Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alles viel uit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• alles viel uit

Daarstrak naar motorzaak gereden om nieuw lampke in pinker te laten steken en dat bleek niet te lukken omdat er blijkbaar een draadje los was gekomen.Omdat ik vw toch moet laten smeren zij ik dat ze het dan maar moesten doen.Ben amper 10 minuten aant rijden valt alle elektriciteit van de motor uit behalve mijn voor en achterverlichting.Geen toerenteller meer en op display kwam niks meer op.Dus terug gedraaid naar de winkel en daar blijkt dat het waarschijnlijk toch door die afgesloten pinker kwam en dat hadden ze nog nooit voorgehad.Nieuw fischke gestoken en het was opgelost.Nu kan ik terug opletten hoe snel of traag ik rijd
    [font=Comic Sans MS][/font]

Moet weer bij jou gebeuren eh Niekes :biggrin: , wel raar dat de oorzaak was ,lijkt me hoogstonwaarschijnlijk, heb je staan kijken op de herstelling of niks van gezien?
    Zou niet de eerste zijn die ne kemel schiet omdat die aan de bedrading prutst.
    In elk geval het is hersteld

Grtzz
    The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

ik iets soortgelijks tegengekomen met mijn CB600
      alleen voorlicht brande nog, maar bij mij was de plon doorgebrand omda de pinker een kortsluitingske had veroorzaakt
      out with the old: CB600F Hornet
      out with the new: RSV Mille
      in with the newest: GSXR K5

Comment

Working...
      X