Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trackdays

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Trackdays

Nog een veel leukere (en goedkopere) als je wil circuitrijden.

www.trackdays.be

en door mij georganiseerd :biggrin:
    Check out : www.trackdays.be

Even apart gezet.

Comment

Hey Woke, ik lees op je site, dat je een fervent NürnburgringVERSLAAFDE bent!

Als je nog eens gaat, wil ik wel eens achter je aan rijden op de ring.
      Ben er namelijk verleden jaar gecrashd wegens het niet kennen van het circuit:cool

dus laat maar eens iets weten als je nog eens gaat als het weer meezit natuurlijk!!!

voor de trackdays laat ik nog wel iets weten, heb er wel zin in!!!

greets
      [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

dit circuit lijkt niks voor mij denk ik. te veel rechte stukken erin.
        om mee te kunnen met m'n cb'tje heb 'n een technisch circuit, met weinig rechte, maar veel bochten nodig. zolder lukt bv nog net.
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever

Comment

Als ik me niet vergis zijn er 74 bochten op Nurburgring.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
            om mee te kunnen met m'n cb'tje heb 'n een technisch circuit, met weinig rechte, maar veel bochten nodig. zolder lukt bv nog net.
            Mee kunnen? Ge moet u van de rest toch niks aantrekken, ge rijd toch in de eerste plaats voor uw eigen plezier!
            Elk circuit is een nieuwe ervaring, en ge zult er misschien nog van verschieten hoeveel gasten op ne veel sportievere motor ge nog zult inhalen!!!
            You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

[quote="Bartje"]Mee kunnen? Ge moet u van de rest toch niks aantrekken, ge rijd toch in de eerste plaats voor uw eigen plezier!
              Elk circuit is een nieuwe ervaring, en ge zult er misschien nog van verschieten hoeveel gasten op ne veel sportievere motor ge nog zult inhalen!!!
              ]
              daar verschiet ik nu a l van, héhé
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Nurnburgring draait soms zo erg dat ge niet meer weet waar ge bent,veel bochten dus.Iedereen rijd daar in het begin traag,of gaat tegen de vlakte en om het circuit echt te kennen zult ge wel veel rondjes nodig hebben.

Comment

http://www.jwhubbers.nl/ring/ringbunny/laps.php

Filmpjes van de ring,kan iedereen zelf zien hoe het is.

Comment

'k ga ditjaar wel mee naar de ring.
                    back to trackdays
                    Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

[quote="RunnerX"]'k ga ditjaar wel mee naar de ring.
                      back to trackdays ]
                      Ik zie het ook wel zitten op de 8ste Augustus'05. Maar was er al geen topic over Trackdays? Mss bijeen zette.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cornetto
                        Hey Woke, ik lees op je site, dat je een fervent NürnburgringVERSLAAFDE bent!

Als je nog eens gaat, wil ik wel eens achter je aan rijden op de ring.
                        Ben er namelijk verleden jaar gecrashd wegens het niet kennen van het circuit:cool

dus laat maar eens iets weten als je nog eens gaat als het weer meezit natuurlijk!!!

voor de trackdays laat ik nog wel iets weten, heb er wel zin in!!!

greets
                        Ik hou je zeker op de hoogte als we gaan ringen ... dat het maar vlug weer zomer is !!!
                        Ik ben er vorig jaar (in oktober) ook ff bij gaan liggen, aan 160 km/u wou mijn achterwiel me in de bocht voorbijsteken ... wat niet echt meer goed kwam

Hey RunnerX, ik denk dat je evenveel of zelfs meer plezier gaat hebben op Folembray met je cb'tje dan op Zolder, want Zolder is toch wel een stukje sneller en vereist wat meer pk's dan Folembray.

Oorspronkelijk geplaatst door Peet
                        Als ik me niet vergis zijn er 74 bochten op Nurburgring.
                        Inderdaad, hier ook nog een goede site met veel info over de ring
                        http://www.nurburgring.org.uk

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                        Nurnburgring draait soms zo erg dat ge niet meer weet waar ge bent,veel bochten dus.Iedereen rijd daar in het begin traag,of gaat tegen de vlakte en om het circuit echt te kennen zult ge wel veel rondjes nodig hebben.
                        Je hebt ongeveer 30 rondjes nodig om ongeveer te weten waar de baan heen gaat. Je hebt er ongeveer 50 à 60 nodig om de weg goed te kennen, te weten waar je het gas open kan houden, waar er bobbels in de baan zitten, enz ... En je hebt zowat de rest van je leven nodig om de ideale lijnen te vinden en ze dan ook nog te proberen rijden

Cu,
                        WoKe (Wouter)
                        Check out : www.trackdays.be

Comment

ha hier se, nog bekend volk
                          yuuuw Woke

vind het echt kut dak gewoon niks kan planne van circuitdagen of om is te gaan ringen met die operatie
                          hoop zo tegen eind van de zomer toch terug in orde te zijn en dan wordt het toch momentelijk nog wa dagskes boeken zelle
                          dat ik dit jaar me toch nog iet heb kunnen uitleven
                          My other toy has tits

Hang Loose!!!

Comment

Working...
                          X