Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BT20 op een Pan European?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• BT20 op een Pan European?

Collega motards :biggrin:

Mijn stepdaddy rijdt dus met ne Pan en is aan het twijfelen of hij een Bridgestone BT20 op zijne pan zou leggen achteraan of nie

Iemand ervaringen met die band?
    qua baanligging, trillingen bij hoge snelheden, km's?

thx 4 de info

PS: met mij begint het goed te lukken, vr de mensen die het zich afvroegen :biggrin:
    out with the old: CB600F Hornet
    out with the new: RSV Mille
    in with the newest: GSXR K5

die stond op mijn bandit :biggrin:
    ik vind die band echt wel de moeite,
    zeer duurzaam heb er veel km mee gebold,
    als hij warm staat plakt hij goed
    en was goed bij regenweer

Comment

Reuze

Op mijn cbr1000f heb ik die Bridgestone nu ook liggen. De Pan is nog iets zwaarder en nog iets meer 'toer' maar ik ben er zeker van dat het ook de perfecte band is voor de Paneuropean. De grip is bijzonder goed, de band warmt snel genoeg op en ik sta verbaasd van de duurzaamheid, ik zit al over de 6000km nu en het ziet er naar uit dat er nog een paar 1000 erbij kunnen. Qua hoge stabiliteit bij hoge snelheid kan ik zeggen dat het dag en nacht verschil maakt met de Metzler en Dunlop die ik eerst had. Daar wiebelde ik met m'n koffers als ik echt hard ging, de BT020 heeft dat 'genezen'.
      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

allemaal goed genoeg eh
        today is a good day to race !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2Air
          Collega motards :biggrin:

Mijn stepdaddy rijdt dus met ne Pan en is aan het twijfelen of hij een Bridgestone BT20 op zijne pan zou leggen achteraan of nie

Iemand ervaringen met die band?
          qua baanligging, trillingen bij hoge snelheden, km's?

thx 4 de info

PS: met mij begint het goed te lukken, vr de mensen die het zich afvroegen :biggrin:
          Ik had deze band op mijn Fazer 1000 liggen ...superband ... veel grip op het natte en droge wegdek... de enige reden waarom dat ik naar Pirelli Diablo overgegaan was was het cuppen van de voorband (afslijten met hoekjes ... of cuppen zoals ze dat zeggen) De voorband van Pirelli heeft dat cuppen niet...

mvg

Stef

Comment

ola

bedankt vr de info alvast allemaal, zal da es gaan voorleggen aan onze daddy :biggrin:
            out with the old: CB600F Hornet
            out with the new: RSV Mille
            in with the newest: GSXR K5

Comment

Ik rij dus ook met een Pan (1300) en daar liggen de BT020 banden standaard op,is trouwens een apart type speciaal voor de Pan1300:BT020F F (voorband)

BT020R F(achterband)
              Ben er heel tevreden over,alleen zoals gezegd slijt de voorband nogal raar.

Comment

Heb reeds verschillende BT020's versleten. Achterband niks op aan te merken, de voorband daareentegen ... jakkes. Gaf geen vertrouwen, vond hem niet goed in de regen en op den droge een typisch "slipgeluid" (kan het niet anders omschrijven) zelfs bij legale snelheden en redelijke hellingshoeken. Bevorderend voor het vertrouwen is dat niet echt zelle.

Alternatieven: Roadtec Z6, Diablo Strada, D220, Pilot Road (ook al mee gereden en zeer tevreden over).

De Z6 schijnt SUPER te zijn, en aangezien de Strada een doorontwikkeling is verwacht ik daarvan niks minders.

Comment

Working...
                X