Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie gadacht??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Jullie gadacht??

Ik had mijn oog laten vallen op ne GSX-R 1000 K4, vind het echt een prachtmachine, ik wou hem dus kopen in het zwart grijs en nu ga ik vandaag naar Erckens blijkt als de laatste zwart grijze ook al is uitverkocht ( ze hebben dus geen meer ).
    Nu hebben ze dus alleen nog de geel grijze, vind ik ook heel mooi maar mijn vriendin vind hem lelijk .

Zouden jullie nu ne geel grijze nemen of zouden jullie nog een jaar ofzo wachten op de nieuwe 1000??

dat is em dus...

I'm not speeding, I'm qualifying!!!
    - When we ride on our enemies -

Comment

zoek dan wa rond bij andere dealers, of vraag da ze er voor jou 1 vinden! ze mogen wa moeite doen he

kvind persoonlijk die kuip ni echt zo mooi ma ja das voor iedereen verschillend he, mss is het in da zwart-grijs wel knapper...
      R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
      maar hou het daar wel proper he mannen.
      Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

keiknappe kleur

Comment

Die volledig zwarte !!!
          You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

DEZE IS GEWOON DE MOOISTE!!!!

Comment

ja das echt wel knapper zo ! ik neem mijn woorden terug zenne, zoek die toch gewoon int zwart man das echt wel
              R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
              maar hou het daar wel proper he mannen.
              Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

die zijn allemaal uitverkocht, ze maken er geen meer wit blauw, grijs zwart en volledige zwart zijn al allemaal uitverkocht tis model K04 he.
                Heb al naar verschillende dealers gebeld nergens hebben ze er nog

Comment

dan zou ik wachten...
                  of 2ehands zoeken

want geel.. ge moet ervoor zijn eh
                  denk dan ook maar aan een geel pakske/helm als ge volledig assorti wilt zijn:biggrin:

Comment

Als ge echt niet anders kunt vinden dan moet je maar die gele nemen of gewoon uitzien naar een ander merk of wa wachten voor de nieuwe(de zomer komt er toch nog niet onmiddellijk aan eh). Persoonlijk vind ik die in het zwart-grijs het mooist maar dat wil nog niet zeggen dat de gele lelijk is.
                    Dit is nu niet om gemeen te klinken maare wie gaat er eigenlijk rijden met de GSX-R 1000 gij of uw vriendin?

Comment

ge zegt zelf da ge dieje gele wel ferm vind
                      ksnap het probleem nie dan
                      kopen met die hap

toen ik mijne eerste motor kocht moest het vrouwke da ook schoon vinden en ginge we samen op zoek en uiteindelijk had zei dan gekozen
                      ik was de kleurstelling na een half jaar muug maar had zoiets van ik kan toch vlamme
                      en toen heb ik direkt gezegd de volgende kies ik
                      toen ik de 6 kocht vond ze hem ook wel ferm maar als ze hem nu nie ferm vond had ze toch wel dikke pech gehad
                      ik scheur der tenslotte mee rond he
                      My other toy has tits

Hang Loose!!!

Comment

blijf nog effe zoeken, want het wil nie zeggen dat de ene zegt dat hem uitverkocht is dat da waar is

wij hebben da aan de hand gehad, we wouden ne rood zwarte cbr 1000 rr hebben van 2004, bij f en j was hem niemeer te krijgen zeiden ze , uiteindelijk hebben ze hem bij gsm (hoedje ervoor af) gevonden ma wel uit buitenland moeten invoeren, en nu gaan we maandag eens bij vanrussdelt zien en daar staat hem gewoon in de vitrine en ze konden er nog ene bijbestellen, dus nie te rap opgeven , als ge ene wilt moet hem ook 100 % naar uw goesting zijn hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
                          die zijn allemaal uitverkocht, ze maken er geen meer wit blauw, grijs zwart en volledige zwart zijn al allemaal uitverkocht tis model K04 he.
                          Heb al naar verschillende dealers gebeld nergens hebben ze er nog
                          dan mischien een goeie okkasie proberen http://www.kapaza.be/detail/721950/
                          pas op,ik ken die verkoper niet maar wil u alleen maar verder helpen . Eigenlijk vind ik hem in't zwart ook mooier,maar da's ieder zijn goesting!:tongue:
                          [font=Fixedsys]Senna's[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

Say Gixxer, de kleur doet niet veel aan het rijden denk ik altijd maar. Ook geel grijs is die 1000 een toffe fiets, en het 2004 model vind ik persoonlijk mooier dan het 2005 model (met dien lelijke uitlaat).

Succes met je besluit.....

Bill
                            Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

bij dirk van mol staat een gsxr grijs zwart te koop bwj 2003

http://users.skynet.be/croft/VM/winkel/index.html

Comment

Working...
                              X