Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zelfbouw uitlaatbochten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• zelfbouw uitlaatbochten

ik zou eens willen prijsvragen, en info voor custom made uitlaatbochten.
    't is dus voor een 2 cil. of da mogenlijk is om 1 demper per cilinder te houden voor een wel zeer apppart geluidje.

zoniet kan ik een bochtenwerk van lazer kopen voor 150€ en van daaruit kan er dan verdergegaan worden voor de uitlaten langst of onder de kont, liefst schuin erlangst, en langst 2 kanten.

'k heb hier een fotootje van 't zelfde kont als de mijne, zeer mooi zo vind ik, maar weet niet wat voor dempers het zijn.

en anders ovale dempers, remus, acrapovic,doma,fp,"yorichuma",...
    uiteraard meot ik deze dempers ergens goedkoop op de kop kunnen tikken(en met db-killers)
    linkje,mss dat ik hier ook wel iets kan krijgen.

als dit te duur uitkomt, koop ik dus de bochten van lazer, en daar laat ik dan een buizenwerk op maken voor gewoon een hogere uitlaat naast de kont.

nu's de vraag, waar meot ik zijn voor prijs en info hierover te vragen, wie kan dat buizenwerk maken?

alvast beankt
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

maat heeft vroeger voor zenne auto pijp laten plooien bij midas in hasslet

weet ni of ze het nu nog doen ?
    kostte niet veel
    ma als je er wat plezier van wilt zouk toch inox nemen
    dus zelf buis gaan kopen en die laten plooien
    en mss is de laser dan toch een goede start en kan je van daar laten plooien tot een seatpipe
    heb bij fp gevraagd voor seatpipes
    compleet zou iets van een 500e zijn met 2 dempers en geplooid vanaf de aansluiting (dus de collector origineel en vanaf daar een buis tss de brug door en dan weer een splitsing onder de kont naar de 2 dempers )
    heeft het mij trouwens afgeraden
    door de vele bochten een verlies van 4/5pk
    en denk ni da het heel gezond is om een 2cil zonder balanspijp te laten draaien btw (flux verstoren ?)
    mss met hele dunne buis anders ga je nog meer verliezen aan pk's
    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Bent van Hasselt zie ik, al eens contact opgenomen DAM ? Zijn van Wellen of daar ergens in de buurt en die maken uitlaten op maat!
      You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

Dam [email protected]

stationstraat 19
        3722 Kortessem 011375407

Deze zijn niet te duur en worden op maat gemaakt.

Comment

t'is YOSHIMURA (efkes terzijde maar soit)

DAM maakt idd dempers en headers op maat, zoek eens in de harey custom scene, daar doen ze niks anders dan nieuwe headers en dempers uitvinden op maat.

mar zoals devil zegt: balanspijpje anders gaat het fout en, let ook op een gelijke lengte van de headers, als dat niet mogelijk is kan je ook 1 pijp dikker maken dan de andere (gelijk volume ) oa Ducati heeft dat gedaan op hun 999.
          tis altijd ombouwtijd ....

Comment

zo zou fp het ook ongeveer kunne maken voor mijne (en uwe ook wss)
            en dan moet ge u nix aantrekken van juiste lengte of balanspijpkes en zo
            gewoon laser erop
            en dan zoiets laten plooien en 2 demperkes erop
            yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
              Dam [email protected]

stationstraat 19
              3722 Kortessem 011375407

Deze zijn niet te duur en worden op maat gemaakt.
              kortesem?, dan kan'k beter eens langstgaan.
              want 'k denk dat'k heel weinig plek heb voor uitlaat aan 2 kanten
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Damn die is graaf! Hebde die foto op internet gevonden of is da van iemand die ge kent?

Klasse!
                GSXR-Power --> TAO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GSXR-power
                  Damn die is graaf! Hebde die foto op internet gevonden of is da van iemand die ge kent?

Klasse!
                  Die foto van die akrapovic? Klik gewoon op de foto.
                  http://www.2fast4u.be/forums/showthr...ight=hyperduke
                  of kijk hier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GSXR-power

Klasse!
                    ik ben die ooit op e-bay tegengekomen bij de zoektocht naar een 25kw motor
                    Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

't is zover, na lange tijd gereden te hebben met de mooi-klinkende doma uitlaat, waarmee ik af en toe een beetje herrie mee kon maken.
                      heb i kweer de originele demper erop moeten schoeven, want de doma demper was stuk(carbon overal gescheurd).

dit waren moeilijke tijden(zeker in begin), maar nu lukt het al wat beter om zo stil door het leven te sjezen.
                      maaar...

op Dinsdag 19 April is het zover, dan doe ik mijn tufje binnen bij Dam uitlaten, en ben ik ze kwijt voor enkele dagen, en zaterdag morgend 23 April kan ik dan m'n nieuw carbon dempertje bewonderen, opgehoogd tot naast de kont.

waarschijnlijk word de demper zo gemaakt dat het een betere vermogensafgifte geeft op hoge toeren.
                      uiteraard ga ik vragen niet te veel dempwol erin te steken

'k ga ook vragen dat ik bovenaan een slip-on bevestiging heb, voor als ik de originele demper erop wil zetten voor op 't circuit.

ooh, wat heb ik de OPEN- sound toch gemist.

aléé, trouwen merci manne voor den tip
                      Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                        't is zover, na lange tijd gereden te hebben met de mooi-klinkende doma uitlaat, waarmee ik af en toe een beetje herrie mee kon maken.
                        heb i kweer de originele demper erop moeten schoeven, want de doma demper was stuk(carbon overal gescheurd).

dit waren moeilijke tijden(zeker in begin), maar nu lukt het al wat beter om zo stil door het leven te sjezen.
                        maaar...

op Dinsdag 19 April is het zover, dan doe ik mijn tufje binnen bij Dam uitlaten, en ben ik ze kwijt voor enkele dagen, en zaterdag morgend 23 April kan ik dan m'n nieuw carbon dempertje bewonderen, opgehoogd tot naast de kont.

waarschijnlijk word de demper zo gemaakt dat het een betere vermogensafgifte geeft op hoge toeren.
                        uiteraard ga ik vragen niet te veel dempwol erin te steken

'k ga ook vragen dat ik bovenaan een slip-on bevestiging heb, voor als ik de originele demper erop wil zetten voor op 't circuit.

ooh, wat heb ik de OPEN- sound toch gemist.

aléé, trouwen merci manne voor den tip
                        Slip-on maken van uw originele demper is geen probleem , heb dat een paar weken geleden ook laten doen bij DAM , heeft me 30€ gekost !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartje
                          Slip-on maken van uw originele demper is geen probleem , heb dat een paar weken geleden ook laten doen bij DAM , heeft me 30€ gekost !
                          krijg nu wa da ben ik al nen tijd aant zoeken dus van boldt-on slip-ons maken kan en dam doet da ??? hier komt die volledige lijn van yoshimura
                          R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                          maar hou het daar wel proper he mannen.
                          Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Bij mij was de buis van de demper (komt van een SV650)even dik als de voorbochten (Arrows), is gewoon een dikkere buis op gelast die juist over mijn voorbochten past en er zijn 2 haakjes opgelast waar de veertjes in haken ! Demper wisselen is nu dus 1 vijs lossen en 2 veertjes , 2minuten werk dus !

Comment

Working...
                            X