Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geflitst!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geflitst!

Zondag was het heerlijk weertje in Limburg en Brabant, maar vandaag was de weersomstandigheden ook heerlijk!

Vanmorge vroeg maar met de motor naar mn werk geweest. Elke dag eerst naar het hoofdkantoor en daarna door naar de vestiging waar ik werk/stage loop.

Lekker in middag over de 100km weg tussen Waalwijk-Tilburg, waar een aantal flitspalen staan. 9 van de 10 keer werken ze niet, maar we nemen geen risico's

Ikke lekker tuffen, lekker doortrekken... woeps 140. Snel gas terug en laten uitrollen... *FLITS*
    Damn toch geflitst Alleen van de verkeerde kant, van voor! :cool

Nu maar ff afwachten of ik daar uberhaubt iets van te horen zal krijgen
    Zal maar niet naar de justitie bellen en de foto opvragen

[font=Comic Sans MS]Kawasaki ZX636 2003[/font]

hebt ge een nrplaat vanvoor ?

hoe gaan ze u in godsnaam dan vinden ?
    haha
    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

1 keer van de 10 kan blijkbaar genoeg zijn, ma goed da ze langs voor flitse dan.
      Suzuki rules
      “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
        hebt ge een nrplaat vanvoor ?

hoe gaan ze u in godsnaam dan vinden ?
        haha
        Gewoon niet :cool

1. of er moet een geheim agent in de bosjes staan en kentekens noteren
        2. òf ze gaan opzoek naar een blauw/roze cbr in de omgeving, dan komen ze ook bij mij uit

Comment

of ze lezen dit
          Oorspronkelijk geplaatst door Gulmaster.
          Gewoon niet :cool

1. of er moet een geheim agent in de bosjes staan en kentekens noteren
          2. òf ze gaan opzoek naar een blauw/roze cbr in de omgeving, dan komen ze ook bij mij uit
          yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
            of ze lezen dit
            Of ze gaan daar nog eens extra met een wagen staan te flitsen, dat was op t zelfde stuk weg bij mij ook
            Racesmurf heeft zn gixxer!!!

Comment

geflitst vanvoor???

mss klacht indienen dat je bijna gevallen was omdat je verblind was van hun flits

niet doen he, dan weten ze direct wie ge zijt, twas een graptje
              tis altijd ombouwtijd ....

Comment

vooraan geflitst?, is ook het eerste ik ervan hoor...
                zoals in disneyland waar ge een straatje verder achter de foto moogt gaan

Comment

Komt meer en meer voor dat ze langs voor flitsen. In Frankrijk doen ze bijna niks anders meer. Als je met de moto rijdt is dat natuurlijk hard lachen

In Frankrijk en Holland gebruiken ze ook speed-guns en dat heb ik bij ons nog nooit gezien. Hebben ze dat hier eigenlijk in Belgie?
                  GSXR-Power --> TAO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yvoshkiro
                    vooraan geflitst?, is ook het eerste ik ervan hoor...
                    zoals in disneyland waar ge een straatje verder achter de foto moogt gaan
                    Allé mannen, waarom denkt ge dat wij hier sinds een paar jaar allemaal een nieuwe nummerplaat moesten kopen voor van voor op den auto?
                    Zo'n reflecterende zodat alles goed duidelijk is voor op 't fotooke!!!

Jaja, ze doen in België ook al, in Nederland al lang en vaak.

Ik heb liever dat ze van voor flitsen als ik met de moto op stap ben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
                      Ik heb liever dat ze van voor flitsen als ik met de moto op stap ben
                      Ik ook ma nie snachts, met den oto al aan de hand gehad is toch vree verschieten zo'n flits in u ogen in den donker.
                      Suzuki rules
                      “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GSXR-power
                        Komt meer en meer voor dat ze langs voor flitsen. In Frankrijk doen ze bijna niks anders meer. Als je met de moto rijdt is dat natuurlijk hard lachen

In Frankrijk en Holland gebruiken ze ook speed-guns en dat heb ik bij ons nog nooit gezien. Hebben ze dat hier eigenlijk in Belgie?
                        Lazerguns heb ik inderdaad aantal malen gezien in nederland, maar dankzij de automobilisten die telkens waarschuwden hebben ze me niet te pakken gekregen :cool
                        Best klote, maar als ze dat gaan doen, is het regelmatig en altijd op de zelfde wegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GSXR-power

Yep hebben ze in belgië ook sinds vorig jaar Heb ik toch vorig jaar is op het nieuws gezien.

Comment

ik heb eens in Assen bij de superbike in de pits zo ne speed gun mogen vastpakken, ..........dacht ik eerst dat da ne micro was.......en ik ma roepen...start

Comment

LOL

Kwam gister langs het zelfde flitspaal en volgens mij was iemand niet blij gisteravond...
                              Flitspaal zal niet meer kunnen flitsen, want ze hebben hem ontploft

Comment

Working...
                              X