Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gratis boompjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gratis boompjes

Al iemand onlangs de nieuwe ring van Tienen gezien?
    Voor diegene die daar komen was da nog is een schoon bochtje waar je is lekker plat kon gaan.
    Ga nog altijd zenne, alleen plakt nu u gebit tegen den boom als ge onderuit ga

Ze gaan het hier in da appeland toch nooit leren zenne.
    Ofwel zetten ze er een vangrail ofwel nen boom waar ieder jaar tientallen de dood tegen vinden.

Voor mij moogt ge ze allemaal gaan uittrekken en in uwe hof zetten.

Oorspronkelijk geplaatst door thunder
    Voor diegene die daar komen was da nog is een schoon bochtje waar je is lekker plat kon gaan.

Ofwel zetten ze er een vangrail ofwel nen boom waar ieder jaar tientallen de dood tegen vinden.

Nen boom planten brengt geld op hé. Heb eens gehoord dat dit verschrikkelijk veel geld kost als ge een stukske schors deraf rijdt. Daarom misschien dat ze die juist op zo'n plaats zetten, want zeg nu zelf, een mensenleven meer of minder interesseert die mannen nie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
      Nen boom planten brengt geld op hé. Heb eens gehoord dat dit verschrikkelijk veel geld kost als ge een stukske schors deraf rijdt. Daarom misschien dat ze die juist op zo'n plaats zetten, want zeg nu zelf, een mensenleven meer of minder interesseert die mannen nie
      Da klopt, bedragen van 2500 euro en meer voor een blutske in een dikke eik zijn geen uitzondering. Heb er zelf ook ooit tegenaan gezeten: een vrouw begon terug te draaien op de weg, in een bocht... 2 sec later stond ik tegen de boom stil, was afgeketst op madam hare auto. Geluk voor mij hebben we het zo kunnen regelen, als de flikken daar waren geweest was het betalen geweest.

Aan de boom was 15 cm² schors af, den auto harmonika... Dus pas heel goed op bij bomen, die geven echt niet mee...

Greetzzz

Sanka
      Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

vroeger in mijn scooterleven had ik een gilera dna
        die is in brand geschoten en volledig afgebrnad

wel die rook wat dat maakte heeft 3 zilverdennen kompleet kapot gemaakt en de eigenaar wil dat ik die bomen aan hem ga betalen 2500€

ik zij nee toen en hij ging toen in beroep en de zaak is nog steeds bezig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thunder

Ik ben zelf van Tienen maar zie niet waar je bedoeld.
          Mvg

Joe
          http://www.joebar.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JoeBar
            Ik ben zelf van Tienen maar zie niet waar je bedoeld.
            Rond punt aan mercedes garage (industrieterein grijpen denk ik) zo de nieuwe baan naar kumtich toe
            snapt ge

Comment

en als de boompjes wa groter zijn steken ze daar nog een flitspaalke mee tussen weg en kunde er helemaal nimeer vegen
              yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Tjah, als ge tegen die boom knalt, dan zijde in fout hé, want die boom stond er eerst.
                Leert dan eerst rijden hé voordat ge zaagt op die mooie bomen.

Die bomen hebben hun nut, maar mensen die gevaarlijk doen hebben allesbehalve hun nut.
                Die bomen voorkomen dat de lichten van tegenliggers in je ogen schijnen, zorgen voor wateropname zodat de omliggende grond niet te nat wordt en zuiveren de lucht.
                Verder werken ze ook nog rustgeven op de meeste weggebruikers en doden ze af en toe een waaghals die te losbandig is.

Ik zie dus geen nadelen van die bomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rolle_C
                  Tjah, als ge tegen die boom knalt, dan zijde in fout hé, want die boom stond er eerst.

Die bomen hebben hun nut, maar mensen die gevaarlijk doen hebben allesbehalve hun nut.
                  Die bomen voorkomen dat de lichten van tegenliggers in je ogen schijnen, zorgen voor wateropname zodat de omliggende grond niet te nat wordt en zuiveren de lucht.
                  Verder werken ze ook nog rustgeven op de meeste weggebruikers en doden ze af en toe een waaghals die te losbandig is.

okeej, jij bent dus michel vandenbosch?

het gaat erover dat je die bomen evengoed aan de binnenkant van een bocht kan zetten zodat ze nog steeds hun taak kunnen vervullen en tegelijk niemand in stukken van elkaar scheuren als je er tegen botst of glijdt
                  Harley Davidson Street Glide
                  Kawasaki ZX636R 2006 ------> Sold
                  Kawasaki ER6-F ------> Sold

Comment

Bij mijn weten staan die bomen nog altijd naast de baan, waar je dus met de moto niet moet zijn, LOL.
                    Nee, maar ik snap je reply, aan de binnenkant van de bocht staan ze idd beter.
                    Aan de buitenkant is het idd minder veilig (slippen op nat wegdek, winter, ...).
                    Een ongeluk is snel gebeurd, zelfs zonder waaghalzerij.

Comment

Potverdekke, dacht hier juist mijne slag thuis te halen "gratis boompjes" ben juist mijne hof aan het herinrichten
                      It's better to burn out, than to fade away.....

Comment

topic van meer dan 6jr oud onder het stof vandaan halen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senna
                          Potverdekke, dacht hier juist mijne slag thuis te halen "gratis boompjes" ben juist mijne hof aan het herinrichten
                          [font=Fixedsys]i`m a party-animal and gixxer-rijder, and i`m proud of it[/font]
                          **eens een rebel altijd een rebel**

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rolle_C

Mannekes, das ne post van 6 jaar geleden waar ze hier op reageren...
                            '07 Yamaha Raptor (SOLD)
                            '08 Triumph Daytona 675 SWA Edition (SOLD)
                            '08 Yamaha WR 450 F (SOLD)
                            '01 Aprilia RSV Mille R - circuit trim (SOLD)
                            '09 Aprilia RSV 4 Factory (SOLD)
                            '11 Aprilia RSV 4 Factory APRC SE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senna

Comment

Working...
                              X