Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ZONDAGS FLITZERS enz...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ZONDAGS FLITZERS enz...

Hallo bikers,
    was deze namiddag wat gaan biken,en er was blijkbaar veel blauw op de wegen het toeren zo stonden de smurven te flitsen op de oprit van diest/halen voor na leuven te snoren,(ben niet geflist had ze juist gezien ) en ik hoop jullie ook ni ??? maar na wat op & afriten bewerkt te hebben kwam ik in leuven aan voor wat te snoren en ik was niet alleen van deze gedachte met dat weer ! zodoende wat vrienden tegen gekomen die daar ook aant biken waren en vertelde de mannen op de parking erna dat ze aan het flitsen waren ter hoogte van diest/halen zodoende na en aantal minuten daar te staan en wat alg.motorpraat uit te kramen komen de smurven daar toch ook ni aan zeker ! ben maar direct verder gereden voor alle allende uit te weg tegaan,zodoende terug huiswaars en na wat terug af & opritjes kwam ik weer een volvo tegen ten hoogte van afrit scherpenheuvel ik hoop dat er deze zomer ni meerblauw op straat komt want het is blijkbaar nu al niet meer te doen

hebde gij zo geen groepke van 14 motoren tegen gekomen???misschien dat gij diegene waart die van links van ons reed op een kruispunt.Gij draaide ???onze richting uit.
    [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Eerst te Diest aan de lichten,daarna in Schaffen aan de vliegplein,was in elk geval een nieuwe Repsol Blade

Comment

ja da was ik die repsol valt nogal op blijkbaar,

Comment

sjiek machieeeennn!!!!! Ben in den tijd eens bij u gestopt om de stckers achteraan,remember?
          [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seninho
            sjiek machieeeennn!!!!! Ben in den tijd eens bij u gestopt om de stckers achteraan,remember?

Aja hoe ist afgelopen ? heb gehem laten spuiten

Comment

aja, ben er toch kontent van ,is ook gene nieuwe hee. Maar het kan er toch door vind ik.
              [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

aja, ben er toch kontent van ,is ook gene nieuwe hee. Maar het kan er toch door vind ik.
                TOF, het de lukke da gespoten kom in ieder geval goeover

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FRAKKE-VTR
                  Hallo bikers,
                  was deze namiddag wat gaan biken,en er was blijkbaar veel blauw op de wegen het toeren zo stonden de smurven te flitsen op de oprit van diest/halen voor na leuven te snoren,(ben niet geflist had ze juist gezien ) en ik hoop jullie ook ni ??? maar na wat op & afriten bewerkt te hebben kwam ik in leuven aan voor wat te snoren en ik was niet alleen van deze gedachte met dat weer ! zodoende wat vrienden tegen gekomen die daar ook aant biken waren en vertelde de mannen op de parking erna dat ze aan het flitsen waren ter hoogte van diest/halen zodoende na en aantal minuten daar te staan en wat alg.motorpraat uit te kramen komen de smurven daar toch ook ni aan zeker ! ben maar direct verder gereden voor alle allende uit te weg tegaan,zodoende terug huiswaars en na wat terug af & opritjes kwam ik weer een volvo tegen ten hoogte van afrit scherpenheuvel ik hoop dat er deze zomer ni meerblauw op straat komt want het is blijkbaar nu al niet meer te doen
                  Dat vind ik toch wel wat veel in zo 'n kleine regio op een zondagnamiddag.
                  Het zou me niet verwonderen dat enkele smurfen zich bezighouden met het afschuimen van de motorforums om te zien waar er meetings zijn.? Overdreven?..

Comment

[quote="Aleister"]Dat vind ik toch wel wat veel in zo 'n kleine regio op een zondagnamiddag.
                    Het zou me niet verwonderen dat enkele smurfen zich bezighouden met het afschuimen van de motorforums om te zien waar er meetings zijn.? Overdreven?..[/QUOTE

tja ben verleden zomer ook geflist en ik stond er mooie op want ik moest 250euro betalen ne duure foto, daar had ik al eenne pireli band voor ! dus ik zien wel uit ...

Comment

wel da zou nog wel eens goed kunnen want die smurfen blijven niet dom hee
                      en trouwen vette bike heel knap
                      I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

Tkan er zeker door Zo rijden der in elk geval geen 2 rond.

Comment

wij hebben er ook heel wat gezien

ma was op veel plekken carnaval e
                          yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
                            wij hebben er ook heel wat gezien

ma was op veel plekken carnaval e
                            Idd hier in Oilsjt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aleister
                              Dat vind ik toch wel wat veel in zo 'n kleine regio op een zondagnamiddag.
                              Het zou me niet verwonderen dat enkele smurfen zich bezighouden met het afschuimen van de motorforums om te zien waar er meetings zijn.? Overdreven?..
                              Ik ken wel ene smurf die dit forum leest (hehe ikke) maar ik hou me er niet mee bezig om collega-motards erbij te lappen...
                              http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

Working...
                              X