Spijtig ik heb een GSX1100R (model91')..... ik zou zeker zo'n workshop handboek kunnen gebruiken. Ik ben omver gereden door nen auto, nu heb ik een vraagske.. Is er iemand die mij een adres zou kunnen bezorgen waar ik stukken kan vinden?? Ik zou hem willen ombouwen tot een streetfighter en zoek natuurlijk stukken. Alle info welkom!!!
Spijtig ik heb een GSX1100R (model91')..... ik zou zeker zo'n workshop handboek kunnen gebruiken. Ik ben omver gereden door nen auto, nu heb ik een vraagske.. Is er iemand die mij een adres zou kunnen bezorgen waar ik stukken kan vinden?? Ik zou hem willen ombouwen tot een streetfighter en zoek natuurlijk stukken. Alle info welkom!!!
Een paar foto's van mijne GSXR 1100 streetfighter van 1992. Ik heb wel de moto zelf niet zo veranderd. Heb hem vorig jaar zo aangekocht. Maar ben wel van plan de stukken te overspuiten of er andere stukken op te zetten. Ik vind hem zo wel een beetje te druk eigenlijk.
Spijtig ik heb een GSX1100R (model91')..... ik zou zeker zo'n workshop handboek kunnen gebruiken. Ik ben omver gereden door nen auto, nu heb ik een vraagske.. Is er iemand die mij een adres zou kunnen bezorgen waar ik stukken kan vinden?? Ik zou hem willen ombouwen tot een streetfighter en zoek natuurlijk stukken. Alle info welkom!!!
Ik was er ook aan het denken om mijn uitlaat onderaan de zadel te brengen..
Maar dit lijkt een zware job of ben ik daar fout in?? Ik ga er eerst voor zorgen dat ik mijn recht stuur kan plaatsen en dan zien we wel... zoek een beugel (yoke) om mijn stuur te monteren, en dan kan ik beginnen met aanbouwen.
Uwe moto is wel heeeel speciaal gespoten moet ik zeggen. Wat zou jij willen veranderen aan uwe moto?
Greetz,
Jo.
Oorspronkelijk geplaatst door Dynojet
Een paar foto's van mijne GSXR 1100 streetfighter van 1992. Ik heb wel de moto zelf niet zo veranderd. Heb hem vorig jaar zo aangekocht. Maar ben wel van plan de stukken te overspuiten of er andere stukken op te zetten. Ik vind hem zo wel een beetje te druk eigenlijk.
Ik vind de stukken met paint-shop wel mooi, maar zou hem graag in een andere kleur willen. Daar ik het dan jammer zou vinden om de paint-shop stukken te overspuiten, zal ik andere stukken moeten zoeken die erop passen he. Ik zou de stukken die er nu opstaan wel niet wegdoen of verkopen. Vind ze eigenlijk te mooi om weg te doen. Desnoods hang ik ze in mijn living aan de muur hé. Misschien een andere achterbrug, dan kan ik er nen deftige brede achterband opleggen. Ik vrees dat ik nu niet breder zal kunnen gaan dan maatje 190. En wat diene uitlaat onder het kontje betreft. Ik denk dat den vorige eigenaar dat speciaal heeft laten maken op maat. Is volgens mij niet zo goedkoop.
Voor de rest zou ik hem wel zo laten. Heeft wel een bijzondere slechte baanligging. Vooral in korte bochten. Waarschijnlijk te wijten aan het verlengen en verhogen van de motor. Bwaa, we zien wel he. Nochtans heb ik er zo best veel beziens mee ze. Was zo aan het denken aan een speciale zijspan. Zou ook wel knap zijn denk ik.
Die baanligging..... we rijden ook nie met nen R1 of een Blade he, onze moto's zijn van het zwaarkaliber. De rede dat ik mijne GSX niet weg doe is gewoon omdat 1) ik hem te mooi vind en 2) ge krijg daar niks nemeer voor.... dus staat hij beter bij mij dan ergens
anders in stukken gedaan te worden. Ik heb ooit zo'n zijspan gezien op een R1, dat was heel speciaal.
Normaal was het niet mijn bedoeling om die GSXR 1100 te kopen. Ik rij normaal met nen Honda Fireblade van 1998. Maar ik was die Suzuki tegengekomen op http://www.2dehands.be en ik was meteen verkocht he. Als het regent dan rij ik er normaal al niet mee, anders achteraf te veel kuiswerk met al die gepolierde onderdelen. En in het verbruik is hij wel een pakske gulziger dan mijn Blade ze. Honda [font=Wingdings 3]¨[/font] tanken 15 liter [font=Wingdings 3]¨[/font] 200 km en op reserve.(stadsverkeer). Suzuki [font=Wingdings 3]¨[/font]tanken 15 liter [font=Wingdings 3]¨[/font]130 km en op reserve.(stadsverkeer).
Comment