Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Marshall plan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Marshall plan

MotorSportSchool Marshall Plan We weten uit ervaring dat circuitrijden niet echt een goedkope hobby is. Een tiental jaren geleden toen ik zelf nog actief deelnam aan vrij rijden sessies was het steeds weer zoeken naar de nodige centen om je hobby te blijven beoefenen. En ik weet zeker dat het voor velen onder jullie nu niet anders isÂ…! Daarom zijn wij twee jaar geleden gestart met ons Marshall Plan.

Piloten die beschikken over veel vrije tijd komen ons tijdens onze circuitdagen een handje helpen en ontvangen daarvoor een waardebon voor gratis circuitrijden ter waarde van 50€. Zo kan je een aantal waardebons opsparen om een dagje gratis te komen rijden..

Om een dagje te komen vrij rijden betaal je dan met 2 waardebons, een dagje Niveau 2 kost je 3 waardebons. Het is ook perfect mogelijk dat je mensen meebrengt die niet met de moto rijden ( je lief, je pa, je vriend,Â… ). Ook zij ontvangen dan een waardebon die jij kan gebruiken om te komen rijden.

Wat doe je als Marshalls ? Je doet een ganse dag dienst als baanpost langs het Circuit van Zolder. Mensen met weinig of geen ervaring worden meegestuurd met de baanposten van Zolder om zo de kneepjes van het vak te leren. Eens je genoeg ervaring hebt kan je zelf verantwoordelijk worden voor een post.

Wat moet je doen om je aan te melden ? Check de verschillende data (vrij-rijden, cursusdagen & Club M.E.T wedstrijden) en geef ons een mailtje met de dagen dat je jezelf kan vrijmaken voor het Marshallplan.

Wij verwachten u dan op de dagen die u heeft opgegeven rond 08.30u op het Circuit van Zolder. U meldt zich aan bij de veiligheid van het Circuit van Zolder. Dit is gelegen naast het secretariaat waar u zich normaal inschrijft voor het vrij rijden. (zwart/wit geblokte trap, eerste verdieping).

Zorg wel voor goede kledij, vooral als het regent of als het heel erg warm is! Wij zorgen altijd voor de middaglunch.

Hans Van de Ven
    MotorSportSchool Zolder
    [email protected]

Bron:http://www.motorsportschool.be

Nice!!!

Comment

was vorig jaar ook hoor, aleen heb'k het nooit gedaan.
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

Ben er wel voor geintresseerd, maar spijtige is da ik weinig vrij ben in de week, als ze er voor weekends zoeken ben ik altijd wel geintresseerd

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

ik ben ook ni vrij inde week en heb maar 2zondagen gevonden (april, mei) en
          de zaterdag hebbek labo

morja kverdien genoeg in nen dag omda ni noodzakelijk te moeten doen,
          mor is wel plezant om is het circuit te leren kennen (ben ernog nooit geweest[/b]:emoticon(':roll:')]http://javascript:emoticon(':roll:'))

Comment

ik heb me onlangs opgegeven voor het marshall plan
            doe gewoon wa overuren en recupereer die dan wel
            op zo'n dag
            kwestie van de boel wat betaalbaar te houden

Comment

hehe, ik werk in het weekend (2x12 uren) dus ik heb wel wat dagen vrij om dit te doen...

Morgen es naar dhr Van de Ven bellen
              Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

wel eh...ik vind da beetje schandalig...

ne godganse dag daar staan...en da voor 50 euro ???

doe ik niemeer...

in holland is da vier keer vlaggen en dan namiddag gratis rijden...da vind ik al vele beter...

nie vergeten da de meeste daar nen dag verlof voor moeten pakken dus da zijde ook al kwijt eh

voor ene dag marshall spelen en éné dag vrij rijden doe ik het wel
                today is a good day to race !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iceman

doe ik niemeer...

in holland is da vier keer vlaggen en dan namiddag gratis rijden...da vind ik al vele beter...

nie vergeten da de meeste daar nen dag verlof voor moeten pakken dus da zijde ook al kwijt eh

mee eens: ikzelf stond ook ne keer op croix om te helpen met een circuitdag. iedereen die mehielp kreeg de avond voordien gratis BBQ en de dag zelf kon je meerijden met je gewenste groep(en) als je vrij was. (ik heb toen maar 2 sessies gereden omdat ik bij de beginners wou rijden, achteraf gezien had ik heel mss beter 1 sessie met de al iets gevorderden kunnen meerijden maar ja...).
                  Trouwens, dat dat een methode is die werkt merkte je wel aan het aantal helpers: minstens 2 per bocht (zelfs dat flauwe bochtje na de brug), 3-4 man die instonden voor keuring en daarna voorrijder/pitshelper speelden, minstens 2 voorrijders per groep. , minstens 3 man in de pitsstraat.
                  gewoon perfect geregeld!!
                  tis altijd ombouwtijd ....

Comment

@ice

2x vlaggen is ne keer vrij rijden, dus als ge ziet is da eigenlijk meer dan 50€
                    vrij rijden kost normaal 115€
                    wat betreft verlof hebde gelijk, ik probeer zo mijn overuren min of meer uit te betalen.

Oorspronkelijk geplaatst door iceman

doe ik niemeer...

Comment

Tja, als je een dagje vrij moet nemen hiervoor, kan je eigenlijk beter gaan werken: je verdient waarschijnlijk meer met een dagje te gaan werken dan met een dagje te vlaggen. On the other hand: heb je vrij, weet je niet wat doen, of heb je een (schoon)vader die al op pensioen is, ga vlaggen, je hebt 50 € voor te HOBBYEN. Je mag gerust iemand meenemen, heb je dat ook alweer :-).

greetzzz,

Sanka

ps: ze geven zachter maar regenachtig voor zondag, iedereen zijne regenjas al klaarhangen?
                      Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Working...
                      X