Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Still Allive and Kicking !
Collapse
X
-
damn, good luck zou'k zeggen.
ge hebt echt wel geluk gehad dat ge nietmeer hebt naargelang uwen tuf eruit ziet.
ma 't spijt me het te moeten zeggen, maar dat ga je morgen zeker wel voelen hoor, zelf al voel je nu totaal geen pijn.
mja moto is vervangbaar, gij nie.
hopenlijk ben je er snel weer bovenop, en kan je de moed bijeen rapen om weer op de moto te kruipen...
alvast nog veel sterkteOprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
-------------------------------------------
Comment
-
Jawadde Yvoshkiro, gij moogt ook uw bewaarengel op u blote knieën kussen. Ik ben blij te lezen dat je het er goed vanaf gebracht hebt....
Wat betreft je motor .... das ook ni alles. Heb je dan nooit iets speciaals opgemerkt voordien ?
mvg
Stef
Comment
-
Jawadde Yvoshkiro, gij moogt ook uw bewaarengel op u blote knieën kussen. Ik ben blij te lezen dat je het er goed vanaf gebracht hebt....
Wat betreft je motor .... das ook ni alles. Heb je dan nooit iets speciaals opgemerkt voordien ?
mvg
Stef
kwas al een tijdje van plan niets meer te investeren, en gewoon nog een paar maanden ermee te bollen..
tja nu met da goe weer, serieus veel gaan rijden,
meestal met gasten met R1,CBRR,Gsxr's, etc..
om met een banditje op da tempo te blijven, moest ik gewoon
alles geven, blok van 10j oud contstant in het rood rijden...
kzag het al afkomen..
enfin liever rijden met ne moto da ge respecteerd en zorg voor draagt
dan iets wat ge constant afbeult...
Comment
-
Ik rij met mene fazer ook mee tussen die sportkanonnen , tis te hopen dat em dan ook zo ne keer ni blokkeert ... enneuh uwe volgende inderdaad beter soigneren dan want 2 keer zoveel geluk hebben dat zal moeilijker worden..
mvg
Stef
Comment
-
Ja man, veel geluk gehad. Ik zou mijn bewaarengeltje niet wisselen als ik van jou was. Ik haat vangrails als de pest en ben er altijd heel voorzichtig. Morgen zal je het wel voelen, daar ben ik bijna zeker van(spreek uit ervaring). Ik ben blij dat je het hier nog kan navertellen. Wel zonde van je stalen ros.Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.
Comment
-
Eek
Yvos,
amai man, ben ook serieus verschoten als ik uw foto's zag.
Het was duidelijk uwen tijd nog niet, daar ben ik zeker van ... hoop dat ge het geldverlies gemakkelijk van U af kunt zetten en dat ge zelf, nog uw familie geen al te grote schrik gepakt hebben.
Een versnelling teveel terug met een grote oude blok .. heb ik zondag dus zelf ook gedaan, maar ik heb alleen wat geploegd. Voor motorrijders zijn vangrails eigenllijk niet goed, is het niet? Ace kan daar ook wat over vertellen.
Congrats on your narrow escape .. hope I never have to say that again“Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.â€
Comment
-
Blij dat ge het ons kunt vertellen :biggrin: want tegen zo'n vangrails vliegen dan moet je verdomd veel geluk hebben om niets te hebben.
Hopelijk houd je dat geluk goed vastOkinawa Goyu Ryu
[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.
Comment
-
merci gasten
moeilijk te verwoorden wat er door je heen gaat als ge zoiets meemaakt..
nogtans zijt ge nog heel bewust en geconcentreerd aan het maneuvreren
om alles in betere banen te leiden,klaargehouden voor impact... geen pijn.. heel zacht beginnen tuimelen en tollen , kdacht ffkes; amai, das ne lange val, op een gegeven moment dacht ik stil te staan, maar viel trug naar voor en zo over en over..
dan lag ik op midden van de baan en hoorde de claxon afgaan..teruggelopen..
ffkes verdwaasd rondgekeken.. aant zoeken naar mijn contactsleutel..maar vond hem ni...toen had ik ff ne flash...TUUUUUUUTTTTUUUUUT kwist totaal
nimmer wa doen...stuur beetje recht getrokken (knopke van klaxon was tegen tank geplooit... ondertussen 2motards gestopt...beginnen vrikken en sleuren aan moto om die op de kant te krijgen...toen pas beseft hoeveel geluk ik heb gehad...geeft ook nen enorme kick van recht te staan na zone crash...ik heb ook de cliché ni gehad van mn leven voorbij te zien flitsen,
maar was op 1grote zoektocht naar controle, net zoals een crash bij het
snow,skate-boarden, kweet het , domme vergelijking maar na 10jaar ervaring leert ge vallen en krijg je een reflex zwakke punten te beschermen, nu wel veel intensiever maar zelfde principe..
Comment
-
verdomme jong!!
blij dat ge niks had, jammer van de motor maar had ik je al niet gewaarschuwd dat dit kon gebeuren met je valse lucht problemen!? steek het niet allemaal op dat terugschakelen, normaal verhinderd een toertalbegrenzer zo'n stoten, oorzaak zal wel samenloop zijn van alles!!
soit, ben blij dat je niks hebt, verzorg jezelf en je volgende moto en idd, bedank die beschermengel maar, een vangrail is en scheermes als je erin geraakt!!! Is weer een dure les.
btw, ken dat gevoel van verdwasing na crash, geeft id soort kick, alleen zoeentje die ik liever niet heb, ongeloofelijk wat je allemaal kan in die (korte) rush.
verhaaltje va leven en zo is idd bullshit, nog nooit gehad bij een crash (wil ik ook niet, sucks anywaytis altijd ombouwtijd ....
Comment
Comment