Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ardennen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ardennen

Aan de zon te zien denk ik dat het nog eens hoog tijd word dat ik de ardennen vandaag of morgen induik.Dat zal nog eens deugd doen sé , is precies al een eeuwigheid geleden zal terug wennen zijn die bochtjes pakken Moest ge zin hebben om mee te rijden laat het maar weten.Als ik vandaag vertrek zal dat(denk ik)rond de middag zijn maar indien zondag dan zal het rond 10uur zijn
    [font=Comic Sans MS][/font]

Da's precies wat wij ook gaan doen. Zondag om 10u vertrekken met roadbook richting Ardennen.

Moest ge zin hebben alle info is op onze website te vinden.
    Mvg

Joe
    http://www.joebar.be

Comment

Amai mijn kont doe zeer,vanmiddag om 1 uur vertrokken en rond kwart voor 8 thuis met 500km op den teller.Das toch weer effe gewoon worden die lange tochten maar t'was toch plezant om veel bochtjes te pakken

Comment

Morge trek ik mss ook naar de ardennen, hoop alleen dat ik niet vervroegd terug moet keren mijn vriendin heeft nogal wat last van hare rug op de nieuwe bike

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
          Amai mijn kont doe zeer,vanmiddag om 1 uur vertrokken en rond kwart voor 8 thuis met 500km op den teller.Das toch weer effe gewoon worden die lange tochten maar t'was toch plezant om veel bochtjes te pakken
          Amaai das goe gereden ;-)

En niet te veel flikken gezien ??

mvg

Stef

Comment

Zondag ook nog eens zo'n kleine 600 km gedaan waarvan ons gitte er maar liefst 570 van had mee gereden.Leuke bochtjes gedaan maar band is al bijna versleten:cool
            Spijtig dat er niet meer forumleden meerijden naar de ardennen met"eindelijk"zulk een mooi weer.DR brainiac en lien zijn we er wel tegen gekomen wat een leuke verassing was.Zondag waren er veel motards in de ardennen

Comment

ben zondag ook in de ardennen geweest.

vertrokken van Antwerpen richting brussel .dan Namen-Dinant-Celles-Givet-Aywaille-durbuy daar een fantastisch terraske gedaan in het zonneke me ne goeie pannekoek en dan terug e25 richting luik en Antwerpen.
              vertrokken om 11u en ook om 19.45u.thuis met zo een 475 km op de dagteller.
              eerste maal dat ik zo veel bochten heb gedaan en ik vond het gewoon bangelijk het vrouwke was er ook bij en is prima gelukt in de bochtjes met toch een stevig tempo omdat ik de enige was met nen duozitter.
              laat het zwarte woud of de vogezen maar komen.

Comment

Twas idd plezant in de Ardennen. Alwin heeft zich kunnen uitleven. Ik heb wel nog wat last van stijve spieren.

Als jullie ons niet op sleeptouw hadden genomen, waren we hoogstwaarschijnlijk wel vroeger thuis.

Lien

Comment

bij ons was het 20.45 toen we onze garage inreden

Comment

Ik heb er dees wk een 1.000km gedaan en het was inderdaad heel leuk in de ardennen zelfs nog een kleine nachtrit in omgeving Huy wat super was en niemand niet op de baan. Just wel wel 4 keer moeten tanken.
                    Comming soon, new trips
                    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                    ------>>> DOMINO <<<------

Comment

cool scarver

Comment

da caféke aan die rotonde in Huy is precies 's zondags wel dikwijls een motardcafé, zat daar zondag ook met devil

Comment

wie neemt mij eens op sleeptouw naar de ardennen? Ben er nog niet met de motto geweest en lijkt me wel tof zo te horen Liefst wel als het goe weer is en in't weekend ofzo en het zou ook geen al te strak tempo mogen zijn . Dat ik zonder schade kan terugkeren!
                          [font=Fixedsys]Senna&#39;s[/font]words ; Racing is in my blood!!

Comment

Awel, ik zit met hetzelfde. Ik zou graag eens meerijden maar heb echt nog niet veel rij-ervaring. Ik voel me dus eerder een blok aan het been euh... wiel.
                            Greetz
                            Een reis van duizend kilometer begint bij een enkele stap
                            -Loa-Tzu-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
                              Zondag waren er veel motards in de ardennen
                              Heb ne halve dag in de wijde buurt van Malmedy het zotteke liggen uithangen.
                              Liggen op de tank dan:biggrin: . Hopelijk niet te veel broeders op de uitkijk.
                              Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

Working...
                              X