Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I have a dream that one day...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• I have a dream that one day...

Het lijkt misschien een vrij dom idee maar toch wil ik het erop wagen

Heb de voorbije maanden rondgetoert op het forum van Tuned Belgium maar ben erachter gekomen dat tuning zoals vandaag de dag het geval is niet mijn ding is. Als ik mag kiezen tussen bv 7000euro te investeren in het tunen van men Sax, of datzelfde bedrag (en meer) uit te geven aan moto en rijbewijs en dergelijke... dan weet ik zeker wat kiezen

Ik ga gedurende een bepaalde periode mijn "verhalen" hier eens uit de doeken doen... is misschien leuk voor mensen die van hetzelfde punt als mij moeten/willen starten.
    En als er comments zijn, zowel goede als slechte... just shoot :biggrin:

Here it goes...

Gisterenmorgen

Was al een tijdje van plan om mijn theorie te gaan doen maar door de drukte op het werk kwam het er maar niet van... dus had ik gisteren maandag maar een dagje verlof genomen om mijn examen te gaan doen...
    Ontzettend nerveus... zenuwachtig... en natuurlijk schrik dat het me niet zou lukken...

Resultaat: op 40 vragen maar 2 kleine foutjes (wat toch een aardig resultaat is ni? )
    En dan was er nog één fout tussen waar ik moest antwoorden op de vraag van "Als je weigert om een ademtest af te leggen... hoe lang krijg je dan rijverbod?" Ik gokte op 3uur maar het was dus 6uur

Soite... ikke zo fier als iets naar huis... nu kan het dus echt beginnen!!!!

In de namiddag ben ik dan naar Leuven gereden om mij te gaan inschrijven bij de rijschool... resultaat daarvan... menne portomonnee zo goed als leeg

Vrijdag 11 februari begin ik aan mijn praktijklessen. (pakket van 8 uur)
    Heb er wel een beetje schrik van... alleen maar van het rijden/schakelen/... maar ik leer snel dus zal da wel in orde komen zeker?!

Vrijdag 25 februari is dan de BIG DAY... examen om zeven uur 's morgens... dus als ik goed reken zit ik op een vrijdag rond een uur of acht a half negen of negen in Leuven??? that means dat er druk zal zijn

Wat is er ondertussen al gebeurt???

Een helm is het eerste wat ik gekocht heb...

Is een replica van "Slide King" McCoy... vond hem mooi omwille van zijn tekening en hij stond aan soldenprijs dus... (is wel van de reeks van 2004)

Afgelopen weekend heb ik ook al een jas en een broek gekocht... beide van IXS

Heb geen foto van de broek maar het is van dezelfde reeks als de jas... kan de jas en de broek aan elkaar maken wat het wel makkelijk maakt...

Volgend weekend ga ik met een kameraad eens naar Beringen... naar GSM en Felix & Jos... eens kijken achter een leuke tweedehands...

Wat gaat het worden??? Iets sportief en tweedehands dus

Suz GSXR 600 SRAD, Honda CBR 600F, Kawa ZX6R, Yamaha YZF600,... we shall see maar tzal toch die richting uit gaan :biggrin:

Alle... nu gaan ik er hier eens even mee stoppen... van zodra ik iets nieuws heb of iets te vertellen heb... dan zal ik dit hier wel neerpoten

Griets en tot soon
    http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Veel geluk met de zoektocht,kijk ook eens op de links pagina

http://www.2fast4u.be/links/browselinks.php?c=11

Comment

Succes, zowel met het halen van je praktijk examen als je zoektocht naar een motor die je aanstaat

diagonally parked in a parallel universe
      - IsaMotion-

Comment

Al ooit met de motor gereden? Is wel rap, op 14dagen leren rijden, zeker de piste gaat moeilijk worden als ge 't nog niet echt gewend zijt, achteruit duwen, 8 maken, de balk en wat is't allemaal? Ah ja, die bepaalde afstand afleggen, zo traag mogelijk, een echte evenwichtsoefening!
        Dat ge uw examen in't drukke verkeer moet doen, maak u daar maar geen zorgen over! Kunt dan al zeker niet te hard rijden, moet met't verkeer mee hé !
        Zie dat ge ook niet te traag rijdt, heb eens gehoord dat daar de meeste voor buizen op't examen!!!
        succes
        You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

