Mededeling
Collapse
No announcement yet.
louche markt ???
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchussboelieWeet nie zeker ivm die moto's.
Mijne kameraad heeft wel via Autoscout ne supergoedkope Mercedes cabrio gevonden en gekocht in Duitsland voor bijna niks vergeleken met hier...
alle man, 200 euro voor ne cbr600rr van vorig jaar me 3000km !!!
da kan toch nietoday is a good day to race !
Comment
-
200 euro is wel heel weining:biggrin:
Papieren valt naar 't schijnt heel goed mee.
Voor den auto moet ge ginder een transitplaat gaan halen en daar moogt ge een maand mee rondrijden. Maar ne moto kunt ge op ne remork of in een camionnette zetten dus hebde die plaat zelfs niet nodig.
Met nen auto moet ge ofwel één keer naar de keuring hier en dan krijgt ge Belgische papieren, ofwel moet ge die papieren aanvragen bij de Belgische importeur van het betreffende merk.
Voor ne moto is dat tweede zeker een mogelijkheid maar 't eerste dat weet ik niet.
Kwestie van een paar dagen, weken in 't slechtste geval.
2000 lijkt mij ook wel weinig maar er zijn zeker en vast goede koopjes te doen daar!
Comment
-
tegenwoordig zit er bij auto's dan toch een europees gelijkvormigheids attest en dan kan je die zonder enig probleem inschrijven in europa bij moto's??? da weet ik ni mijn vader heeft zijn KTM in belgie gekocht drie jaar terug en nu ingeschreven in Frankrijk ff nen brief naar den invoeder van het land en de paparassen molen was aanhet rollen enkele weken later alles in de chakosI belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)
Comment
-
Hier nog beter http://www.motoscout24.autoscout24.d...a&language=ger
Ne CBR600RR van 2005 met 0km voor 2500euro:coolDat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss
Comment
-
Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss
Comment
-
Ge hebt toch ni bij de schadegevallen gekeken he. Altijd zorgen dat ge een europees gelijkvormigheidsattest bij krijgt als ge er eentje koopt ginder.Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.
Comment
-
raar maar waar
op kapaza heb ik zo al een tijdje de hayabusas in het oog van italie en engeland
zeer goedkoop .
iemand die we kennen heeft er gewoon uit nieuwsgierigheid op gereageerd en die zei dat die man in het nederlands reageerde zelfde met die in italie en toevallig alle 2 hetzelfde emailadres heel toevallig.
Dus is ze ons komen te verwittigen dat we moesten opletten met zulke dingen.
Wat er aan is weten we niet ofwel zijn die gestolen of wel is het iets anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Buske1300Hier nog beter http://www.motoscout24.autoscout24.d...a&language=ger
Ne CBR600RR van 2005 met 0km voor 2500euro:cool
mvg
Stef
PS ze laten uw meestal een deel op voorhand betalen en dan leveren ze zogezegd de moto ... niks van aan...
Comment
-
Dat zijn dezelfde motoren als op www.2dehands.be , die Engelse advertenties zijn NIET pluis , ze vragen voor een voorschot te betalen van +/-300€ en de rest bij levering , die er nooit zal zijn natuurlijk !
En denk eraan , goedkoop = duurkoop !!! Ben zelf bescheten aangekomen !
Had voor mijne GSXR ook 'maar' 2000€ betaald , maar als ik de som maak tegen dat hij klaar is zal ik meer dan 't dubbele kwijt zijn !You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!
Emilio RIP , we zullen je missen !!!
Comment
-
hun antwoord :
Hello and thank you for contacting me.
I will tell you a few words about the bike..
First of all the bike is in perfect condition and looks just like in the pictures.It is in imaculate condition and has no schrach on and hasn't been involved in any accident.
The motor runs very well.The bike belongs to my brother.
He died two weeks ago in a car accident.
The bike is now in Greece as my brother lived there.I am now here as i took care of the funerals.
Because i can't carry all his things back home i am selling them.I am willing to sell it and shipp it to any of the European countries or toUS.I know that the price is low but i have no use for the bike and I want to get back home as soon as i sell it.
I want to sell the bike asap so I am willing to pay the shipping fees nomatter of the location.
The total price i hope to sell this bike is 2,650.00 Euro
I will shipp using Lufthansa Air Cargo 3-5 days, by plane to the nearest airport. From there a truck will bring the bike at your door.
The money is a reservation for the bike.
First one who makes the wire transfer will be the buyer.I need the money first to be sure that you want the bike and in order to proceed with shipping and all the aditional export taxes.
I wait your further questions and i will provide any infos you need.
Thank you
Regards
...inderdaad nie pluis, 't was weer te schoon voor waar te zijn...today is a good day to race !
Comment
-
Gewoon aan de flikken melden. F*ck de kloothommelsdie iedereen in het zak willen zetten. Ik ben al 3 maal bestolen geweest in mijn leven en dit heeft veel moeite gekocht om die verloren "tranen" en centen te recupereren....
mvg
Stef
Comment
-
klopt volgens mij niks van, als iemand anders nu is op een andere advertentie reageert dan weet ge of die met hetzelfde verhaaltje afkomen
ge weet wat ze zeggen he : als iets te mooi lijkt om waar te zijn,dan is dat meestal ook zo:cool
greetz
kikiR.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
maar hou het daar wel proper he mannen.
Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P
make choises and don't look back
Comment
Comment