Mededeling

Collapse
No announcement yet.

afdekt dopjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• afdekt dopjes

zeg mannen,ik zou mijn spiegel willen afdoen van mijn machine,Weet iemand of men speciaal afdek dopjes kan bekomen in de handel in vervanging waar de bouten zitten van de spiegels of bestaat dat niet ??? het schoonste zou in carbon zijn weet iemand dat dat bestaat ??????

waar je het kan halen weet'k niet,
    maar het bestaat, of het in carbon bestaat betwijfel ik sterk.
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

Comment

wij doen da met pro-bolt's maar da is ni in carbon... meer info op www.bike-design.be

ge hebt wel gelijk da is veel knapper zonder spiegels maar pas op voor de flikken he

greetz
      kiki
      R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
      maar hou het daar wel proper he mannen.
      Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kiki & Mr. White
        wij doen da met pro-bolt's maar da is ni in carbon... meer info op www.bike-design.be

ge hebt wel gelijk da is veel knapper zonder spiegels maar pas op voor de flikken he

greetz
        kiki
        da wel ! maar ik ga wel een spiegelke zetten aan men handvat links:biggrin:
        zodoende kunnen ze me niks,, zeg die pro-bolt waar staat dat juist op die site ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FRAKKE-VTR
          da wel ! maar ik ga wel een spiegelke zetten aan men handvat links:biggrin:
          zodoende kunnen ze me niks,, zeg die pro-bolt waar staat dat juist op die site ???
          onder products dan rode pijltjes naar onder neem pro-bolt dan links openen terug pijltjes en weer pro-bolts
          R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
          maar hou het daar wel proper he mannen.
          Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Working...
          X