Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VF Racing versus Bike Design Benelux

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• VF Racing versus Bike Design Benelux

Aangezien ik nog een goei maand kan wachten vooraleer ik met mijn SV de straat op mag ben ik ne keer aant kijken om hem beetje te "changen"...

Plannen zijn:
    - lexus achterlicht
    - onderkuip
    - achterspatbord
    - binnenspatbord

Nu ben ik eens prijzen aan het vergelijken en eerlijk gezegd... ik kan niet goed meer volgen hoor...

VF Racing:

Prijzen: licht (60€) - onderkuip (220€) - achterspatbord (99€) - binnenspatbord (110€)

Bike Design Benelux:

Prijzen: licht (69€) - onderkuip (464€) - achterspatbord (201€) - binnenspatbord (195€)

Mijn vaststellingen:

1 de kuip die VF Racing verkoopt is lichtjes anders...
    2 de PRIJZEN
    VF Racing= (excl licht) 220 + 99 + 110 = 429€
    BDB = (excl licht) 464 + 201 + 195 = 860€

Ok... de prijzen van Bike Design zijn al hoger aangezien dit de prijzen zijn van wanneer je de stukken gespoten koopt (VF Racing zijn ze nog niet gespoten) maar 431 euro meer vind ik toch wel beetje veel hoor...

Mijn vraagje daarom... heeft iemand ervaring met één van beide? En meer bepaald: heeft iemand ervaring met stukken van VF Racing (lijkt mij interessanter aangezien hun prijzen minder zijn)

grtz
    http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

heb je al gevraagd wat het spuiten gaat kosten? is wel een serieus prijsverschil
    I'm not speeding, I'm qualifying!!!
    - When we ride on our enemies -

Comment

Nee heb mail gestuurt maar nog geen antwoord...

Vind da ook wel veel ze... als het verschil van prijs alleen te wijten is aan de spuitkosten (bijna 18000bef)...

Comment

ge kunt die toch ook ergens anders laten spuiten... ask Devil

Oorspronkelijk geplaatst door Fiber
        Nee heb mail gestuurt maar nog geen antwoord...

Vind da ook wel veel ze... als het verschil van prijs alleen te wijten is aan de spuitkosten (bijna 18000bef)...
        I'm not speeding, I'm qualifying!!!
        - When we ride on our enemies -

Comment

Ja... ben da van plan ook hoor... heb da vorige keer ook gedaan toen ik mijn auto veranderde...

Heb alleen schrik om hetzelfde weer meer te maken zoals toen... iets kopen en dan nog kunnen aanpassen want da past van geen kanten...

Wie Devil bedoel je? En kan die aan de juiste kleuren komen?

Comment

mischien dat de kwaliteit of dikte en stevigheid van het matteriaal er mee te maken heeft.
            'k zou het duur spuitwerk vinden als dat het enige prijsverschil is.
            2-300€ zou het gespoten moeten kunnen zijn.
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
            hoe gekker hoe liever
            -------------------------------------------

Comment

Dacht ik er ook van... en inderdaad materiaal kan er iets mee te maken hebben... maar héél erg is da niet hé...

Bijvoorbeeld bij mijn bumpers vroeger op men auto... daar merk je het verschil... als da keidunne poly was dan brak da boenk af... de "topmerken" konden tegen veel meer tegen...

Maar ne moto is iets anders hé... daar dient da toch alleen maar als "versiering"... alle ja... snappie?

kga mijn vraagje nog eens herhalen: heeft er iemand ervaring met VF Racing??? :biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiber
                Ja... ben da van plan ook hoor... heb da vorige keer ook gedaan toen ik mijn auto veranderde...

Heb alleen schrik om hetzelfde weer meer te maken zoals toen... iets kopen en dan nog kunnen aanpassen want da past van geen kanten...

Wie Devil bedoel je? En kan die aan de juiste kleuren komen?
                Kijk bij leden,bij de T:the devils own racer

Comment

Converstatie met VF Racing :biggrin:

[font=Arial][font=Arial]Beste,[/font][/font]

[font=Arial][font=Arial]Ik heb recent een tweedehands Suzuki SV650S gekochtÂ… [/font][/font]

[font=Arial][font=Arial][/font][/font][font=Arial][font=Arial]Nu heb ik gemerkt dat u hiervoor onderkuipen en dergelijke verkooptÂ… maar ik zit nog met enkele kleine vraagjesÂ…[/font][/font]

[font=Arial][font=Arial][/font][/font]

[font=Arial][font=Arial]-[font=Times New Roman][/font][/font][/font][font=Arial][font=Arial]hoe lang bedraagt de levertijd na bestelling?[/font][/font]

[font=Arial][font=Arial]-[font=Times New Roman][/font][/font][/font][font=Arial][font=Arial]worden de stukken alleen in grondkleur afgeleverd of kan het ook geleverd worden in bepaalde kleur?[/font][/font]

[font=Arial][font=Arial]-[font=Times New Roman][/font][/font][/font][font=Arial][font=Arial]wat betekent juist “onder rembours”? (is dit bestellen, u levert aan huis en dan moet ik de bestelde goederen betalen?)[/font][/font]

[font=Arial][font=Arial]-[font=Times New Roman][/font][/font][/font][font=Arial][font=Arial]passen de stukken 100%? (want heb al veel problemen gehad destijds met bumpers voor autoÂ’s)[/font][/font]

[font=Arial][font=Arial][/font][/font] [font=Arial][font=Arial]Met vriendelijke groeten[/font][/font]

