Mededeling

Collapse
No announcement yet.

uitbetaling ongeluk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• uitbetaling ongeluk

ik ga zowaar eens ongeveer 6500€ trekken van de verzekering voor mijn ongeval vorig jaar in mei.
    en heb ook nog eens meer dan 6000€ getrokken voor mijn blade van 98 met ongeveer 70000 km op den teller.
    maar wel hou ik een snee van 15 cm op mijn schouder die nu vol ijzer zit.
    het ijzer gaat er in juni terug uit.

Dan toch eens goed nieuws vandaag

Comment

Da's dan een geluk bij een ongeluk zeker ? :biggrin:

En weet je al wat je gaat kopen?
      Mvg

Joe
      http://www.joebar.be

Comment

toen ik men geld optrok van men accident dachti k ook van whow zooveel geld mjah ge zult 't later wel voelen, kzit zo bijvooreeld vast met men schouder om zwaar werk bove schouderhoogte te doen en zen elentrieker van opleiding dus niks bouw meer
        anyway veel suc6 met het uitkiezen van een nieuwe bike en met 't herstel.

Comment

Ik heb vorig jaar 9.600 euro getrokken van de tegenpartij na een zwaar ongeval.
          Positief uiteraard, maar ik had ook een schouderblesure die nooit meer goed is gekomen en dat is uiteraard minder want motorrijden gaat daardoor moeilijk.
          Na 20km komt de pijn op.
          Dus die 9.600 is maar een peulschil.

Comment

Dat klopt, het is inderdaad niet in geld uit te drukken wat je met een ongeval oploopt. Winnen doe je zo wie zo niet.
            Mvg

Joe
            http://www.joebar.be

Comment

Kblijf toch ook liever gezond, dan veel geld trug te trekken hoor. Uw gezondheid is en blijft 1van de belangrijkste dingen int leven!
              Geld maakt nie gezond, weetge...(nuja er is wel geld nodig om de kosten te betalen..maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik )

*Dat iedereen een ongevalvrij "motorleven" tegemoet mag gaan van mij!!*

Comment

WCF heeft al een goed masjien, allez als ge er naft in doet ;-)
                Neen menselijk leed is soms gewoonweg niet betaalbaar.... ik hoop dat jij tevreden bent met die som want ik kan daar niet over oordelen.
                Fijn te horen dat de plaat er uit mag

mvg

Stef

Comment

ik heb eigenlijk er wel last van die plaat.
                  maar als die eruit is zou de pijn verdwijnen zegt men in de kliniek.
                  ik had direkt na het ongeval ne nief gekocht.:tongue:
                  heb weinig last als ik rij eigenlijk.
                  dus het valt goe mee eigenlijk.
                  grtz wcf on tour

Comment

Als er iemand is die voor deze prijs je gezondheid terug kan geven zou ik toch niet twijfelen indien ik in jou plaats was. Ik weet er alles van.
                    Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDM
                      Als er iemand is die voor deze prijs je gezondheid terug kan geven zou ik toch niet twijfelen indien ik in jou plaats was. Ik weet er alles van.
                      100% gelijk , maar als er dan toch iets gebeurd is't altijd mooi meegenomen als je er geld van terug trekt hé !
                      Heb in mei 2003 m'n TL-R perto gereden en heb er niks voor terug gehad , dat verergerd de pijn alleen maar ! M'n verwondingen waren gelukkig wel iets minder , een wiplesh (hoe schrijft ge da?) een hersenschudding (raar maar waar) en een zwaar verstuikte duim .
                      Maar menselijk leed is inderdaad onbetaalbaar ! Succes met het verdere herstel !!
                      You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

Working...
                      X