Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met kawa Z750

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ervaringen met kawa Z750

hoi bikers,

Ik rij al een tijdje met een nieuwe Z750( 3500km). Nu is het iedereen al wel bekend van de + en - punten van deze bike en wil ik het daar niet echt over hebben alhoewel dat reacties altijd welkom zijn.
    Ik stel mij de vraag over de pk's, en vooral over mijn bike. Het is namelijk zo dat ik geregeld een tourke ga doen met een maat met een zr 7, bj 2002 (een kleine 80pk). Mijn kawa (110pk) met injectie en sportievere afstelling raakt amper voorbij de zr7 in het optreken, vanaf 180 p/u lukt dat wat beter. Bij het wisselen van bike blijft het hetzelfde. Ik vind dit vreemd.
    Ik heb ook de indruk dat hij niet echt beter optrekt dan mijn vorige zzr 600(100pk) van 1996.

Weet hier iemand de redenen van?( tandwielen, afstelling????)

Zijn er nog z750 rijders die vergelijkende tests hebben gedaan?

Zijn er eventueel nog z750 rijders die samen met mij eens even willen gaan test rijden.(regio leuven of vlaams brabant).

Greetzzz750

Een idee mss, zet de bike eens op de testbank ;-)

Staat deze fiets mss nog begrenst op 100 PK ?

Misschien levert hij geen mooi curve af en geraak je ook niet aan je 110 pk op de krukas...

Trouwens dat je amper voorbij een ZR7 geraakt tijdens het optrekken moet toch frustrerend zijn want een ZR7 is niet echt een sportieve bike...

mvg

Stef

Comment

Idd Stef, ik denk ook dat hij nog begrensd staat, misschien zelfs minder dan 100 pk, kijk eens op het roze inschrijvingsformulier om te zien op hoeveel pk/kw hij staat ingeschreven.

Greetzzz

Sanka
      Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

alvast bedankt voor de reactie's,

Het is idd een beetje frustrerend stef.
        Ik heb die motto wel gekocht als een 25kw versie op "papier" sanka, maar dat maakte volgens deschouwer geen verschil uit en hij zei dat het verschil tussen de 2 motto's groter moest zijn, maar daar is het dan ook bij gebleven. Service ( zie mijn reactie over deschouwer in dit forum )

Ik was zelf ook aan het denken aan de testbank. Waar kan ik zoiets laten doen en wat kost dat ongeveer.

greetzzz750

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blackbike
          Ik was zelf ook aan het denken aan de testbank. Waar kan ik zoiets laten doen en wat kost dat ongeveer.
          Bij Felix en Jos in Beringen, voor 25 zeuro's als ik het goed heb.
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Van waar ben je eigenlijk ? Dacht bij Motostop in Tienen ook een testbank zien staan te hebben ! En bij Mertens in Bekkevoort .
            You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

'k zou eens kijken , maar volgens mij zit er dan een 25 kw begrenzing in je motor
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
              hoe gekker hoe liever
              -------------------------------------------

Comment

voor je geld uitgeeft aan testbank onderzoek dan eens de overbrengingen van de beide motoren, kn best zijn dat hij een kortere overbrenging heeft dan dejouwe waardoor hij iss sneller is en op top verliest.
                tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Ze hebben die begrenzer niet geplaatst zeggen ze en dan zou ik toch de topspeed niet kunnen halen? of wel?
                  Ben van de regio leuven-aarschot. maar afstand speelt gene rol .

Comment

Working...
                  X