Mededeling

Collapse
No announcement yet.

duo rijders(sters)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• duo rijders(sters)

Wie van jullie neemt er wel eens iemand mee achterop de motor?Wat zijn de voor en de nadelen die je hierbij ondervind?Wat vinden de duo rijders(sters) er zelf van om mee te rijden.Leggen ze hun vertrouwen volledig in de handen van de piloot of word er gereden volgens vaste afspraken?Waar genieten de duo's het meeste van tijdens de rit en waarvoor zijn ze bezorgd?
    [font=Comic Sans MS][/font]

Ikneem mijn vrouwtje al eens mee, als de kindjes weg zijn. Zij zit wel graag achterop, maar is toch wel anders rijden vind ik. Je moet al veel allerter zijn omdat je remafstand toch wel groter word terwijl je toch niet zo sportief kunt rijden als je met 2 bent. Maar ik vind het wel fijn met zijn tweetjes,alhoewel ze de mijne nogal redelijk hard ( de moto)vind.
    [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

tot een 70 kg achterop voel ik er nix van eerlijk gezegd

daarboven word voorkant nogal licht (zonder de vering bij te regelen dan wel )
      heb alleen wa last da passagiers wa ziekjes worden LOL
      yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

mijn vrouw komt eigenlijk bijna altijd mee,Als ze eens niet mee is dan moet ik me altijd aanpassen. eigenlijk rij ik schonere lijnen met mijn vrouw achterop, alleen rij ik veel aggressiever wat niet altijd beter is.
        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
          tot een 70 kg achterop voel ik er nix van eerlijk gezegd

daarboven word voorkant nogal licht (zonder de vering bij te regelen dan wel )
          heb alleen wa last da passagiers wa ziekjes worden LOL
          En doof ?

Comment

Bij mij hetzelfde,tot 70kg voel ik niks,rij dan even hard met duo als alleen,boven de 70kg komen er dikwijls ongewilde wheelies.Wie bij mij achterop zit vind het plezant dat ze zo goed zitten en geen schrik moeten hebben om er af te vallen.Heb al een paar dames van het forum laten meerijden en die waren best tevreden

Comment

mijn vriendin no problem...
              alleen neem ik geen gasten van 100kg achterop..
              da zakt eh beetje te diep door en geen power nimmer

Comment

Ik heb enorm veel respect voor duorijdsters. Soms zie je ze van motoren afstappen waarvan ik me afvraag hoe ze dat in hemelsnaam hebben volgehouden om er zo lang op te blijven zitten. Duorijden is je vertrouwen volledig leggen bij diene aan de gashendel en goed vasthouden.
                Zelf vind ik het eng, je ziet nauwelijks iets van wat er voor je op de weg aan 't gebeuren is. Het voordeel is natuurlijk wel dat je tenminste van het landschap kan genieten.

diagonally parked in a parallel universe
                - IsaMotion-

Comment

Ik durf niemand achterop nemen aangezien ik met men voeten niet helemaal aan de grond kom, vind ik da nogal een gevaarlijke situatie. Met mijn broertje is het geen probleem. Ma die is dan ook 2m lang en als er iets moest zijn, staat die eerder met zen voeten aan de grond dan ik, ook al zit hij hoger achterop.

Zelf achterop zitten vind ik akelig sinds ik zelf rij.
                  http://imageshack.us/http://imageshack.us/
                  [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
                  [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

Je hebt volledig gelijk Isabella...
                    Ben zelf duozit op ne ducati 900 SS... Ik vertrouw mijn vriend volledig met mij achterop (wat zeer belangrijk is als duozit, het vertrouwen leggen in de bestuurder...) maar na een lange rit achterop, voel ik wel alle spieren in mijn lichaam :biggrin:
                    Daardoor heb ik besloten om zelf te gaan voor mijn rijbewijs...
                    Voor het gemak van mijn spieren en voor zelf te kunnen rijden
                    Heb mijne moto al, nu het papierke nog hé

Oorspronkelijk geplaatst door Isabella
                    Ik heb enorm veel respect voor duorijdsters. Soms zie je ze van motoren afstappen waarvan ik me afvraag hoe ze dat in hemelsnaam hebben volgehouden om er zo lang op te blijven zitten. Duorijden is je vertrouwen volledig leggen bij diene aan de gashendel en goed vasthouden.
                    Zelf vind ik het eng, je ziet nauwelijks iets van wat er voor je op de weg aan 't gebeuren is. Het voordeel is natuurlijk wel dat je tenminste van het landschap kan genieten.
                    Oooops ... I did it again :biggrin:
                    Damn I'm good...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                      Bij mij hetzelfde,tot 70kg voel ik niks,rij dan even hard met duo als alleen,boven de 70kg komen er dikwijls ongewilde wheelies.Wie bij mij achterop zit vind het plezant dat ze zo goed zitten en geen schrik moeten hebben om er af te vallen.Heb al een paar dames van het forum laten meerijden en die waren best tevreden
                      moraal van het verhaal ... een vriendin of vrouw zoeken lichter dan 70 kg, ... heb dus ongewild goed gekozen

Hier zal wel reactie op komen vrees ik ...
                      2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Of ne vent met een IQ van ne vogel, da scheelt ook in kilo's hé

Oorspronkelijk geplaatst door transalpje
                        moraal van het verhaal ... een vriendin of vrouw zoeken lichter dan 70 kg, ... heb dus ongewild goed gekozen

Hier zal wel reactie op komen vrees ik ...
                        Damn I'm good...

Comment

Geniet van het view da ik heb... Das natuurlijk wel het fijne eraan...
                          Op een mooie zomerdag achterop en je nergens iets van aantrekken en genieten van het weer en het uitzicht...
                          Ben niet bezorgd achterop dus genieten maar!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
                          Wie van jullie neemt er wel eens iemand mee achterop de motor?Wat zijn de voor en de nadelen die je hierbij ondervind?Wat vinden de duo rijders(sters) er zelf van om mee te rijden.Leggen ze hun vertrouwen volledig in de handen van de piloot of word er gereden volgens vaste afspraken?Waar genieten de duo's het meeste van tijdens de rit en waarvoor zijn ze bezorgd?
                          Damn I'm good...

Comment

Mijnen eenpitter laat als ik er alleen opzit al zen tong eens zien, met twee begint hij soms al eens men zen oren te flippen, maar dat lukt best om te cruisen, altijd richting ardennen, aan een kalm tempo genieten van de schoon verzichten en op tijd een terraske.:biggrin:
                            Comming soon, new trips
                            De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                            ------>>> DOMINO <<<------

Comment

GO Nadia

Nadia, 3 keer na elkaar gelijk, hoop dat uw rijbewijs snel in de pocket is, je zal nog meer plezier beleven aan het motorrijden.
                              “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Working...
                              X