Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blink

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Blink

Kreeg deze met een spam-mail. Ahem.

Photo-Blocker
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

uit de uitleg kan ik opmaken dat dit enkel werkt bij camera's met flits, dus niet overdag. Klopt da?

Greetzzz

Sanka
    Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Zou het niet kunnen dat die camera's altijd flitsen zelfs overdag?
      Anders kunt ge overdag nooit "geflits" worden

Comment

khad da al ergens gelezen op een site...
        met voor en na photo's , overdag heeft het geen nut aangezien de belichting van verschillende kanten komt...

in holland koop je een bus voor 10 euros

Comment

klop heb die bus gekocht en overdag help da ni spijtig.snachts weerkaatst da de flits terug en ziet ge geen letters meer

tlr groetjes
          R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
          maar hou het daar wel proper he mannen.
          Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

auto nr.plaat
            R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
            maar hou het daar wel proper he mannen.
            Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Link werkt niet bij mij, weet niet waarom.

Moet je dit regelmatig herhalen of blijft die laag op je plaat enkele jaren goed?

Oorspronkelijk geplaatst door root
              Kreeg deze met een spam-mail. Ahem.

Photo-Blocker
              Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Ik heb dat ook op mijn plaat gespoten en éénmaal aangebracht gaat het er nooit meer af.

Tijdens de dag helpt het niet en kan je alsnog worden geflitst, wel help het als het duister of donker is en bij felle regen.
                Ik heb het uitgetest in het donker, ben geflitst aan 130 waar 90 mocht en geen boete gezien :biggrin:

Ik heb nog altijd een bus staan

Comment

jongens toch jongens toch: de moderne flitsers werken met een soort lasersysteem die ee soort van scan nemen van je plaat en aan de hand van de dieptes lezen ze de nummers, vergeet dus maar dat flits gedoe, is bullschit
                  tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Tiens wist ik niets van dat ze zo snel een scan kunnen nemen. Bij bv 90km/u leg je 25m/s af dus moeten die scanners wel hiel snel zijn op de autosnelweg. Bij mij weten maken ze gewoon een foto.
                    Comming soon, new trips
                    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                    ------>>> DOMINO <<<------

Comment

3D Scan

Beulke, afgezien van het feit dat ik me niet met die spray ga bezighouden, kan ik met stelligheid zeggen dat er in de flitspalen een gemechaniseerde Nikon F4 kleinbeeld fotocamera zit. Zelfde in de verplaatbare camera's (bruine driepootjes) die de Broeders gebruiken.

Er bestaan zeker ook laserapparaten om snelheid te meten, zijn zelf in de handel verkrijgbaar, maar een 3D scanner die foutloos in een fractie van een seconde een nummerbord leest? In al mijn jaren in de high end IT nog nooit van gehoord. Bij Materialize in Haasrode hebben ze het neusje van de zalm op dat gebied, en hun snelste 3D laserscanner doet over de oppervlakte van een voorwerp ter grootte van een nummerbord pakweg 1 minuut ALS het absoluut stilstaat. Ik twijfel eraan of de flikken beter gerief hebben, maar misschien, gij hebt misschien bronnen die ik niet heb.
                      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Patent op nemen joeng.:tongue:

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                        jongens toch jongens toch: de moderne flitsers werken met een soort lasersysteem die ee soort van scan nemen van je plaat en aan de hand van de dieptes lezen ze de nummers, vergeet dus maar dat flits gedoe, is bullschit
                        Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

naar het schijnt werkt zon spul wel maar niet bij infrarood flitsers en als ze je pakken met zo iets of bv haarlak zou naar het schijnt ook werken ben je wel zwaar gezopen want daar zijn ze niet mals op op zoiets
                          dan rij ik wel liever even zonder plaat :biggrin:
                          rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door root
                            Beulke, afgezien van het feit dat ik me niet met die spray ga bezighouden, kan ik met stelligheid zeggen dat er in de flitspalen een gemechaniseerde Nikon F4 kleinbeeld fotocamera zit. Zelfde in de verplaatbare camera's (bruine driepootjes) die de Broeders gebruiken.

Er bestaan zeker ook laserapparaten om snelheid te meten, zijn zelf in de handel verkrijgbaar, maar een 3D scanner die foutloos in een fractie van een seconde een nummerbord leest? In al mijn jaren in de high end IT nog nooit van gehoord. Bij Materialize in Haasrode hebben ze het neusje van de zalm op dat gebied, en hun snelste 3D laserscanner doet over de oppervlakte van een voorwerp ter grootte van een nummerbord pakweg 1 minuut ALS het absoluut stilstaat. Ik twijfel eraan of de flikken beter gerief hebben, maar misschien, gij hebt misschien bronnen die ik niet heb.
                            heb mijn info ook maar viavia, ben zeker niet alwetend en mijn uitleg zal hier en daar wel een hiaatje hebben. Desalniettemin heb ik al verschillnde tests gezien met eigen ogen van enkele van die "truukjes" zoals haarlack, soort photoblokker (die na tests een veredelde haarlak bleek) plastiek geibbeld hoesje over nummerplaat,....) en iedere keer kregen we een perfecte foto te zien.

De enige foto waaruit ze niks konden maken is van een nummerplaat die vol modder hing (traktor). Hun uitleg was toen dat wat ik hierboven vertelde, dat ze een soort diepteaftasting doen (hoe moet ik het anders uitleggen, ik laat het nog in het midden of het laser is of iets anders) en zo de plaat lezen (dt zou de verklaring zijn volgens die gast dat het zwart-wi foto's zouden zijn?)

Anyway, als er iemand overtuigd is van die spray: ik weet enkele goed werkende camera's staan waar jullie al deze truukjes mogen proberen, laat me achteraf weten hoeveel het jullie gekost zal hebben
                            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Aaah

Wetenschapplijk uittesten, that's the spirit.

Dit is misschien beter, maar ze zullen waarschijnlijk niet mals zijn als ze u pakken : Barbatruuk

Comment

Working...
                              X