Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AKRAPOVIC UITLAATJE

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• AKRAPOVIC UITLAATJE

Hallo alle X
    ik zou graag ne andere uitlaat willen zetten op menne blade, ne AKRAPOVIC
    had ik in gedachten ? nu ben ik vandaag gaan zien en da spel koste tussen 800 a 870euro, zijn dat de normale prijzen of weten jullie of men elders een beterekoop kan sluiten graag jullie mening.....

www.elzitoprints.com

Ga hier eens zien, is wel in duitsland, maar superprijzen voor de meeste uitlaten

http://www.2fast4u.be/forums/showthr...ight=akrapovic

Comment

moet je daar henen mailen voor de prijs want vind daar geen prijslijst (bedankt voor de link)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FRAKKE-VTR
        moet je daar henen mailen voor de prijs want vind daar geen prijslijst (bedankt voor de link)
        Dat zal wel geen probleem zijn. Efkes mailke sturen (engels ofzo moest ge geen duits kennen), zo doe ik dat toch want de meeste websites zijn onvolledig of bevatten geen prijzen.

Comment

heb juist ne mail terug bekomen, dit is de prijs ! wel goedkoper dan de dealer deze morgen voor ne akrapovic slip on 640 eur carbon or titan db killer
          shipping belgium 18 eur wat denk je ?

Comment

van prijs geen gedacht
            ebay is da boodschap
            maar zeker en vast aan te rade!!
            i reather ride my bike than go on and zwans

Comment

640+48? Kopen!

Comment

Kopen

Comment

Ik zou deze website eens proberen, www.motorparts-lohne.de, daar heb ik en de stevek4 een goei 3 weken terug 2 akropovic's besteld voor maar 350€ stuk, zijn ze wel zelf gaan halen, als ge ze laat afkomen was 375€ dacht ik. Wil u meer info over deze sité, let me know.

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof BT
                    Ik zou deze website eens proberen, www.motorparts-lohne.de, daar heb ik en de stevek4 een goei 3 weken terug 2 akropovic's besteld voor maar 350€ stuk, zijn ze wel zelf gaan halen, als ge ze laat afkomen was 375€ dacht ik. Wil u meer info over deze sité, let me know.
                    Tis daar dat hem gaan zien is.

Comment

hoe komt da!!!

hoe komt dat jullie prijzen opgeven van +/- 350euro en dat ik rond het bedrag van 640euro zit, exclusief vervoers kosten hebben jullie dan gewoon ne pot aangekocht voor er over te schuifen ? in de plaast ne helle uitlaat ????? of heb ik weeral het duurste willen aankopen !!!
                      met dank voor jullie hints tot nu toe......

Comment

hoe komt dat jullie prijzen opgeven van +/- 350euro en dat ik rond het bedrag van 640euro zit, exclusief vervoers kosten hebben jullie dan gewoon ne pot aangekocht voor er over te schuifen ? in de plaast ne helle uitlaat ????? of heb ik weeral het duurste willen aankopen !!!
                        met dank voor jullie hints tot nu toe......
                        Ja wat zij gekocht hebben is enkel 'de pot'. Geloof me 640€ voor een volledig systeem is voor niets. Zeker van akrapovic

Comment

dr.brainiac, is het dan wel nodig dat ik een volledige uitlaat koop ? is het ook ni beter dat ik ook alleen ne pot aanschaf ??? na ne nieuwe moto en en nieuw motopak en wat aanpassingen aan de moto zelf is het wel wellekes geweest met de aankopen denk ik ! zodoende zou ik daar wat willen afpingelen wa denk jij ???? of schilt da in pk ???? '

Comment

dr.brainiac, is het dan wel nodig dat ik een volledige uitlaat koop ? is het ook ni beter dat ik ook alleen ne pot aanschaf ??? na ne nieuwe moto en en nieuw motopak en wat aanpassingen aan de moto zelf is het wel wellekes geweest met de aankopen denk ik ! zodoende zou ik daar wat willen afpingelen wa denk jij ???? of schilt da in pk ???? '
                            Een volledige uitlaat zal zeker meer pk winst geven dan alleen de pot.

Comment

Een volledig systeem is uiteraard beter, en inderdaad wint ge een beetje. De pot alleen geeft normaal ook wel een betere prestatie hoor. Als ge echt gaat voor vermogenwinst, zou ik een volledig systeem nemen, anders is een demperke zelf ook al de moeite, zeker voor zijn prijs.

Nu ben echt wel gene kenner, maar dit lijkt mij logisch. Heb de twee diagrams efkes toegevoegd (voor blade 2002), misschien dat iemand anders meer info kan geven over het verschil.

Comment

Working...
                              X