[font=Arial][font=Arial][/font][/font][font=Arial][font=Arial]Koen[/font][/font]
                  [font=Arial][font=Arial]Antwoord van hen:[/font][/font]

[font=Arial]-levertijd bedraagt ongeveer 15 werkende dagen (soms 20 hangt van de leverancier en zijn werk af)[/font]
                  [font=Arial]-worden alleen in grondkleur geleverd (sommige verkopen wel gespoten spoilers en kuipen maar uit mijn ervaring verschillen de kleuren sowieso met de originele)[/font]
                  [font=Arial]kleur hangt ook af of de motor al veel blootgesteld is aan de zon,ook zijn de originele kleuren van motorfietsen veel in verschillende lagen gelakt om bepaalde kleur te bekomen. ik raad gewoon aan om met gespoten onderdeel en het eventueele kuipje dat je gaat aanschaffen naar een lakkerij stapt , meeste lakkers kunnen aan de hand van bestaande kleuren iets aan passen zeeer goed het gewenste resultaat komen.(is ook merkelijk goedkoper dan de motorfietskleuren die er in de handel te koop zijn ,en meestal zelfs nog de originele kleur niet benaderen)[/font]
                  [font=Arial]zo efkens wa veel uitleg over de lak maar is soms wel de moeite.[/font]
                  [font=Arial]-onder rembours betekend inderdaad betalen aan transporteur maar is voor kuipen soms wel duur (hangt van grote af)[/font]
                  [font=Arial]meeste komen erom (zijt ge zeker van schadevrij(transport) kuip te hebben en kan je voor je ze koopt kwaliteit zien) [/font]
                  [font=Arial]-passen doen ze wel want ik heb al veel onderkuipen verkocht voor sv (u hebt waarschijnlijk model 98-02)[/font]
                  [font=Arial]maar je hebt inderdaad zoals bij autotoebehoren ook leveranciers zoals tnt met polyester bumpers van 300€ die geen meter passen [/font]
                  [font=Arial]en zelfs geen montage steunen of bevestigingen hebben,koop je daar integen een xenon of iets anders je dan weet je natuurlijk wel prijsverschil maar [/font]
                  [font=Arial]de kwaliteit en pasvorm is er dan ook.[/font]
                  [font=Arial]met motor onderdelen is van hetzelfde broek een laken ,je hebt onder spoilers van 90€ of kuipen van 220€ maar als je ze monteerd ben je twee dagen bezig en staat hij nog schuin. ik zorg voor kuipen en spoiler of spatborden die prijs kwaliteit goed passen en waar alles bijgeleverd word ivm steunen of adaptertjes.(bouten zitten er soms ook wel niet altijd bij maar zeker steunen en meestal foto ookom te moneteren)[/font]
                  [font=Arial][/font]
                  [font=Arial]zo hopelijk weet je hiermee voldoende[/font]
                  [font=Arial]anders kan je altijd vrijblijvend eens langskomen om kwaliteit te zien of terugmailen of bellen uiteraard.[/font]
                  [font=Arial][/font]
                  [font=Arial]mvg[/font]

Comment

Best eens tot daar rijden dan,uitleg over kleurverschil kan kloppen.

Comment

ik vind dienne bike design buitengewoon duur !!! na :biggrin:

't zou de laatste winkel op de wereld moeten zijn eer ik daar iets koop :tongue:
                      today is a good day to race !

Comment

Heb mijn valbaren via bikedesign laten bestellen door mijn garagist. Waren niet duurder dan ergens anders, en sommigen op dit forum kunnen getuigen van de degelijkheid ... Volgens mij kan je bij Bikedesign niet als particulier bestellen. De prijs op de site... was de prijs gemonteerd bij de garagist in mijn geval.
                        2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

In kleine dingen is bike design niet duurder dan andere leveranciers, maar alles wat met kuipwerk te maken heeft is verschrikkelijk duur bij Bike Design.

En wat da kleurverschil betreft, da klopt dat de kleuren dikwijls niet overeenkomen en dat je ze evengoed moet herspuiten.

De korte ervaring die ik heb met bike design was niet zo goed.
                          Maar dat wil niet zeggen dat je dat kan veralgemenen.

Ben zelf ook van plan om eens bij VF-Racing langs te gaan voor een racekuipje.

Greetzzz

Sanka
                          Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Aangezien ik reeds 4 jaar carrosserie volg in avondschool, weet ik ondertussen hoeveel job erin kruipt om iets degelijk te spuiten en voor te bereiden.
                            Een liter verf kost toch al snel een 50€ de liter en dan hebt ge nog niks speciaal. Literke vernis moogt ge ook al aan 25€ rekenen. Dan nog wat additieven om de vernis soepel te houden.
                            En net zoals slechte pasvorm kunt ge ook foute hebben in de grondlaag van die stukken, dus voor het beste resultaat nog eens opschuren.
                            Maw voor 400€ is da miss. wa veel, maar voor 100€ laat ge da nie spuiten zoals het zou moeten zijn. Reken toch maar op een 300€.

Comment

om iets te laten spuiten op een iets goedkopere manier heb ik mischien een leuk trukje een vriend van mij heeft een tijd geleden mijn kappen op zen school gespoten met velgen erbij voor 400 euro vernis en alles erop en een mooie blauwe parelmoerkleur
                              dus kun je bv als je andere optie is naar een dure carroserie zaak te stappen langs een school wandelen waar ze carroserie geven en zien of je met de leraar van die klas iets kunt regelen dat een van de leerlingen van het 6 of 7de die spuiten voor een goedkopere prijs als eindwerk ofzo
                              kan mischien wel de moeite zijn
                              rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

Working...
                              X