"

    Grtz,
    Philip.
    Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss

    Comment

    • guido
      2fast4u Ancien
      • apr. 2004
      • 27501
      • Het hageland

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Buske1300
      Ik heb zo een stil vermoeden wie we op die 2 dagen daar op het circuit gaan zien rondrijden :tongue: .Zijne nick begint ook met een "B"

      Grtz,
      Philip.
      Het zijn er twee,en hun nick begint alletwee met een B

      Comment

      • twinsparkske
        Die Hard 2fast'er
        • apr. 2004
        • 260
        • balen

        #4
        hey,zou mischien nog een t kunnen bijkomen,heb hier nog twee buells staan,klaar om te spelen,voledig pretpaket op enzo

        Comment

        • the devil's own racer
          Die Hard 2fast'er
          • apr. 2004
          • 1421
          • Geetbets

          #5
          pretpakket ? :tongue:

          uitleg please

          [quote="twinsparkske"]hey,zou mischien nog een t kunnen bijkomen,heb hier nog twee buells staan,klaar om te spelen,voledig pretpaket op enzo]
          yzf 1000 RR 'red devil'

          Comment

          • beulke
            Die Hard 2fast'er
            • apr. 2004
            • 1863
            • heuvelland

            #6
            hehe, was vorig jaar naar't schijnt super, die mannen van art motos wetenwel hoe ze iets moeten organiseren. kost vorig jaar bijna 300€ voor 2 dagjes en als het goed zit met de financien ga ik er zeker heen.

            Buell benelux organsieerd trouwens ook een trackday in mei, dan wil ik ook wel eens gaan.

            Twinsparksk: heb je picies?? welke zijn het?? ik benieuwd!!

            (btw, dankzij devil komt er hier waarschijnlijk deze week nog een extra frame in huis van een S1, de ombouwplanne worden iets gewijzigd en groter:biggrin: )

            Ik weet ook een blokje staan voor weini maar mijn vrouw stelt haar veto
            tis altijd ombouwtijd ....

            Comment

            • twinsparkske
              Die Hard 2fast'er
              • apr. 2004
              • 260
              • balen

              #7

              volledige tuning van motor(screaming eagle)speciale carburator,vancedemper enz




              Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
              pretpakket ? :tongue:

              uitleg please

              Comment

              • twinsparkske
                Die Hard 2fast'er
                • apr. 2004
                • 260
                • balen

                #8
                sorry de types vergeten de getunde m2cyclone bj 99,de originele m2 cyclone bj 2000 foto volgd,als em klaar is

                Comment

                • Buske1300
                  Die Hard 2fast'er
                  • okt. 2004
                  • 468
                  • Leuven

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske

                  volledige tuning van motor(screaming eagle)speciale carburator,vancedemper enz
                  Hmmm ziet er ook leuk uit .Maar wat ik mij afvraag i.v.m die riemaandrijving,geeft dat geen rek effect ofzo allee vol acceleren dan hee
                  Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss

                  Comment

                  • beulke
                    Die Hard 2fast'er
                    • apr. 2004
                    • 1863
                    • heuvelland

                    #10
                    '99?? klopt volgens mij niet, deze op de foto is zeker van voor 99 (de achterbrug is nog van het oude type), idem voor remschijf (voor)en het frame.
                    Bij een 99 ms lopen de headers ook onder het frame ipv erover, hiervoor heeft het frame een knik in het frame.

                    De wielen lijken wel van een 97 S3 te komen (tenzij ze herspoten zijn)
                    Is trouwens ook een S1 Kontje.

                    op de eerste foto ie je een 99up m2: let op het frame (knik na de luchtfilter waar de header onderdoor loopt), de achterbrug (duidelijk breder) en de remschijf (8bevestigingspunten ipv 6)

                    Ik zal eens een foto posten van een oudere M2 maar die moet ik dan wel eerst eens op een site plaatsen.

                    Anyway, de carb: een mikuni HR42mm?? deze zijn het meest gebruikt.
                    Screaming eagle op buell? meestal is dat pro series, ik wist zelfs niet dat er SE stukken waren voor een Buell?? dikwijls wordt er ook millenium gebruikt of S&S.

                    Anyway, tevreden van de V&H uitlaat? blijft ie schoon op zijn plaats??
                    Ik weet trouwens een prima 2.5" header liggen met een zelfgeherprepareerde supertrap demper liggen. komt van een Buellraceprojectje. Als je intresse hebt dan hoor ik het wel.

                    (btw: 2 Buells: WAWIE!!!!)

                    tis altijd ombouwtijd ....

                    Comment

                    • beulke
                      Die Hard 2fast'er
                      • apr. 2004
                      • 1863
                      • heuvelland

                      #11
                      [quote="Buske1300"]Hmmm ziet er ook leuk uit .Maar wat ik mij afvraag i.v.m die riemaandrijving,geeft dat geen rek effect ofzo allee vol acceleren dan hee]
                      Nope, is steviger dan een ketting, zit kevlar in!!
                      Eenmaal een riem gespannen is moet je daar nooit meer aankomen. nooit spannnen, nooit vetten,....
                      het enige waar een riem niet tegenkan is steentjes en zand. En van een riem weet je ook pas dat hij versleten is als ie knapt (kan na 10000 km als je hem mishandeld= slecht gespannen) of ruim 40000 km zonder probleem.
                      tis altijd ombouwtijd ....

                      Comment

                      • Buske1300
                        Die Hard 2fast'er
                        • okt. 2004
                        • 468
                        • Leuven

                        #12
                        Ammaai dat wist ik niet Dacht die veel vlugger moest vervangen worden
                        Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss

                        Comment

                        • twinsparkske
                          Die Hard 2fast'er
                          • apr. 2004
                          • 260
                          • balen

                          #13
                          hey,is toch een 99 eerste inschrijving,toen was het dit model nog,de vance blijft goed op zijn plaats,en mooi geluid,die onder de andere buell hangt is precies maar rommel,op 4 plaatsen gescheurd,is ondertussen al gelast,en als alles meezit heb ik eind deze week nog een 2001 m2 cyclone bij

                          Comment

                          • the devil's own racer
                            Die Hard 2fast'er
                            • apr. 2004
                            • 1421
                            • Geetbets

                            #14
                            buell museum beginnen ? :biggrin:
                            Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
                            hey,is toch een 99 eerste inschrijving,toen was het dit model nog,de vance blijft goed op zijn plaats,en mooi geluid,die onder de andere buell hangt is precies maar rommel,op 4 plaatsen gescheurd,is ondertussen al gelast,en als alles meezit heb ik eind deze week nog een 2001 m2 cyclone bij
                            yzf 1000 RR 'red devil'

                            Comment

                            • twinsparkske
                              Die Hard 2fast'er
                              • apr. 2004
                              • 260
                              • balen

                              #15
                              ha nee,tis maar als er tussen dit en 100000 km eentje stukgaat,ik direct met een andere kan vertrekken

                              Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
                              buell museum beginnen ? :biggrin:

                              Comment

                              Working...
                              X