Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kiezelbeffer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kiezelbeffer

Wat een mooi weer vandaag. Woensdag komen er nieuwe Pirelli Diablo's op ipv de oude dunlops van enkele jaren oud. Ook al bij Monique van HG geweest, de valblokken liggen klaar in Hasselt. Maar dus vanmorgen vertrokken met 2 kameraden voor een toerke naar Vaals en Francorchamps maar met een heel onzeker gevoel in de bochten, ik vertrouw die dunlops voor geen haar meer. Alles ging goed tot de afdaling van de hoge Venen naar Malmedy: ik verstijf in de bocht, ga rechtdoor de kiezelparking op, rem en vlam tegen de grond .
    Ik was zo pissed, die motor stond op 1 sec terug op z'n wielen. Bij inspectie bleek de schade nogal mee te vallen: rechterzijde van de kuip gekrast, pinker gebarsten maar werkt nog, rempedaaltje licht omgeplooid maar kan nog bediend worden, onderste stuk van de uitlaat bekrast. Dus ik kon nog doorrijden.

Kameraden kwamen al terug omhoog gereden om te zien waar ik bleef. Dat stukje is echt m'n ding niet, daar heb ik vorig jaar ook al tegen de vlakte gelegen, bij wegenwerken.

Soit ik scheel niets (allee ja, er is toch niks bijgekomen :biggrin: ) en m'n nieuwe cordura pak is alleen een beetje stoffig, nergens kapot.

Ik ben nu al de tweede die op z'n gezicht gaat nadat ie valblokken heeft besteld bij Monique, zou dat een vloek zijn of zo?

Dus als jullie op het treffen een bekraste R1 zien, da's de mijne... :cool

Greetzzz

Sanka
    Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Dat is thans een mooi stukje. :biggrin:
    Hopelijk gaat dit niet op het ciruit gebeuren !!!
    Maar nu heb je wel je valblokken getest.

Comment

Niks van! Ze zitten er nog ni op, ze liggen nog bij HG

Greetzzz

Sanka
      Oorspronkelijk geplaatst door TheDuke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheDuke
        @The Duke:Ik denk nie dat zen valblokken er al op stonden...spijtig genoeg.

Al bij al is het nog goed meegevallen dan.Gelukkig maar.
        Ben daar trouwens ook ooit al eens op men bek gegaan.
        Banden da wilt toch iets zeggen hé...

Ride On!
        "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

Dat is spijtig en zeker ls je de valblokken besteld hebt. Heb toen hetzelfde aan de hand gehad, ging ook juist mijn valblokken bestellen bij Hein Gericke en toen ging ik op me gezicht .

Comment

Monique zei het ja.
            Balen hè

Greetzzz

Sanka

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvester
            Dat is spijtig en zeker ls je de valblokken besteld hebt. Heb toen hetzelfde aan de hand gehad, ging ook juist mijn valblokken bestellen bij Hein Gericke en toen ging ik op me gezicht .

Comment

OW Sanka, niet zo ferm. Intussen gaat ge die bocht beginnen mijden waarschijnlijk, of ligt het in uw karakter om met goede banden, valblokken en een ijzeren wil een hele middag lang die bocht te doen tot ge hem klein krijgt?
              “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

wacht maar tot ik groot ben... Dan lukt het wel

Greetzzz

Sanka
                Oorspronkelijk geplaatst door root
                OW Sanka, niet zo ferm. Intussen gaat ge die bocht beginnen mijden waarschijnlijk, of ligt het in uw karakter om met goede banden, valblokken en een ijzeren wil een hele middag lang die bocht te doen tot ge hem klein krijgt?

Comment

Dunlops die er al een paar jaar op liggen???dan doet gij beter dan ikke want mijn bt014's liggen er nog maar amper 2weken op en zijn bijna versleten.Heb ooit ook met dunlop gereden en heb die er terug laten afhalen omdat ze niet deugden.
                  [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Das altijd klote om zoiet te lezen. Al ma goed da ge zelf nix hebt.
                    Suzuki rules
                    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Wel ik ken ook zo iemand ,hij besteld valblokken ( niet bij Monique of HG) en valt voor ze erop staan.

Dus aan al degene die valblokken gaan bestellen niet meer met de moto rijden tot ze erop staan.
                      Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Een chance dat de mijn er al opstaan dan :biggrin:

Comment

Dunlop suckt inderdaad, geen gevoel mee!! Had op mn 916 BT's steken, ZEEEEEER goei banden, echt waar! Nu zitten op mn SS ook DiABLO's, ook goei rubbertjes

Comment

aléééé zo mottig, rechtuit

en tjah, dan moete idd nie frijnen hè
                            leef met u mee, een bekrast stuk werkt op de zenuwen, ik heb da ook

veel rijplezier verder nog
                            out with the old: CB600F Hornet
                            out with the new: RSV Mille
                            in with the newest: GSXR K5

Comment

Working...
                            X