Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Husq 570 2001 of Yamaha tt600r 2002???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Husq 570 2001 of Yamaha tt600r 2002???

Beste mensen van 2fast4u,

Ik zit met een dilemma. Ik ben al lange tijd op zoek naar een monobike, en liest met enduro-velgen bij voor off-road werk af en toe .

Kan kiezen tussen:

+ Husqvarna 570 van 2001 van een goede vriend, staat mooi maar ik weet dat hij er nogal mee "brakt", wheelie stoppy's etc constant maar wel goed onderhouden, zonder opties, maar hij garandeert de goede staat van de motor

+ Yamaha tt600r > http://www.supermotard.be/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4416

de yamaha kost mij 1500€ meer, maar heb wel veel opties erbij.

Ik ga de meeste km's rijden op de baan, soms eens van Sint-Niklaas naar Gent (zit op kot in Gent) maar meestal plaatselijk vervoer, en voor het plezier wat gaan rondrijden.

Ik heb weinig ervaring met moto's(des te meer met brommers)

Wat raden jullie mij aan in mijn geval? Ik weet echt niet de keuze te maken...

Alvast bedankt voor de reacties!!

Flip

idd, ik heb dit topic ook al gepost op andere forums, hoe meer reacties hoe beter niet?

jo flippo,
    kunt u probleem eens voorleggen aan de mannen op
    www.supermotard.be
    daarjuist nog ne gast tegengekomen die zijn masjien zelf had omgebouwd.. vree proper gedaan...

Comment

jo ivo,

stond daar eerst op eigelijk mer merci vr den tip

weral aant rondbrakken zu te zien ehehe groot gelijk

schone xr, das juist

cu @ gent ombre

ciao en amuseert ou nog eh, tis verre donker

Comment

Zo'n zwaar dilemma zou'k't niet noemen, als ge louter voor't plezier wilt gaan rondtoeren is nen husqvarna ideaal, maar als ge ook op reis wilt met de moto is dat natuurlijk niet de ideale keuze...
        Ik verkoop mijn husq SM450R want ik wil naar een baanmoto (GSX-r1000 of fireblade), als ge interesse hebt stuur dan maar'n mailtje ([email protected]), dan stuur ik wat foto's en de verdere geg.

De groeten

Comment

Assemocheilischmachallys!

Comment

Working...
          X