Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe verwittig jij andere motorrijders ?....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe verwittig jij andere motorrijders ?....

Handje opsteken doen we (bijna) allemaal bij het passeren van een andere motorrijder, maar...

WAT doe JIJ om een passerende motorrijder te verwittigen dat hij/zij verderop een snelheidscontrole heeft te verwachten?
    Hopelijk niet met beide armen en benen tegelijk zwaaien? :biggrin:

We zouden misschien een gemakkelijk herkenbare code kunnen bedenken en overeenkomen? :biggrin: :biggrin:
    In dat geval niet op het forum zetten natuurlijk!!:cool

Ik doe gewoon teken dat ze moeten vertragen,linkerarm op en neer bewegen en flits met mijn lichten.

Comment

ik ook goed met de linker arm op en neer dat begrijpt iedereen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
        Ik doe gewoon teken dat ze moeten vertragen,linkerarm op en neer bewegen en flits met mijn lichten.
        ik ook, hand open horizontaal en dan op en neer bewegen met de linkerarm( teken om te vertragen ) .
        Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Ik weet iets, hebben vrienden van mij ooit gelapt bij een snelheidscontrole: 200 m vóór de controle met een bord "snelheidscontrole" staan zwaaien :biggrin:

Greetzzz Sanka
          Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Ik doe net zoals guido, soms wijs ik zo nog effe met mijn duim in de richting.

Comment

zoals ze hierboven zeggen: linkerarm op en neer en flitsen met lichten, ben al een paar keer zo gewaarschuwd geweest (zelfs al was ik op dat ogenblik soms aan het dwadelen en reed dus niet te snel :tongue: ) en dat is erg duidelijk.

diagonally parked in a parallel universe
              - IsaMotion-

Comment

ben ook al een aantal keer zo verwittigd geweest en dan meestal ik op motor en anderen in auto,kei goe.Als ik met de auto ben verwittig ik ook zeker een ander door te knipperen met mijn lichten
                [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                  idem dito
                  [font=Comic Sans MS]Do take your time...Because your soul...Will be mine the day you die !![/font]

[font=Comic Sans MS]www.ducatimob.be[/font]
                  666 -->> luna666

Comment

Net vandaag nog meegemaakt! Ik deed ook gewoon met de linkerarm op en neer. Spijtig dat er geen moto aankwam om die ook te kunne verwittigen

Comment

heel hard roepen

Comment

Awel... als iedereen nu ne keer altijd een smurfenmuts meeneemt... en als je ze dan ziet staan kan je daar mee beginnen zwaaien... :biggrin:

Dan heb ik het zelfs door
                        http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

Working...
                        X