Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GSF of GSX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • GSF of GSX

    Ik zit een beetje te piekeren over mijn aankoop, GSF of GSX ( 2de hands hé )

    Zit hem dan maar juist het vershil in de Nm 90.7/98 en is dat zo voelbaar ?

    Of zit er nog een addertje onder het gras ?

  • #2
    Gsx... (R?F?S?)
    Gsf.. (naked?naked-s?)
    250,400,600,750 of 1200?

    Comment


    • #3
      gsf 1200 ?

      gsx 1400 ?

      Comment


      • #4
        gsx (r)1300?
        [font=Comic Sans MS][/font]

        Comment


        • #5
          Oeijoei vergeten ... ben en beetje opgejaagt door de dochter die wil chatten

          GSX 1200 Inazuma Naked bike en de GSF 1200 Bandit Naked bike .

          Comment


          • #6
            GSX 1200,was de voorloper van de 1400 ,daar zijn er wel niet zoveel van verkocht denk ik.Even een foto bijgeplaatst.

            Comment


            • #7
              Model

              Bandit 1200 > 2000

              Bandit 1200 < 2000

              Motortype

              4 takt lucht gekoelde met SACS DOHC ,TSCC viercilinder

              4 takt lucht gekoelde met SACS DOHC ,TSCC viercilinder

              Boring X Slag

              79.0 mm x 59.0 mm

              79.0 mm x 59.0 mm

              Cilinderinhoud

              1157 cm³

              1157 cm³

              Aantal kleppen per cilinder

              4

              4

              Max vermogen

              72.0 Kw(98 pk) / 8.500 tpm

              72 kw(98 pk)/8500 tpm

              Max koppel

              90.7 Nm / 4500 tpm

              91.7 Nm / 6500 tpm

              Koelsysteem

              Lucht / olie

              Lucht / olie

              Brandstoftype

              Carburator Bst 36

              Carburator BSR 36

              Brandstof inhoud

              19 l

              20l

              Oil Inhoud

              4.6 l

              4.6 l

              Start systeem

              Elektrisch

              Elektrische

              Aantalversnellingen

              5

              5

              Remmen voor

              Dubbele 310 mm 4 klauwen

              Dubbele 310 mm 6 klauwen

              Remmen achter

              Enkele 240 mm

              Enkele 240 mm

              Banden voor

              120/70 ZR 17

              120/70 ZR 17

              Banden achter

              180/55 ZR 17

              180/55 ZR 17

              Achterwielophanging

              Swingarm; schroefveer

              Swingarm; schroefveer

              Voorwielophanging

              Telescopische voorvork

              Telescopische voorvork

              Veerweg voor

              130 mm

              130 mm

              Veerweg achter

              125 mm

              125 mm

              Totale hoogte

              1100 mm (S 1215 mm)

              1100 mm ( S 1220 mm)

              Totale lengte

              2.095 mm

              2.140 mm ( S 2070 mm )

              Zithoogte

              835 mm

              790 mm

              Drooggewicht

              211 kg (S 214 kg )

              215 kg ( S 220 kg )

              Wielbasis

              1435 mm

              1430 mm

              Bodemvrijheid

              130 mm

              130 mm



              ModelSuzuki GSX 1200 Inazuma 1999CategorieNaked bikeMOTORGEDEELTE Type1157 cc, olie/lucht gekoeld, 4 - cilinders in lijn, 4-taktBoring x slag (mm)79 mm x 59 mmCompressieverhouding9.5:1KleppenDOHC, 4 kleppen per cilinderBrandstoftoevoerKeihin CVK32OntstekingElectronicVermogen98 hp (73.1 kW) @ 8500 tpmMax. koppel98 Nm (72.3 ft. lbs) @ 4500 tpmTRANSMISSIEVersnellingsbak5 versnellingenEindoverbrengingKettingStarterElectro nischCHASSISOphanging voorTelescopic, coil spring, oil dampedOphanging achterSwingarm type, coil spring, gas/oil damped, spring preload 5-way adjustable, compression damping force 4-way adjustableWIELENBanden voor120/70-17Banden achter170/60-17Remmen voordubbele 310 mm schijven met vierzuigerremklauwenRemmen achterenkele 240 mm schijf met dubbele zuigerremklauwenAFMETINGENLengte2140 mmBreedte110 mmHoogte780 mmZithoogte795 mmWielbasis1465 mmGrondspeling125 mmTankinhoud -reserve18 lDrooggewicht210 kg

              Comment


              • #8
                De bandit heeft een kortere wielbasis,zal dus iets beter insturen.De gsx heeft inderdaad wat meer koppel.Is een moeilijke keuze,zou met allebei eens een proefrit doen en dan op uw gevoel beslissen.

                Comment


                • #9
                  staat bij o&o,neerpelt,rijd perfect,had em bij tijdens een rondrit,die met die lekkere barbeque

                  Comment


                  • #10
                    Kawa

                    Daar stond laatst ook een paarse ZRX1100 R, met het kopkuipke. Ook wel zeer ferm en zeer gelijkaardig, niet?
                    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

                    Comment


                    • #11
                      staat nog ne mooie zrx,vind ik persoonlijk ook mooier,ben er daarstraks nog geweest,en stond weer iets naar mijn goesting
                      http://www.oomoto.be/




                      Oorspronkelijk geplaatst door root
                      Daar stond laatst ook een paarse ZRX1100 R, met het kopkuipke. Ook wel zeer ferm en zeer gelijkaardig, niet?

                      Comment


                      • #12
                        de mijne

                        Comment


                        • #13
                          Kzal ne keer met beide feitsen ... met het verschil van wielbasis,achter ophanging en de carbu zou ik dat toch ne keer willen weten.

                          of der zou hier iemand moeten zitten die al met beide heeft gefietst

                          Comment


                          • #14
                            ikke,ze rijden allebij goed,de ene comfortabeler,de andere sportiever(bandit)



                            [quote="Ripple"]Kzal ne keer met beide feitsen ... met het verschil van wielbasis,achter ophanging en de carbu zou ik dat toch ne keer willen weten.

                            of der zou hier iemand moeten zitten die al met beide heeft gefietst ]

                            Comment


                            • #15
                              Yep, heb ongeveer 5 jaar met een gsx 1200 rondgekachelt (nu ja...)

                              Het was en is een dijk van een motto, koppel en vermogen genoeg om je armen een paar cm uit te rekken. vanaf 2000 toeren in vijfde optrekken is geen probleem (beetje zoals een automatic).

                              ik heb ook met een bandit gereden, deze is iets sportiever maar het scheelt niet veel. De zithouding is ook anders, je benen zitten op de GSX meer geplooid en je bovenlichaam zit iets rechter.
                              En wat zeker pleit voor de GSX is dat hij Brembo oro remmen heeft. Ook als er moet gestopt worden zal hij je niet teleurstellen!

                              Eigenlijk mis ik hem toch wel een beetje...
                              Hij staat nu te koop bij een suzuki dealer in limburg (tenminste ik denk dat hij er nog staat) ik heb hem eind vorig jaar overgegeven bij aankoop van een nieuwe.
                              Luckily or sadly, depending on your callousness, stupidity is a self correcting condition...

                              Comment

                              Working...
                              X