Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bt0010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • bt0010

    heeft er iemand van jullie ervaring met bt0010 en wat zijn de verschillen met een bt0014.Op gsxr van 96 liggen nl de 0010 op en vraag me af of ik die niet beter verleg naar de gsxr 2004.
    [font=Comic Sans MS][/font]

  • #2
    BT010 laat snel insturen en heeft onmiddellijk veel vertrouwen, ik rij er al zo'n 4000 km met eenzelfde voorband.

    Comment


    • #3
      Ik heb de BT014 opliggen en ben er zeer content van, geeft veel vertrouwen

      Comment


      • #4
        BTO10 is/was een heel goeie sportieve band,

        edoch vertoonde meer dan eens onregelmatige sleetpatronen. (links volledig op, en rechts nog bijna nieuw bijvoorbeeld).
        ik heb gehoord dat zijn vervanger niet zo lang meegaat als de 010...

        kan niet tippen aan de METZ M1 sportec edoch
        http://www.mojomoto.be/logo.gif

        Comment


        • #5
          Bt010 is niks mis mee, alleen, dit jaar is laatste jaar want ze worden niet meer gemaakt...

          BT010 was/is zeer goed voor zijn tijd maar BT014 is al de tweede evolutie van de band (BT010->BT012->BT014).
          Als je een BT010 gaat vergelijken met een Diablo of Sportec-M1, sja ... een CBR1000F van 1990 was ook een superkanon dat licht stuurde in de tijd ...

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door firestorm
            Bt010 is niks mis mee, alleen, dit jaar is laatste jaar want ze worden niet meer gemaakt...

            BT010 was/is zeer goed voor zijn tijd maar BT014 is al de tweede evolutie van de band (BT010->BT012->BT014).
            Als je een BT010 gaat vergelijken met een Diablo of Sportec-M1, sja ... een CBR1000F van 1990 was ook een superkanon dat licht stuurde in de tijd ...
            Oi, ik rij met een CBR1000F met BT010's , heb ik iets gemist intussen?
            “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

            Comment


            • #7
              Nee zelle, ge hebt niks gemist :biggrin:

              Alleen, hoe goed uwe CBR1000F ook is, ge kunt hem niet vergelijken met de huidige CBR1000RR qua stuurgedrag, zithouding, comfort, optrekken of topsnelheid. Just?

              Comment


              • #8
                prima band voor sportief gebruik...ook heel goed in de regen !
                today is a good day to race !

                Comment


                • #9
                  dus eigenlijk goed genoeg om niveau 1 en 1+ mee te gaan doen in zolder,want daar zouden ze dan voor moeten gaan dienen en behoud ik mijn 0014 op mijne nieuwe motor????
                  [font=Comic Sans MS][/font]

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
                    dus eigenlijk goed genoeg om niveau 1 en 1+ mee te gaan doen in zolder,want daar zouden ze dan voor moeten gaan dienen en behoud ik mijn 0014 op mijne nieuwe motor????
                    Zeker goed genoeg voor 1 en 1+

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door guido
                      Zeker goed genoeg voor 1 en 1+
                      en ge moet nie wisselen als het regent
                      today is a good day to race !

                      Comment

                      Working...
                      X