Mededeling

Collapse
No announcement yet.

veiligheidsgordel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• veiligheidsgordel

Hoi vrienden heb een algemeen vraagje.
    Bij de yamaha fjrijders kan men een fluo veiligheidsgordel bestellen voor maar 20euro.
    Je moet wel lid zijn en in het bezit van een yamaha motor.

Nu komt mij vraag Wat zouden jullie er van denken om ook zo iets te kunnen kopen aan het forum.
    De vraag is hier misschien niet op de juiste plaats gepost,maar ja oe meer reactie er komt is de kans groter dat onze forumlijders er eens over nadenken.

veiligheidsgordel op..euh..moto....20euro..
    legdis uit.?

Comment

geen gordel zoals in de wagen maar het ziet er hetzelfde uit, alleen is deze fouricerend en hangt niet aan je bike vast.
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk-sus
        Hoi vrienden heb een algemeen vraagje.
        Bij de yamaha fjrijders kan men een fluo veiligheidsgordel bestellen voor maar 20euro.
        Je moet wel lid zijn en in het bezit van een yamaha motor.

Nu komt mij vraag Wat zouden jullie er van denken om ook zo iets te kunnen kopen aan het forum.
        De vraag is hier misschien niet op de juiste plaats gepost,maar ja oe meer reactie er komt is de kans groter dat onze forumlijders er eens over nadenken.

Is gordel in plaats van die fluo vestjes die na een jaar aan fladers is gewaait

Comment

zoals bij een miss-verkiezing?

Comment

Zo eentje dus.
            [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
            *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

lol
              daar spendeer ik geen 20euro aan ze

Comment

Ge valt wel op met zoiets
                Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Al eens gedacht hoeveel je meer zal spenderen, als iemand je doordat ze je niet zien van je sokken rijdt?

Oorspronkelijk geplaatst door yvoshkiro
                  lol
                  daar spendeer ik geen 20euro aan ze
                  2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

ik val met mijnen gele motor en geel motorpak al genoeg op misschien nog een zwaailamp op mijnen helm laten monteren
                    [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
                      ik val met mijnen gele motor en geel motorpak al genoeg op misschien nog een zwaailamp op mijnen helm laten monteren
                      niekes als ge uw keel eens open zet zullen ze u ook wel horen zeker.:biggrin:

Comment

is da nie vervelend voor uit te doen of als ge effe zo uwe jas wilt openzetten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
                          idd, mss ironisch, maar als we al een zwaailicht moeten monteren eer sommige automobilisten ons op merken, dan is het wel al erg gesteld hoor. En zo rijden er dus rond zenne.

Comment

gordel

Oorspronkelijk geplaatst door ZZ®

Zo eentje dus.
                            ja dat is het wat ik bedoel,heb dat ook opgeslagen maar ik krijg geen foto's gepost dus kon ik het niet laten zien wat ik juist bedoelde.

Comment

Ik rij geen Yamaha en ben geen lid van de FJR rijders maar toch kan ik eraan geraken voor 20 euro :biggrin:
                              En ver moet ik niet rijden want ik woon met mijn gat tegen hun clubhuis aan zee.

Meer nog ik rij dagelijks met zo een gordel, en het af en aandoen zoals iemand hier vroeg is geen probleem, klusje van 5 seconden.

Comment

Working...
                              X