[quote="Bartje"]Al ooit met de motor gereden? Is wel rap, op 14dagen leren rijden, zeker de piste gaat moeilijk worden als ge 't nog niet echt gewend zijt, achteruit duwen, 8 maken, de balk en wat is't allemaal? Ah ja, die bepaalde afstand afleggen, zo traag mogelijk, een echte evenwichtsoefening!
          Dat ge uw examen in't drukke verkeer moet doen, maak u daar maar geen zorgen over! Kunt dan al zeker niet te hard rijden, moet met't verkeer mee hé]

Nen opgedreven Honda Camino... kunde da ne motor noemen? :biggrin:

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartje

grapie hé... maar denk wel dat het zal lukken ze... ni van den eerste keer waarschijnlijk ma waar een wil is is een weg é... en die wil... man man toch!!!!

Comment

welkom, allesinds veel suCCes met je lessen en examen, hopenlijk lukt het van de eerste keer.
                dingen waar je op moet letten:
                -snelheid,als je weet dat je 90 mag, en het is goed te doen, zeker 90 rijden dan. als je twijfelt tussen 70 of 90 rijd dan 72 ofzo.
                -heel hard letten op de borden.
                -genoeg afstand nemen op je voorligger.
                -met je punten van je schoenen op de voetsteuntjes(hebben ze mij toen een opmerking over gemaakt)
                -tijding pinker aandoen
                -even laten zien dat je remt voor elke straat met voorang van rechts(al is het even remlicht laten branden)
                -als je goesting hebt om eens op te trekken(tot de legale snelheid) doe je dat gewoon,dan zien ze dat je geen schrik hebt op de motor.
                maar toch zeer rustig en defensief rijden.

voor de rest gewoon alle regeltjes toepassen...
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                hoe gekker hoe liever
                -------------------------------------------

Comment

Veel geluk. Hopelijk lukt alles van de eerste keer.
                  Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Welkom en veel succes Fiber Doe het zoals Runner zegt en je bent geslaagd. Tot op de 2fast4u meetings met je nieuwe bike.

Comment

amai da's wel gans rap voor uw rijbewijs te halen

ge moet achteraf maar vertellen of da gelukt is
                      alvast veel succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiber
                        grapie hé... maar denk wel dat het zal lukken ze... ni van den eerste keer waarschijnlijk ma waar een wil is is een weg é... en die wil... man man toch!!!!
                        En als ge niet moest slagen zult ge wel bij iemand van 't forum achterop mogen zitten hé! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Jokeske! Doet da goe en dan komt da wel in orde!
                        Heb uw eerste centen toch al in veiligheidskledij gestoken , heel verstandig , als ge ziet met wat sommige op de motor kruipen , om toch maar die R1 of wat dan ook te kunnen kopen , amai !

Comment

heeft bij mij ook maar een maand geduurd
                          theorie op 3de,examen op de 3de maand derna(en eerste keer door ja)

Comment

@ Runner... merci voor de goeie raad... kzal er zeker en vast rekening mee houden... da ze ma zien da ze me kunnen volgen :biggrin:

@ Bartje... ik bezie het allemaal positief hé... als ik nu al zou denken dat ik niet zou lukken dan kan ik het al beter opgeven... en mocht het echt ni lukken... ne GSXR met een Caminoblok eronder ofzo??? neenee
                            En wat kleding betreft... heeft me al +-1000euro gekost maar liever 100euro meer betalen voor men eigen veiligheid ze... één van dees eens handschoentjes gaan kopen sie

@ iedereen... merci'kes voor de leuke comments and raad... is echt nogal een pak anders hier dan op TunedBelgium zenne :cool

Comment

Was dan ook maar en grapje hé !
                              Ik zou zeggen , gebruik de weinige tijd die ge hebt maar goed om te oefenen , maar hebt nog gene motor .
                              Had m'n volledig rijbewijs ook maar een maand of 2 hoor ! Maar had wel al wat langer 'geoefend' . Had al een motor voor ik een rijbewijs had.
                              Allee , succes en hou ons op de hoogte!

Comment

Working...
                              X