Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SV650S overwegen waard voor beginner?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• SV650S overwegen waard voor beginner?

Goeiemorgen allemaal...

ok, heb nog geen rijbewijs maar tkriebelt nu echt wel...en...misschien kan ik hiermee leren rijden.

Vanmorgen kwam een collega me vertellen dat hij iemand kent die een Suzuki SV650S weet te koop staan, gebruikt door een vrouw die nu geen tijd meer heeft dus hem van de hand doet...
    Zwart / +- 4500km / weet niet exact dat hij van 2003 of 2004 is...

Vraagprijs is 4500€.

Aangezien Fiber maar een leek is in moto's wou ik even vragen of dit misschien het overwegen waart is voor mij... nog beginnend enzo...

Kan iemand me 'weer' maar eens raad geven

grtz
    http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Hier in de rijschool bij ons in de buurt gebruiken ze de sv650 als lesmotor. Mijn vriendin heeft ermee leren rijden. Ze vond hem zo handig dat we er eentje gekocht hebben. Ik rij er zelf ook mee en ze zijn inderdaad verdomd gebruiksvriendelijk. Volgens mij is dit dus een ideale eerste motor

zors

Comment

hey,zijn inderdaad zeer gebruiksvriendelijk,en dus ideaal als eerste moto,succes

Comment

En 4500 is da teveel van prijs?

Comment

tja,welk bouwjaar,overjaars type?enz...kijk eens op de verkoopssites,en neem daar het gemiddelde van,succes

Oorspronkelijk geplaatst door Fiber
          En 4500 is da teveel van prijs?

Comment

Hey fiber, ik sluit me bij bovenstaande meningen aan.

de SV is (in mijn ogen) zowat de ideale beginnersmoto.
            De prijs lijkt me niet slecht maar dan mag hij toch niet te oude zijn en niet al teveel km.
            Ik zou zeggen max 2-3 jaar en max 20.000Km

Hou wel rekening met verzekering, tax, kledij, helm,... in je budget voor je de motor koopt.
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Awel, hij heeft plus minus 4500km en de persoon die het me zei wist niet juist of hij van 2003 of van 2004 is...

Comment

Nieuw kosten ze 7199€, als die maar 4500km heeft en van 2004 is, dan is 4500€ zeker niet duur.
                I'm not speeding, I'm qualifying!!!
                - When we ride on our enemies -

Comment

zal er toch van af hangen welk type,model is veranderd in 2003,dus als het een overjaarse 2002 is,is het geld genoeg,anders bel eens naar een dealer en vraag eens wat u voor een sv krijgt als u die wil inruilen ,en dan nie verschieten hé

Comment

SV is nen ideale moto!
                    Met de gewone kan je perfect alle maneuvers uitvoeren.
                    Met "S" zal dat ook wel goed maar maar waarschijnlijk toch wel niet iets onhandiger.
                    Het grotere voordeel is dat die moto ook tof blijft als je al langer rijdt.
                    't Is een 650 V-twin dus lekker koppel en ook genoeg PK's.

Kijk eens naar het frame en de kopkuip.
                    Als het allemaal wat ronder is, dan is het een overjaarse 2002.

Zijn de vormen hoekiger, dan is 't een nieuw model.

In 't laatste geval zou ik zeggen: "KOPEN".

Comment

De sv reeks vind ik zeer geslaagd en naart schijnt ook leuk om mee te rijden, misschien komt er bij mij wel ooit zo ook nog ene (met volle kuip dan wel)

Kmoet wel zeggen dat een naked door zijn hoger stuur wel aangenamer zit.

Comment

Sv is een zeer fijne moto zowel om sportief mee te rijden als te toeren, dus zeker geen slechte keuze

Comment

Ik heb in 2002 leren rijden op een SV650 (naked). Neige motor om mee te beginnen. Wendbaar, niet te veel pk's (maar wel genoeg :tongue: ), goede zithouding, goede remmen, ... Mijne eerste moto was ne suzuki GS500E (2 cyl. in lijn), waar ik negen maanden mee gereden heb en toen moest wegdoen omwille van te weining Kw (1.5Kw om precies te zijn (dom examencentrum)) Ik heb toen ne CB750 gekocht en daar mijn examen mee gedaan. Alleszins (en ik blijf erbij): De beste motoren om mee te leren rijden zijn niet al te zware nakedbikes (met of zonder kopkuip is al gelijk), omwille van bovenvermelde redenen. Dus, om op uw vraag te antwoorden ne Suzuki SV650 is ideaal.

VFRgroeten
                          Spacelord
                          Ride it like you stole it
                          The Devils on the V-TEC grunt like you have a pissed off dinosaur behind your bike!

Comment

SV650 is zeker en vast een ideale beginnersfiets!! Zelfs de S!
                            En denk dat 4500euro zelfs voor een 2003 model niet teveel is! Zitten nog maar begin 2005 hé!
                            Heb een jaar of 3 geleden ook even met een SV's gereden en was geen beginnende motorrijder meer , en heb me er toch bangelijk goed mee geamuseerd!!! Is dus geen motor die ge na 6 maanden (met veel verlies) weer buiten zult smijten!
                            Heb de mijne toen weggedaan omdat ik dacht een koopje te kunnen doen met een TLr (kreeg evenveel voor m'n SV als dat ik er voor betaald had), achteraf gezien had ik 'm beter gehouden, tegenslag gehad , maar dat is een ander verhaal.
                            Moet uiteindelijk zelf beslissen wat ge koopt, maar als ik nu op't moment moest leren motorrijden zou ik 't wel weten! De SV is juist niet teveel en niet te weinig, op alle gebied, vermogen, handelbaarheid,...
                            De naked is inderdaad wat vinniger, door z'n hoger en breder stuur, maar de 's is zeker handelbaar genoeg en voelt toch net dat ietsje sportiever aan, door de sportievere zithouding!
                            You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

awel ik rij momenteel met een L en mijn motoke is een sv'ke! (der zijn hier al fotos van ook op een ander topic)tis dus mijn eerste moto en ik ben der vree content van wendbaar, ni te zwaar en toch genoeg pk's om vlot mee te kunnen

KOPEN !!!!!!!!

greetz
                              kiki
                              R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                              maar hou het daar wel proper he mannen.
                              Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Working...
                              X