Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat voor een rijder ben je ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat voor een rijder ben je ??

Ikzelf ben toch wel een mooi weer rijder..voor woon werk verkeer heb ik niets aan mijn motor, daar ik altijd mijn auto nodig heb. Verder zal ik op een mooie dag (lees wanneer het niet regend of te hard waait) proberen zoveel mogelijk op de motor te stappen.

Wat doen/zijn jullie?
    168
    Mooi weer rijder
    0,00%
    0
    Woon werk verkeer
    0,00%
    0
    Ik rij NOG niet
    73,21%
    123
    Wat gaat jou dat aan :p
    18,45%
    31
    Zo veel mogelijk
    8,33%
    14
    [font=Trebuchet MS]I'm not a complete full, some parts are missing.

Greets Do.[/font]

ik rijd in weer en wind, kou of regen houden me niet tegen
    enin de zomer kan'k m'n fiets helemaal niet laten staan .
    daar dient het voor: RIJDEN
    binnenkort doe ik m'n auto zelfs weg, omdat ik er toch nooit mee rijd(as m'n motor werkt )
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Comment

ik rijd zolang het verstandig is
      dus niet als er ijs op de wegen ligt ofzo
      maar koude, wind, regen doen me niets
      sigpic

Comment

Ik rij momenteel door weer en wind met men auto

Maar ik hoop binnen een aantal maanten een nieuwe suzuki gsx-r 600 voor de deur te hebben staan. En 1 ding is zeker, ik zal alle dagen (werk - vrije tijd) rijden, ongeacht het weer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac

Maar ik hoop binnen een aantal maanten een nieuwe suzuki gsx-r 600 voor de deur te hebben staan. En 1 ding is zeker, ik zal alle dagen (werk - vrije tijd) rijden, ongeacht het weer

ow zeker
          binnen een paar maanDen al?da lijkt me nog wa rap aangezien ge u rijbewijs nog moet...
          toch hoop'k dat je zo vlug mogenlijk kan rijden, kunnen we samen touren :biggrin:
          ('k heb m'n broertje namenlijk besmet )
          en geen 2 de handsje???
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

die gsx-r'tjes zijn zó mooi he
            ik gun het je van harte, hopelijk heb je hem snel
            sigpic

Comment

Geen motorrijder???
              Woeps...

Ik hoop dat je idd over paar maanden je RBW hebt, ik heb er zelf 4 maanden over gedaan (dacht met 3 maanden er al van af te zijn). Maar de nieuwe gsx-r zijn zo *kwijl*!!!

Succes ermee iig

[font=Comic Sans MS]Kawasaki ZX636 2003[/font]

Comment

het mooie weer maken???

de moto word gebruikt als funobject
                bij het minste straaltje zon ben ik vertrokken
                en blijf ik er zo lang mogelijk opzitten hehe (tot ie begint te sputteren -> wilt zeggen dat ie dorst heeft EN dorst heeft ie gooit zowat 10l op 100km aan zijn [email protected] in hahhahahaha)
                meeste km's maak ik in de ardennen aangezien hier flitspalen groeien als champignons op een drassige wei (niet op letten is nix meer aan te doen)
                maar hier in de geburen zijn ook wel paar mooie stukjes om op en af te raggen
                baaaaaai
                yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

ikke rijd zo veel mogelijk,heb juist nog ne r1 bijgekocht,en ga van de namidda

Comment

ikke rijd zo veel mogelijk,als het weder redelijk is,heb juist nog ne r1 bijgekocht se,van de namiddag es kijken wat het beesje in zijn lijf heeft,en 1 geluk,er staan al valdoppen op,dus da moe lukke,groeten

Comment

ik probeer zoveel mogelijk te rijden als ik tijd er voor heb en probeer ook elk jaar op
                      vakantie te gaan met de tuf en dus moet je soms wel door wind en regen.haha

Comment

Rij zoveel mogelijk.
                        We hadden vroeger 2 auto's.
                        1 ervan is gegaan voor een motor, nu alles op de motor, woon-werk en zelfs werk

Comment

Ik rij zo veel mogenlijk het weer speelt niet zo zeer een rol het moet natuurlijk niet regenen as ik vertrek maar voor het overige maakt het niet uit

Comment

ik rij zodra de kans er zich toe verleent, regen of niet! Het is natuurlijk wel veel fijner om lekker in het zonnetje uit te waaien! ah, ik mis mijn suusje! kan niet wachten op het weekend!
                            Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

wat voor een rijder ik ben ? je zou ook op die vraag kunnen antwoorden (een zondagsrijder) maar dat past meer bij de wagen héé ,neen ik rij altijd met mooi weer of koude temperaturen schrikken mij niet af als het maar droog blijft

Comment

Working...
                              X