Oorspronkelijk geplaatst door yvoshkiro
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
c-zam
Collapse
X
-
Vind da ook wel een goed systeem, maar ik doe nog al eens iets kwijt als ik weg ben met de moto. Dus ik vertrouw mezelf niet met zoiets in men zakken
Leave a comment:
-
-
ik wil geen enkel systeem dat werk met een stroomonderbreker!! zoals yvoshkire zegt, beeld je in dat dat ding in werking treed in een bocht, ge kunt uwen lach niet inhouden.
Electronica op ne motor is vragen om problemen!!
Leave a comment:
-
-
"Bike jacking", bestaat dat ook al? Ik heb nog nooit over een geval van bike-jacking gehoord. Voor zoiets zou ik al geen 200 € geven. De dief zou al in de eerste plaats een ervaren motorrijder moeten zijn om ineensklaps zo vlug mogelijk weg te rijden met gelijk welke motorfiets.
Leave a comment:
-
-
dit dingetje wil ik me wel is halen dan kan ik mijne sv met een gerust hard achter laten
Leave a comment:
-
-
c-zam
ZAM: de engelbewaarder van uw motorfiets
[align=right:3a5ncarv][/align:3a5ncarv]
C-ZAM is een revolutionaire elektronische diefstalbeveiliging die met een transponder werkt. Hierbij wordt op de motorfiets een geminiaturiseerde ontvanger geïnstalleerd. De bestuurder houdt in zijn zak een badge bij met een diameter van 4 cm, die binnen een straal van 2 tot 4 meter golven uitzendt. Zodra die golven worden onderbroken, onderbreekt het systeem de voeding van de tweewieler binnen de dertig seconden. Een radicaal middel dat in de strijd tegen de “bike jackers” wordt gegooid. C-ZAM is een echt intelligent systeem. De eigenaar hoeft hiervoor niets te doen en niets te programmeren. Eén eenvoudige druk op de badge volstaat om de “anti bikejacking”-functie te activeren. Daarna volstaat de aanwezigheid van de eigenaar. C-ZAM gebruikt hierbij een systeem met een transponder, een ontvanger die op de motorfiets of de scooter is geïnstalleerd en een ronde en ultralichte badge (12 gram!) die de eigenaar gewoon in zijn zak kan steken. Met de “starter”-functie, die alleen op scooters wordt aangeboden, kan de tweewieler automatisch worden gestart op voorwaarde dat het contact al in de “on”-stand staat. De bestuurder hoeft daar verder niets voor te doen. Ideaal dus voor diensten die van deur tot deur leveren. En de laatste troef van de C-ZAM betreft zijn elektriciteitsverbruik. Het systeem verbruikt immers niets wanneer de motor niet draait. Zo hoeft u zich geen zorgen te maken dat de accu plots leeg zou komen te staan!Voor deze extra gemoedsrust betaalt u slechts € 195,00 inclusief montage!
Labels: Geen
-
Leave a comment: