Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Motos Deschouwer in Eppegem?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ervaringen met Motos Deschouwer in Eppegem?

Hey mannen
    en vrouwen,

Heeft iemand ervaring met de service van Motos Deschouwer in Eppegem?
    't Is vlakbij mij thuis, dus een logische keuze voor onderhoud en zo. En ze komen ook goed over qua motokennis, verkoperskills en verkoopsprijs. Maar geen idee over hun service.

Aan de andere kant hoor ik goede dingen over Suzuki Tienen en zeker over Motorhuis Erckens in Zonhoven... Die zijn verderaf, maar dat kan dan weer goed dienen als excuus om meer te rijden
    Dus als iemand wat ervaringen mee te delen heeft...graag!
    Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.

Oorspronkelijk geplaatst door Grunt
    Hey mannen
    en vrouwen,

Heeft iemand ervaring met de service van Motos Deschouwer in Eppegem?
    't Is vlakbij mij thuis, dus een logische keuze voor onderhoud en zo. En ze komen ook goed over qua motokennis, verkoperskills en verkoopsprijs. Maar geen idee over hun service.

Aan de andere kant hoor ik goede dingen over Suzuki Tienen en zeker over Motorhuis Erckens in Zonhoven... Die zijn verderaf, maar dat kan dan weer goed dienen als excuus om meer te rijden
    Dus als iemand wat ervaringen mee te delen heeft...graag!
    Die in Eppegem ken ik niet, maar suzuki center tienen geeft zeker en vast goede service, heb daar ne moto gekocht, en die ik nu heb bij erckens en tot nu toe ook geen probleem mee.

Comment

ik rijd met een kawa zx r ninja en ga ook naar eppegem. tot nu toe ben ik tevreden over de service en de resultaten. ze zijn ook vriendelijk, wat ook al iets doet.

Comment

ik ga bij motorsprint in Leuven ( Suzuki ) goede service daar
        Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Ik heb zelf mijn moto gekocht bij Deschouwer en ben er tevreden over. Het is vlak bij mijn werk dus da's mijn excuus om af en toe met de moto te komen werken. :biggrin:

Suzuki center in Tienen heeft wel een goede reputatie. maar ik verkies Yamaha
          Mvg

Joe
          http://www.joebar.be

Comment

Ik woon er ook vlakbij en ben er al verschillende keren geweest. Sommigen zijn er zeer tevreden over andere helemaal niet. Zoals overal zeker... Maar als je overweegt om er iets te kopen zou ik nog even wachten. Hij gaat namelijk uitbreiden, heeft een stuk grond gekocht vlakbij waar hij een dijk van een gebouw gaat neerzetten. Misschien dat er bij de opendeurdagen wel koopjes te doen zijn...
            GSXR-Power --> TAO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GSXR-power
              Ik woon er ook vlakbij en ben er al verschillende keren geweest. Sommigen zijn er zeer tevreden over andere helemaal niet. Zoals overal zeker... Maar als je overweegt om er iets te kopen zou ik nog even wachten. Hij gaat namelijk uitbreiden, heeft een stuk grond gekocht vlakbij waar hij een dijk van een gebouw gaat neerzetten. Misschien dat er bij de opendeurdagen wel koopjes te doen zijn...
              Maar als ge daar op gaat wachten vrees ik dat ge deze zomer niet meer gaat rijden. Of ze moeten een serieus tandje bijsteken :biggrin:
              Mvg

Joe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JoeBar
                Maar als ge daar op gaat wachten vrees ik dat ge deze zomer niet meer gaat rijden. Of ze moeten een serieus tandje bijsteken :biggrin:
                Vijgen na pasen, zoals ze zeggen. :biggrin: Ik heb er net mijn Suzy SV1000s gekocht aan een fantastische prijs, dus dat zit wel snor. (voor een fotootje en zo: ik heb er een andere topic over lopen).
                Nee, het gaat me hier vooral over ervaring met de dienstverlening: kwaliteit en prijs van onderhoud, herstellingen, accessoires, deskundigheid...
                Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.

Comment

Mijn vorige moto heb ik bij het ondertussen ter ziele gegane 'motoworld' gekocht en daar was ik absoluut niet tevreden. Je kon er zelfs niet naar werkplaats gaan. Zegt veel vind ik. En die verkoper was een te gladde gast.

Bij Deschouwer kan dat wel, je ziet dus wat ze doen. Niet dat ik er iets van ken of dat ik op hun vingers ga staan kijken maar gewoon het feit dat het kan is een teken van eerlijkheid.

Verder zijn ze er enorm vriendelijk en houden ze hun woord. Dat is iets wat tegenwoordig ook al niet meer zo vanzelfsprekend is.

Ps: ik word niet gesponsord door hun he :biggrin:
                  Mvg

Joe

Comment

hey,

Ik heb er zelf vorig jaar een nieuwe z750 gekocht en ik moet zeggen dat hij goede prijzen geeft.
                    Van de service ben ik minder tevreden. Zo heb ik zelf naar de invoerder van kawa moeten bellen voor info, hij was dat telkens vergeten. Laatst heb ik nog een onderdeel gekocht welk dat al reeds stuk was. En zijn prijzen kwa onderhoud zin ook niet min 41 euro + btw /uur.

Comment

Blijkbaar zullen ze hun korting op nieuwe moto's recupereren in het onderhoud. Niet echt eerlijk vind ik.

Maar zoals steeds, voor niets gaat de zon op he
                      Mvg

Joe

Comment

simply the best

hallo de manne motards

voor al wie er nu nog twijfelt aan de goede service van motos deschouwer:
                        je zal zelf wel weten dat bij iedere zelfstandige de tevredenheid van de klant op de eerste plaats komt, dat is natuurlijk ook zo bij deschouwer. als je maar een paar klanten hebt is dat makkelijk maar als je zoals deschouwer 11000 klanten in het bestand hebt is dat al véél moeilijker. toch ben ik ervan overtuigd dat iedereen daar aanwezig zo goed mogelijk zijn best zal doen om de klant toch met een goed gevoel naar huis te laten gaan. wat heb je er aan als de klanten met een slecht gevoel huiswaarts keren? juist, die gaan dan op allerlei forums hun gal spuien en slechte reclame maken, dus vermijden die boel!
                        het is inderdaad zo dat ze bezig zijn met een megagroot motorparadijs neer te poten .de werken hebben door allerlei omstandigheden wel wat vertraging opgelopen maar het zal de moeite waard zijn naar ik heb horen zeggen,
                        nog eventjes geduld dus guys
                        nog een paar opmerkingen voor onze vriend blackbike:
                        het is inderdaad zo dat kawa zijn motos levert "full power" met papieren 100PK
                        ik ben er daarom bijna zeker van dat dat bij jou ook het geval is, ben je echter nog niet overtuigd ga dan eens langs bij deschouwer en laat één van die jongens eens met jouw bike rijden, zij zullen zeker kunnen zeggen met welk exemplaar jij de belgische wegen onveilig maakt ne full of nen 100PK
                        je vertelt ook dat je onlangs een nieuw onderdeel hebt moeten aankopen ,en dat voor een moto met 2 jaar garantie!! over welk onderdeel gaat het hier en was dat origineel?
                        ook het vermelden waard vind ik de prijs van de geleverde werkuren; die bedraagt niet 41euro zonder btw maar wel 40euro btw inclusief. toch wel een verschil vind ik, of nie?

Comment

Working...
                        X