Aangezien ik nog een goei maand kan wachten vooraleer ik met mijn SV de straat op mag ben ik ne keer aant kijken om hem beetje te "changen"...
Plannen zijn:
- lexus achterlicht
- onderkuip
- achterspatbord
- binnenspatbord
Nu ben ik eens prijzen aan het vergelijken en eerlijk gezegd... ik kan niet goed meer volgen hoor...
VF Racing:

Prijzen: licht (60€) - onderkuip (220€) - achterspatbord (99€) - binnenspatbord (110€)
Bike Design Benelux:

.jpg)
.jpg)
Prijzen: licht (69€) - onderkuip (464€) - achterspatbord (201€) - binnenspatbord (195€)
Mijn vaststellingen:
1 de kuip die VF Racing verkoopt is lichtjes anders...
2 de PRIJZEN
VF Racing= (excl licht) 220 + 99 + 110 = 429€
BDB = (excl licht) 464 + 201 + 195 = 860€
Ok... de prijzen van Bike Design zijn al hoger aangezien dit de prijzen zijn van wanneer je de stukken gespoten koopt (VF Racing zijn ze nog niet gespoten) maar 431 euro meer vind ik toch wel beetje veel hoor...
Mijn vraagje daarom... heeft iemand ervaring met één van beide? En meer bepaald: heeft iemand ervaring met stukken van VF Racing (lijkt mij interessanter aangezien hun prijzen minder zijn)
grtz
Plannen zijn:
- lexus achterlicht
- onderkuip
- achterspatbord
- binnenspatbord
Nu ben ik eens prijzen aan het vergelijken en eerlijk gezegd... ik kan niet goed meer volgen hoor...

VF Racing:

Prijzen: licht (60€) - onderkuip (220€) - achterspatbord (99€) - binnenspatbord (110€)
Bike Design Benelux:

.jpg)
.jpg)
Prijzen: licht (69€) - onderkuip (464€) - achterspatbord (201€) - binnenspatbord (195€)
Mijn vaststellingen:
1 de kuip die VF Racing verkoopt is lichtjes anders...
2 de PRIJZEN

VF Racing= (excl licht) 220 + 99 + 110 = 429€
BDB = (excl licht) 464 + 201 + 195 = 860€
Ok... de prijzen van Bike Design zijn al hoger aangezien dit de prijzen zijn van wanneer je de stukken gespoten koopt (VF Racing zijn ze nog niet gespoten) maar 431 euro meer vind ik toch wel beetje veel hoor...
Mijn vraagje daarom... heeft iemand ervaring met één van beide? En meer bepaald: heeft iemand ervaring met stukken van VF Racing (lijkt mij interessanter aangezien hun prijzen minder zijn)
grtz
Comment