Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goed (motor)nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• goed (motor)nieuws

Er is ondertussen een nieuwe wet van kracht die er voor zorgd dat ge op al de aankopen die ge doet een JAAR garantie krijgd en dit dan wel te verstaan in verhouding met de waarde van de aankoop.Dus voor diegene die een 2de hands motor zou kopen bij een dealer weet van nu af dat hij altijd een jaar garantie heefd,goed hé
    [font=Comic Sans MS][/font]

Als er dan nu maar niet teveel motoren 'door een klant tekoop gesteld' gaan worden !
    Maar ja , optimistisch blijven zeker?
    You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

Allemaal goed en heel plezant ma die verkopers zijn ook ni van gisteren en zullen meer vragen dan nodig om da jaar garantie te kunnen dekken.

Dus weer goed int zak gezet.
      (mijn mening hé)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thunder
        Allemaal goed en heel plezant ma die verkopers zijn ook ni van gisteren en zullen meer vragen dan nodig om da jaar garantie te kunnen dekken.

Dus weer goed int zak gezet.
        (mijn mening hé)
        En als ze er een moeten overnemen zal de prijs ook niet zo goed meer zijn

Comment

ik bezien het langs de andere kant

ik koop particulier
          en as ze bij de dealer minder geven moet ik ook minder geven om em zo over te nemen

Oorspronkelijk geplaatst door guido
          En als ze er een moeten overnemen zal de prijs ook niet zo goed meer zijn
          yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
            ik bezien het langs de andere kant

ik koop particulier
            en as ze bij de dealer minder geven moet ik ook minder geven om em zo over te nemen
            Ik denk eerder da hunne uitleg wel zo zal zijn da ze minder geven bij overname en nog duurder verkopen dan nu.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
              Ik denk eerder da hunne uitleg wel zo zal zijn da ze minder geven bij overname en nog duurder verkopen dan nu.
              Ah ja , want nu moeten ze 'zeker' zijn dat ze goede motoren verkopen.
              Zullen maar afwachten zeker?

Comment

De prijzen zullen de pan uit rijzen. Dan maar beter zelf van vorige eigenaar kopen zoals Devil zegt.
                Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Kan je even de bron van je informatie geven Niekes, als er dealers zijn die het niet geven kan je het promt onder hun neus duwen.
                  Comming soon, new trips
                  De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                  ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scarver
                    Kan je even de bron van je informatie geven Niekes, als er dealers zijn die het niet geven kan je het promt onder hun neus duwen.
                    Als 't een nieuwe wet is zou dat in 't staatsblad moeten staan , en als ik me niet vergis kunt ge dat in elke bibliotheek inkijken en copïeren!

Comment

Ben vandaag bij Vranken geweest en alle okazies hebben 1 jaar garantie.

Comment

Ik ben 2 weken geleden ook gaan kijken naar een andere motor. De dealer wou mijn vulcan ook overnemen maar zei dat hij mijn er niet veel voor wou geven omdat hij nu 1 jaar garantie moet geven op elke occasie motor.
                        Dit geldt trouwens ook voor auto's.

Het heeft allemaal zijn voor en nadelen volgens mij.

Comment

Bron was eerst het tv1 nieuws op tv en nu staat het ook in het boekje "motorwereld",ben er niet volledig zeker van maar dacht dat deze regels gelden voor de gehele pccasie markt?????
                          Oorspronkelijk geplaatst door scarver
                          [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Working...
                          X