Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brute pech...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Brute pech...

Gisteren ff een eindje gaan rijden, met de nieuwe moto. ook ff bij hein gericke gestopt om valstoppen te bestellen, nu kom ik terug vandaar en draai over een witte lijn waar denk ik ijs op lag, kontje brak uit en kon nog juist mijn voet zetten maar toen helde hij naar de andere kant en kon ik hem niet meer houden.
    Resultaat; kopkuip en zijkuip heel geschaafd en gebarsten, en dit voor een moto van nog geen week.
    ben er dus echt ziek van niet normaal,,,

Amaai als dat niet voor te balen is...
    "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

valstoppen gaan bestellen en op die rit moto op de grond , da is pas klote .
      Maar ge hebt zelf niks en het is gelukkig geen 25 graden en droge weg hé , liever nu als in de zomer . ( liever gewoon ni ook zeker ?)

als ge die stukken vervangt door nieuwe , vraag dan om de oude , sommigge garagisten hebben maar al te graag van die licht beschadigde onderdelen .
      V4 for ever and 4 days
      met rust......na 513000 TROUWE kilometers
      Staande twin met verdraaide (270 graden ) krukas in de plaats

Comment

ja das kl...., heb da ook eens meegemaakt toen ik de mijne pas had, k wou hem wassen en hij stond buiten op steun, kom ik buiten mee men emmerke sop, en zag hem op de grond liggen......heb gevloekt, geweend......op zon moment voelt men zich echt nie goe hé.....maar ne troost , men kan het herstellen en als ge der dan opzit vergeet ge dat gewoon

Comment

had zoals de anciens wel weten ook de eerste dag met mijn nieuwe moto een serieuze crash, is echt balen, ... maar als jij niks hebt is dat vlug vergeten. Het blijft plastiek, polyester en ijzer. Is vervangbaar hé. Weet het is een schrale troost, wens je veel sterkte, en niet te lang wachten om terug te rijden...
          2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Damm, das klote.
            Suzuki rules
            “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Zoals al gezegd dat is balen,zou toch ook de beschadigde stukken bijhouden,kunnen altijd nog dienen voor circuitrijden.

Comment

Man man man, winter=teh suck
                “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Damn Gixxer, zwaar kl*te wat u daar gebeurd is, dubbel vanwege nieuwe fietst. Biker's worst nightmare.

Een klein gelukje nog dat ge zelf nieks ernstigs hebt opgelopen.

Bill
                  Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Zoals ik ook al ergens vermeld had ... dat weer is voor ons motorrijders voor niks goed. Zeker als je dan nog eens met een nieuwe machine de grond kust.
                    Het is echt balen...en zeker voor een motorrijder want de motor is toch wel iets echt persoonlijks. Succes met de herstellingen.

mvg

Stephan

Comment

gixxerke, we voelen met u mee !!!
                      dit is echt pech maar hopelijk komt alles snel in orde......!!!!!!!!!
                      God must love stupid people, he made so many!
                      Vikske per sempre !!!!!!

Comment

innige deelneming... mijn eerste serieuze rit ben ik ook gevallen, tis idd het belangrijkste da gij niks hebt maar toch....

eens dat zomer is zult ge da wel kunnen vergeten, probeer het u ni aan te trekken

greetz
                        kiki
                        R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                        maar hou het daar wel proper he mannen.
                        Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

dhem, ja da is pas echt balen zo iets

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

das klote hee bewijst weer maar eens da we da weer niet nodig hebben
                            I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

Om van te schriejven!, zoals ze hier zeggen

En wanneer gaan ze die witte rotte dingen eindelijk eens anti-slip maken!! Niet dat het veel zou uitgehaald hebben met dat ijs erop, maar toch!

Comment

Working...
                              X