Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Quiévrain, stralend weer, wachten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Quiévrain, stralend weer, wachten

(Eigenlijk niet Quiévrain, maar Humbeek. Maar hier lossen ze geen duiven)

Bahbahbah.
    Normaal mocht ik morgen mijn superfijn speeltje ophalen.
    Blijkt dat' ie nog niet geleverd is. Zal moeten wachten tot volgende week.

En nu had ik net na een heroïsch gevecht het week-end leeggemaakt om serieuze ritten te gaan maken. Terloops ook gezorgd voor goed weer. En nu mag ik nog niet meespelen.

Mijn enige troost is dat jullie allemaal van mijn mooie weer zullen kunnen genieten. Ik zou zeggen: profiteert voor mij ook een beetje. En hopen dat het fijne weer blijft duren.

Grrrrrrrrrroetjes
    Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.

We zullen aan jou eens denken. Geen paniek, er komen nog mooie dagen. Denk ik, hoop ik.
    Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Wraak

Ga morgen de hele dag in de Suzuki winkel debiele vragen zitten stellen, 't zal hun leren: 8 uur onafgebroken zeuren. Bel met Japan op hun kosten. Bestel Chinees eten op hun kosten. En Pizza. Bestel een Strip-O-Gram. Gebruik al het WC papier. Bel de flikken. Kom te paard.

Enfin, ik moet het niet uitleggen, je weet zelf prima hoe tegendraads te zijn
      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

speelgoed ophalen en in het weekend al bollen veel succes gewenst, ik heb nog drie weken op mijn plaat moeten wachten, de eerste drie weken van januarie (toen zijn er geen vijf druppels water gevallen)

Volhouden het komt wel goe
        I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
        Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

Working...
        X