gisteren na het werk nog een tourke gemaakt. van bierbeek vertrokken en binnendoor richting lubbeek, holsbeek rotselaar, werchter, dan naar aarschot en terug richting rotselaar. toen ik van holsbeek binnendoor richting lubbeek reed kwam er plots nen onnozelen met zijne auto zijne zogezegde voorrang nemen op die baan terwijl hij mij al van 500 meter verder zag afkomen. hij reed de baan over net op het moment dat ik afkwam. waarschijnlijk had die iets tegen motards.
ik heb alles moeten dichtsmijten, mijn achterkant week door het slippen uit naar links, maar heb hem gelukkig kunnen recht houden en dan onmiddelijk naar rechts kunnen uitwijken naast die auto. het scheelde maar een meter of ik was er knal op gereden. ben effe gestopt, maar diene pippo reed gewoon weg alsof er niks was gebeurd. heb dan mijn weg maar verder gezet. was toch effe zweten en de adrinaline ging goed door het lijfke rond.
ik heb alles moeten dichtsmijten, mijn achterkant week door het slippen uit naar links, maar heb hem gelukkig kunnen recht houden en dan onmiddelijk naar rechts kunnen uitwijken naast die auto. het scheelde maar een meter of ik was er knal op gereden. ben effe gestopt, maar diene pippo reed gewoon weg alsof er niks was gebeurd. heb dan mijn weg maar verder gezet. was toch effe zweten en de adrinaline ging goed door het lijfke rond.
Comment