Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CluB MET races

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• CluB MET races

Zijn der hier gasten die er ooit al eens van durven dromen hebben om eens een clubMETje mee te racen? Ik zoek nog een aantal reservepiloten om mijn team te vervolledigen. Voor diegene die het niet weten, Club MET is geen proffessionele gebeurtenis, bedoel daarmee..het is een vervolg voor de snelle rijders die tijdens het "vrij rijden op zolder" bij de snelste zijn. Dit is een mannier om snel en meer ervaringen op te doen.
    Opgepast!! Tis niet omdat het niet proffessioneel is dat het er niet stevig aan toe gaat! Integendeel! Het tempo ligt er een stuk hoger dan tijdens het vrij rijden. Maar het positieve is dat je er veel van kan leren.
    Iemand interesse?
    Om een richtlijn te geven...als je 1.50 kan draaien op zolder zit je vrij goed .
    De koersen zijn een 4-uurs aangelegenheid dus een constante tijd rijden is van groot belang. In't team probeer ik drie piloten in te schakelen. Ikzelf rijd met een kawasaki zx10.
    Indien interesse...kan je me ook altijd een seintje geven op [email protected] of bellen naar 0477/349.588 Stevie
    Enkel serieuze reacties aub

De eerste wedstrijd is reeds op 25april a.s.

Hier alvast een pic van mijn machien.

Nice bike !
    Ziet er al stevig getuned uit ,optisch toch !

Moest ik 't kunnen betalen , zou niet twijfelen ! Maar de centjes zijn bijna op voor 't moment !

Ga volgend jaar misschien meerijden met ne maat , als ik er financieel wat beter voor sta , of we moeten genoeg sponsors vinden ! Maar dan wel met ne 600 ! Rij momenteel met ne GSX-R600 .
    En de rondetijden moeten nog wat naar beneden , maar met 1.50 zal 't wel goe komen , mijne maat zijn snellere rondjes zitten rond de 1.46 , de tijd die ik dus zou verliezen zal hij wel goed maken !:biggrin:
    En hij reed vorig jaar in't begin van 't seizoen 1.52 , 't is dus pas als ge eens begint te racen dat die tijden serieus beginnen te zakken hé , op 1 race doet ge meer ervaring op dan op een paar dagen vrij rijden !

Kijk hier eens :
    http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=909
    You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

goh 'k zou da goe zien zitten, alleen met 1 keer op 't circuit gereden te hebben, en dan nog met ne cb500 ga'k nie veel tijd kloppen peinz ik
      mooie bike trouwens,dreambike
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
        goh 'k zou da goe zien zitten, alleen met 1 keer op 't circuit gereden te hebben, en dan nog met ne cb500 ga'k nie veel tijd kloppen peinz ik
        mooie bike trouwens,dreambike
        Toch bedankt voor je reply

Comment

Working...
        X