Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plezant tourke?slipperke

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• plezant tourke?slipperke

gisteren na het werk nog een tourke gemaakt. van bierbeek vertrokken en binnendoor richting lubbeek, holsbeek rotselaar, werchter, dan naar aarschot en terug richting rotselaar. toen ik van holsbeek binnendoor richting lubbeek reed kwam er plots nen onnozelen met zijne auto zijne zogezegde voorrang nemen op die baan terwijl hij mij al van 500 meter verder zag afkomen. hij reed de baan over net op het moment dat ik afkwam. waarschijnlijk had die iets tegen motards.
    ik heb alles moeten dichtsmijten, mijn achterkant week door het slippen uit naar links, maar heb hem gelukkig kunnen recht houden en dan onmiddelijk naar rechts kunnen uitwijken naast die auto. het scheelde maar een meter of ik was er knal op gereden. ben effe gestopt, maar diene pippo reed gewoon weg alsof er niks was gebeurd. heb dan mijn weg maar verder gezet. was toch effe zweten en de adrinaline ging goed door het lijfke rond.

Ken dat, op zo'n momenten gaat uwe tikker wel te keer en dan weet ge wel dat ge leeft. Ik zou mijn eigen op zo'n momenten niet kunnen beheersen en achter die auto aanrijden. Zo ziet ge maar dat het moto-seizoen echt begonnen is en blijkbaar moeten weer verschillende auto-chauffeur terug wennen aan die "tweewielige dingen" die je op de baan ziet.

Comment

tja, misschien moeten ze wel opnieuw wennen aan de motos maar er rijden er toch genoeg in de winter door om ons niet op te merken of zijn het nu allemaal slaapkoppen.

Comment

't is inderdaad om uw goed humeur bij te verliezen.
        Gelukkig is het zonder brokken afgelopen en klootzakken zullen er altijd wel zijn, spijtig genoeg.

Mvg

Joe
        http://www.joebar.be

Comment

Heb dit ook al regelmatig voor gehad maar nu ben ik voorzichtiger, iedere keer als ik ne auto zie die uit kan rijden aan een straat neem ik wat gas terug, dit heeft mij al dikwijls gered

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
            Heb dit ook al regelmatig voor gehad maar nu ben ik voorzichtiger, iedere keer als ik ne auto zie die uit kan rijden aan een straat neem ik wat gas terug, dit heeft mij al dikwijls gered
            Defensief rijden noemt men dat en met een moto geld dat dubbel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
              Defensief rijden noemt men dat en met een moto geld dat dubbel
              Toshke, prijst u gelukkig dat ge het koekblik hebt kunnen ontwijken zonder schade.

Wat Guido zegt geldt eigenlijk driedubbel, en ben van mening dat onze mede-auto-weggebruikers weer moeten wennen aan de moto's op de weg.

Tot zondag op de !?

Bill
              Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Amai Toshke goed dat je je recht hebt kunnen houden en er enkel met wat zweetpollekes vanaf bent gekomen.

diagonally parked in a parallel universe
                - IsaMotion-

Comment

ik ken het ook al, en ik krijg er ook iets van als zulke idioten op het laatste moment oversteken, ze denken er nie bij na hoe kwetsbaar we wel zijn. En als er dan een oongeluk van komt, dan is het altijd de motard zn schuld want die kwam zogezegd WEERAL te snel aangereden.

Dat je motor zich weer rechttrok betekent dat jeje rem hebt durven loslaten, goed gedaan, zo hoort
                  En uit zulke situaties leer je veel bij.

Comment

amai, al een geluk dat het goe is afgelopen! ik heb het nog ni meegemaakt maar ik kan mij wel voorstellen dat ik er efkes ni goe van zou zijn! Zondag toch nog ?

greetz
                    kiki
                    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                    maar hou het daar wel proper he mannen.
                    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

wat kawabill zegt ben ik het ook volledig mee eens, in de winter houden ze totaal geen rekening met moto's, en nu vergeten ze het ook nog vaak...
                      Oprichter 2fast4u 2004
                      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                      hoe gekker hoe liever
                      -------------------------------------------

Comment

bwek

ik haat zo van die mannen hè
                        Ik op mijn week da ik rij (:biggrin: ) heb het nog nie meegemaakt
                        ma vroeger hè met DE FIETS man man das net hetzelfde lolleke lol

ma toch, eikels
                        out with the old: CB600F Hornet
                        out with the new: RSV Mille
                        in with the newest: GSXR K5

Comment

blij dat je er heelhuids vanaf bent gekomen ... houden zo
                          2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Ja toshke,zoiets maken we als motorrijder vaak mee,je reflexen zijn gellukkig al heel goed voor de start van dit seizoen houden zo
                            [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Gelukkig heb je niks!
                              Je zal het steeds weer zien, de eerste zonnestralen (eigenlijk altijd wel) en er zijn al pipo's die de motorrijders persé in de gazet willen zien staan , je zou voor minder toegeven aan verkeersagressie ,maar ja het is geen oplossing ookal kan het idee enkel al opluchtend werken :biggrin:

Grtzz
                              The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Working...
                              X