Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PLAT met NAKED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• PLAT met NAKED

iet wa mij nu al een tijdje tegensteekt...
    elke bocht ik neem met de intentie wa te gaan doorzakken
    wordt geconfronteerd met de lompheid van de voetsteuntjes,
    die durven wel is schuren...
    nu, zou dit beteren bij het installeren van deze..?
    ??
    of moet meteen alles verhoogd worden?..
    met deze dan...?

wie kan hiervan meespreken?

Eh, ik niet maar ik wil toch effe zeggen dat ik het een bijzonder mooi setje vind
    En de grondspeling gaat in elk geval wat verhogen ... dus als Bruin het kan trekken zou ik het niet laten
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

had dit ook aan de hand, toen moto verhoogd (is veeeel goedkoper dan nieuwe steuntjes en houders) en probleem is grotendeels van de baan
      bandit 4 ever and ever
      MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

Yep, die bandits gewoon wa hoger zetten en van die simpele afgeschuinde voetsteuntjes. Om ze nu nog aan de grond te rijden ga je al van goeie huize moeten zijn :biggrin: . Het is nog mogelijk, maar bij iet of wat normaal gebruik op openbare weg niet :cool .
        Check out : http://www.trackdays.be

Comment

Ik vind het toch schoon. Neh. :biggrin:
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

ik heb er spijt van dat ik race-steunen erop gezet heb, maar ik haal ze er niet af omdat ze te mooi zijn.

met m'n origineel kon ik mooi over de grond schrapen met die dingen, en wist ik direct hoever ik mocht gaan.

nu mag ik niet met deze steunen tegen de grond gaan, want als dat is dan lig ik ernaast, want dan raak ik het frame en wie weet wa nog allemaal ook. dat is dan gewoon te plat voor m'n bike.

nu moet ik de limiet gokken, m'n voetsteunen veranderen helpt dus nie om platter te gaan, 't enige wat zou kunnen helpen is de slijpschijf pakken bij mij, en alles wat eerst raakt wegslijpen.ma dan heb ik bv al geen zijstaander meer enzo .
            ik doe het dus enkel voor de looks
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
            hoe gekker hoe liever
            -------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TRX
              Yep, die bandits gewoon wa hoger zetten en van die simpele afgeschuinde voetsteuntjes. Om ze nu nog aan de grond te rijden ga je al van goeie huize moeten zijn :biggrin: . Het is nog mogelijk, maar bij iet of wat normaal gebruik op openbare weg niet :cool .

Hellow TRX, de weg ook naar dit forum gevonden ;-)

@Yvoshkiro

Wat betreft de verhoging dit is vrij vlot te doen zo een 15 minuutjes werk...
              je monteert van die dogbones en een verhoging van 2.5 tot 5 cm is geen probleem... zelf zoek ik ook nog van die schuine racesteuntjes ... alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat mijn steuntjes nu ook niet zo dikwijls over de grond schrapen zene ...

mvg

Stef

Comment

ah... StefFZ1 zit al een stap dichter bij 'de genezing' met z'n dogbones, maar is je achterveer niet wat te slap (zakt ie niet te hard door)?

Had net hetzelfde probleem bij mijn fazer. Dogbones en zwaardere vering achteraan hebben het probleem verholpen. Je moet hiervoor geen hele nieuwe schokdemper kopen hé, gewoon de veer laten vervangen (en eventueel de olie in de demper) is voldoende...

Comment

verhogingskit:

dit zou dan de oplossing moeten zijn..?

denk zo een 60 euro voor het gerief.

toch vroeg ik mij af of der veel mensen zijn die serieus plat gaan met hun naked bikes?
                  want om ne knie tegen de grond te krijgen, moet ik der al serieus naast gaan hangen..

veel verder als dit moet ik dus ni gaan hangen...redelijk ambetant dus...

Comment

As ge in deze bocht bv der langs gaat hangen, kunt ge wel harder (nie platter)door de bocht zonder dat em u tegen de grond schuurt.
                    Suzuki rules
                    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

ja tis wa nen onduidelijke foto,
                      mor ik hangt er al een max naast..maar het is de bedoeling van platter te gaan
                      zal een wa duidelijkere foto zoeken...

Comment

ps: post ook is een paar fotos, dan zie ik is hoe da jullie eraan hangen..

Comment

'k heb met StefFZ1 nekeer een toerke door de ardennen gedaan.. trust me... je kan lager (ik had de rear-view tijdens de rit) :biggrin:
                          Het is wel zo dat lager aan de moto hangen niet impliceert dat de voetsteunen vlugger de grond gaan raken (integendeel)

Helaas geen actionshots voorradig. Pas wel een beetje op hé, want de banden zijn hier een doorslaggevende factor.

Comment

Ik hang nooit aan mijne moto en ik ga serieus plat door de bocht met alles waar ik al meegereden heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                              Ik hang nooit aan mijne moto en ik ga serieus plat door de bocht met alles waar ik al meegereden heb.
                              das ook ongeveer mijn rijstijl... ik hang niet zo hard naast de moto, maar leg de moto wel redelijk plat. StefFZ1 bvb hangt dan weer harder naast de moto. (en legt'm even plat... lol)

In principe kan je bochten wel harder nemen als je naast de moto hangt, omdat je op die manier het totale zwaartepunt van de rijder+moto verlegd (het is ook niet voor niets dat al die professionele racers naast de moto hangen hé)

Comment

Working...
                              X