Hoi vrienden heb een algemeen vraagje. Bij de yamaha fjrijders kan men een fluo veiligheidsgordel bestellen voor maar 20euro. Je moet wel lid zijn en in het bezit van een yamaha motor.
Nu komt mij vraag Wat zouden jullie er van denken om ook zo iets te kunnen kopen aan het forum. De vraag is hier misschien niet op de juiste plaats gepost,maar ja oe meer reactie er komt is de kans groter dat onze forumlijders er eens over nadenken.
Hoi vrienden heb een algemeen vraagje. Bij de yamaha fjrijders kan men een fluo veiligheidsgordel bestellen voor maar 20euro. Je moet wel lid zijn en in het bezit van een yamaha motor.
Nu komt mij vraag Wat zouden jullie er van denken om ook zo iets te kunnen kopen aan het forum. De vraag is hier misschien niet op de juiste plaats gepost,maar ja oe meer reactie er komt is de kans groter dat onze forumlijders er eens over nadenken.
Is gordel in plaats van die fluo vestjes die na een jaar aan fladers is gewaait
ik val met mijnen gele motor en geel motorpak al genoeg op misschien nog een zwaailamp op mijnen helm laten monteren
idd, mss ironisch, maar als we al een zwaailicht moeten monteren eer sommige automobilisten ons op merken, dan is het wel al erg gesteld hoor. En zo rijden er dus rond zenne.
Ik rij geen Yamaha en ben geen lid van de FJR rijders maar toch kan ik eraan geraken voor 20 euro :biggrin:
En ver moet ik niet rijden want ik woon met mijn gat tegen hun clubhuis aan zee.
Meer nog ik rij dagelijks met zo een gordel, en het af en aandoen zoals iemand hier vroeg is geen probleem, klusje van 5 seconden.
Comment